zwemmer
door zwemmer Nov 16, 2014 om 14:58
Computers & telefonie

Epson XP 205

Mijn printer/scanner Epson XP-205 wil maar geen dienst doen. Het apparaat is 2 maal nagekeken en in orde bevonden. Heeft enkele malen geprint /gescand in 2013 en daarna lukte het niet meer. De software klop en de printer is herkenbaar in het apparatenscherm. Nu merk ik dat het commando "print" herkend wordt maar meer dan een beetje geratel komt er niet uit het apparaat. In ieder geval zeker geen print. Na de poging om te printen gaf pc heden "printer fout" aan dat verdween weer nadat ik het in de wacht staande document verwijderd had. Wat kan er toch mis zijn? Er is steeds weer iets anders (en dit is ook eerder hier verhaald).

groet, zwemmer

481 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

zwemmer
door zwemmer - Nov 16, 2014 om 15:19
2638 Antwoorden / 35 Vragen
0

Sorry, ik heb de eerdere vraag gevonden onder de titel : scanner/printer installeren. Daar had mij vraag natuurlijk onder moeten staan Te laat.

aurora1
door aurora1 - Nov 16, 2014 om 15:29
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

U heeft al 2 x een vraag erover gesteld, op 17 en 21 april. U kunt altijd nog deze vraag daar zetten in het vak reageren want dan weet men wat zoal geadviseerd is en niet herhaald hoeft te worden en het bespaart ernaar zoeken.

zwemmer
door zwemmer - Nov 16, 2014 om 15:35
2638 Antwoorden / 35 Vragen
0

[quote=aurora1 schreef op zondag 16 nov 2014, 15:29]U heeft al 2 x een vraag erover gesteld, op 17 en 21 april. U kunt altijd nog deze vraag daar zetten in het vak reageren want dan weet men wat zoal geadviseerd is en niet herhaald hoeft te worden en het bespaart ernaar zoeken.

Ik geloof dat ik er goed aan gedaan heb om te vermelden onder welke titel de eerder vraag ta vinen is.

sjjoppy
door sjjoppy - Nov 16, 2014 om 17:33
7182 Antwoorden / 3 Vragen
0

Als de printer is aangesloten moet de aan/uitknop ook nog ingedrukt worden.

zoekster
door zoekster - Nov 16, 2014 om 18:10
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

Het beste is om er iemand anders, die wat meer van dit soort dingen weet, ernaar te laten kijken.

zwemmer
door zwemmer - Nov 16, 2014 om 18:33
2638 Antwoorden / 35 Vragen
0

[quote=zoekster schreef op zondag 16 nov 2014, 18:10]Het beste is om er iemand anders, die wat meer van dit soort dingen weet, ernaar te laten kijken.

Dat idee heb ik ook. Maar daar er nu beweging in de printer kwam die overigens 2x door M-service is gecontroleerd leek mij dat er van een verandering in de situatie sprake is postte ik een vraag, terwijl mij (te laat )te binnen schoot dat de kwestie hier eerder aan de orde gekomen is.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

anita555
anita555 - Sep 11, 2023 om 12:25
Computers & telefonie

Hoe vind ik het accountnummer van LSC Smart Connect weer terug?

Ik wilde een plafonaire ophangen die ik bij Action had gekocht, waarvoor ik de LSC Smart Connect app nodig had om de lamp via de telefoon te dimmen. Helaas werkte het niet want ik moest mijn wifi kanaal omzetten van 5 ghz naar 2.4 ghz. Een heel gedoe, want ik had daarbij hulp van Ziggo nodig om te vragen hoe ik dat moest doen. De medewerker adviseerde me om na het instellen van een ander wifi kana ... Lees meer

Ha
Hans Wijtman - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer