marita5
door marita5 Jan 11, 2017 om 13:39
Computers & telefonie

Email Noticifier

Beste Forumleden ,

Kunnen jullie mij a.u.b helpen met het volgende :

Welke email noticifier ( email melder ) werkt met Outlook Webmail ( owa ) , ik heb bijna alle programma`s geprobeerd maar krijg geen èèn werkend .
De app mail in Windows 8.1 werkt niet .

Bvd .

Marita5

3355 14 Rapporteer

jo
door jorisw - Jan 11, 2017 om 17:17
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Het lijkt me een omslachtige manier om notificatie te krijgen. Het lijkt me handiger om de mail app aan de gang te krijgen i.p.v. webmail in combinatie met een aparte melder te gebruiken.

Maar als je dat niet wilt: configureer email op je (smart)phone en je krijgt direct een melding als er nieuwe mail is.

Topantwoord

edrick3
door edrick3 - Jan 11, 2017 om 17:26
27632 Antwoorden / 85 Vragen

De app mail in Windows 8.1 werkt niet .
Mss heb je hier iets aan: https://www.seniorweb.nl/artikel/starten-met-de-app-mail-windows-8-1

marita5
door marita5 Jan 11, 2017 om 17:36
11510 Antwoorden / 15 Vragen

@Edrick3 , bedankt voor uw antwoord , maar lees mijn reactie onder u , dan weet u wat het probleem is .

marita5
door marita5 - Jan 11, 2017 om 17:33
11510 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo JorisW ,

De appmail werkt niet , het duurt ontzettend lang voordat ik mails binnen krijg / of ik krijg de mails helemaal niet , daarom gebruik ik de web mail .
Uw tweede optie gaat ook niet , ik heb geen (smart) phone .

Het probleem is dat bij alle programma`s voor een melding , pop 3 word gebruikt , maar deze krijg ik niet geïnstalleerd in outlook ( web mail )

jo
door jorisw Jan 11, 2017 om 19:32
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Dit klinkt als een probleem met de PC. Ik zou toch echt eerst dat probleem oplossen i.p.v. dit soort lapmiddelen gaan zoeken. Straks kan je ook problemen met andere applicaties krijgen als er iets met Windows aan de hand is. Je zou ook eventueel een andere mailapplicatie kunnen gebruiken om te kijken of die wel goed werkt. Thunderbird of zo.

marita5
door marita5 Jan 11, 2017 om 20:39
11510 Antwoorden / 15 Vragen

@jorisw , de app mail heeft bij mij nooit goed gewerkt , zie ook mijn reactie hier onder aan @edrick3 betreft thunderbird

edrick3
door edrick3 - Jan 11, 2017 om 17:39
27632 Antwoorden / 85 Vragen
marita5
door marita5 Jan 11, 2017 om 17:46
11510 Antwoorden / 15 Vragen

@Edrick3 , ik heb ook Thunderbird dit werkt goed , maar ook hier geen melding van nieuwe mail , behalve als ik Thunderbird / of outlook open laat staan , dan hoor ik een geluid . ik had graag een envelop op de taakbalk / of een melding zonder de programma`s open te laten staan .
Ik heb pop peeper geprobeerd die normaal zou moeten werken met outlook , maar ook dit lukt mij niet , ik weet niet wat ik verkeerd doe .

edrick3
door edrick3 Jan 11, 2017 om 18:34
27632 Antwoorden / 85 Vragen

edrick3
door edrick3 - Jan 11, 2017 om 18:35
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Dit is een oudje (weet dus niet of het ook in W8.1 werkt):
http://www.rekenwonder.com/mailchk.htm

marita5
door marita5 Jan 11, 2017 om 18:51
11510 Antwoorden / 15 Vragen

@edrick3 , thanks , ik heb het geprobeerd , ook hier werkt dit met pop 3 , ik vul in server pop-mail.outlook.com  , account en wachtwoord , maar dan krijg ik de melding inloggen mislukt .

Topantwoord

le
door legionaire - Jan 12, 2017 om 10:35
25 Antwoorden / 0 Vragen

Je hebt er helemaal geen tool for nodig.
Gewoon zorgen dat je OW open hebt en niet geminimaliseerd is.

marita5
door marita5 Jan 12, 2017 om 10:43
11510 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Legionaire , bedankt voor uw antwoord , dit weet ik . Mailwasher werkt het enige nadeel van mailwasher is , als er bv.3 berichten zijn zie ik alleen het laatste bericht op de taakbalk maar niet de andere twee .

Topantwoord

sjjoppy
door sjjoppy - Jan 12, 2017 om 12:49
7187 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo Marita5,
kunt u hier iets mee?  Uit de link:
EmailTray kan werken zowel als een universele Webmail notifier en als een e-mail notificatie voor uw POP3 en IMAP-accounts.
Gratis e-mail notificatie voor Windows XP / Vista / 7/8/10 e-mail notificatie te downloaden
Ondersteunde Webmail Providers en protocollen

https://www.emailtray.com/email-notifier.html

Topantwoord

simon55
door simon55 - Jan 12, 2017 om 13:02
1556 Antwoorden / 5 Vragen

De mail werkt niet meer met pop , u moet de poort nummers wijzigen en welke provider heeft u

marita5
door marita5 Jan 12, 2017 om 15:41
11510 Antwoorden / 15 Vragen

@Simon55 , provider is ziggo , ik heb geen poort nummers hoeven te wijzigen , als je bij Pop Peeper kiest voor Imap gaat dit  automatisch .

Topantwoord

edrick3
door edrick3 - Jan 12, 2017 om 13:05
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Mss heb je hier nog iets aan.
https://msdn.microsoft.com/nl-nl/library/cc875899(v=exchsrvcs.149).aspx
Anders weet ik het helaas ook niet.

marita5
door marita5 - Jan 12, 2017 om 15:35
11510 Antwoorden / 15 Vragen

Beste Forumleden ,

Allemaal bedankt voor jullie antwoorden , het is gelukt met het programma Pop Peeper , maar dan moet je kiezen voor instellingen Imap en dit werkt , gaat automatisch .

Ps : Het is lang geleden dat ik een vraag gesteld heb , ik zie nu pas dat als je een antwoord , als topantwoord wilt geven , je in het geel moet plussen , dit was mij niet bekend  , maar desondanks waren alle antwoorden goed .

Topantwoord

edrick3
door edrick3 - Jan 12, 2017 om 15:38
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Mooi dat het je toch nog gelukt is.
Bedankt voor het terugmelden.

Topantwoord

corne444
door corne444 - Mar 31, 2017 om 22:46
3 Antwoorden / 2 Vragen

gewoon windows 10 downloaden dan ken je weer mailen ook met outlook.com,gr corne444.

marita5
door marita5 Mar 31, 2017 om 22:49
11510 Antwoorden / 15 Vragen

bedankt voor uw reactie , maar ik wil voorlopig Windows 10 niet , Windows 8.1 word nog ondersteunt tot 2023 , die dan leeft die dan zorgt . Het programma pop peeper werkt perfect met outlook ( webversie owa ) , krijg nu een e-mail melding Met vr,gr.

edrick3
door edrick3 - Apr 1, 2017 om 12:09
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@corne444,

'gewoon' W10 downloaden?
Hoe stel je je dat voor? Ben je volgens mij nu een beetje te laat mee.