Ervaring met opzeggen en verlengen?
ik ben nu ruim een jaar klant bij Telfort met een alles in 1 abonnement. Het eerste half jaar had ik korting. Inmiddels betaal ik de volle mep voor tv bellen en internet. Kan ik nu opzeggen en meteen doorgaan bij Telfort met een nieuw aanbiedingsabonnement? Wie heeft dit weleens gedaan?
Hallo Hehahi ,
Lees hier bij veelgestelde vragen , klik op de rode regel en scroll naar beneden .
Wat is de contractduur van een pakket bij Telfort ?
De looptijd van je abonnement is 12 maanden. Na 12 maanden is het abonnement maandelijks opzegbaar.
https://internetshop.telfort.nl/alles-in-1-pakket/
Topantwoord
Moet je even in de voorwaarden kijken, maar bij de meeste abonnementsvormen kan je inderdaad na één jaar maandelijks opzeggen. Of ze je bij Telfort weer accepteren met een aanbiedingsabonnement is maar de vraag, daartoe zijn ze natuurlijk niet verplicht. Maar ze bellen om op te zeggen zou best een leuk aanbod kunnen opleveren.
Actievoorwaarden Alles-in-1 pakket:
3 maanden 30,- p/mnd
- Het actieaanbod 3 maanden 30,- is van toepassing op Alles-in-1 van Telfort.
- Het actieaanbod betreft de eerste 3 maanden voor 30,- per maand.
- Na afloop van het actieaanbod (na 3 maanden) betaal je 45,- per maand voor Alles-in-1.
- Het actieaanbod geldt t/m 23-09-'18.
- Het actieaanbod geldt alleen daar waar Telfort de dienst 'Interactieve TV' kan leveren. Controleer de beschikbaarheid door middel van de postcodecheck op Telfort.nl.
- Bij afname van dit pakket geldt een contractduur van een jaar, daarna is het abonnement maandelijks opzegbaar.
- Het actieaanbod is niet geldig in combinatie met andere acties.
- Wanneer je gebruikmaakt van het actieaanbod, vervallen alle eerdere, nog lopende acties en kortingen.
- Het actieaanbod is alleen geldig voor nieuwe klanten.
- Telfort heeft het recht om de voorwaarden tussentijds te wijzigen of voortijdig te stoppen met de aanbieding.
- Ook de Algemene Voorwaarden van Telfort zijn van kracht.
Topantwoord
Als u even de voorwaarden leest bemerkt u dat die vlieger niet opgaat. De actie geldt alleen voor nieuwe klanten dus die niet eerder klant bij Telfort zijn geweest. U bent reeds klant en door op te zeggen en opnieuw aanmelden veranderd er niets. Zou wel erg simpel zijn, klanten zeggen dan elk jaar hun abo op en proviteren dan iedere keer van de korting bij opnieuw aanmelden. En wat dat verlengen betreft dit gebeurt automatisch, met het huidige abonnement, zolang u niet opzegd.
@gerbera, maar toch (bij energiebedrijven b.v.) kan men wel degelijk profiteren als je zegt te willen opzeggen omdatje een goedkopere leverancier hebt gevonden. Meestal krijg je toch een aardige "aanbieding" om je als klant vast te houden. Tenminste, zo doe ik dit al jaren... ;-)
Bellen en opzeggen omdat een andere provider goedkoper is kan twee kanten op want het trucje om weer een korting te krijgen is bij de providers inmiddels ook bekend. Het kan maarzo zijn dat de medewerker de opzegging in het systeem zet en met 'een fijne dag nog' het gesprek beëindigd of alsnog probeert de klant over te halen om klant te blijven met een aanbod. Eigenlijk is het een vorm van chantage maar als het voordeel oplevert dan zijn we blij. Aan de andere kant als de provider een jaarlijkse prijsverhoging voorstelt dan voelen wij ons gechanteerd want als we die prijsverhoging niet willen betalen dan is het accepteren of wegwezen.
Een speciale aanbieding krijgen is heel wat anders dan elk jaar opnieuw menen van de nieuwe klanten kortingsactie te kunnen proviteren.
zoals Tenormin, m.i. terecht opmerkt, kan dit bij andere providers, zoals energie, wel. Immers na 1 jaar kan iedereen per maand opzeggen. Waarom zou je dan niet ook hernieuwd van een aanbieding kunnen profiteren?
Nogmaals, u kunt dus niet opnieuw van een "nieuwe klant" korting gebruik maken. Dat de provider u mogelijk een "voordelig" aanbod doet bij opzegging is een geheel andere zaak maar zeker niet vanzelfsprekend.
Je hoeft niet eens met valse voorwendselen te bellen dat je op wil zeggen, je kunt ook vragen naar een leuke aanbieding als je weer een nieuw (jaar)contract afsluit. Heb ik bij Telfort al meer dan eens gedaan en ze hebben me soms zelfs nog een leukere aanbieding kunnen geven dan die voor nieuwe klanten
Ik zou niet opzeggen, ik zou ze bellen en zeggen ik wil graag bij jullie blijven en dus mijn abo verlengen wat heeft u voor leuks qua korting voor mij in de aanbieding.
Elk jaar bel ik Telfort, als mijn jaarabo bijna om is met de mededeling dat ik graag bij ze wil blijven en de vraag wat ze voor me in de aanbieding hebben.
Afgelopen jaar kreeg ik gedurende 6 maanden € 22,50 per maand korting op mijn 3 in 1 pakket!
Toch mooi met 1 telefoontje € 135,- korting op mijn 3 in 1 abo van dit jaar verdient!
Oktober aanstaande ga ik weer bellen dat snapt u nu wel.
Overigens ben ik al jaren een zeer tevreden Telfort klant, en op deze manier blijf ik dat nog vele jaren!
Er zijn providers waar inderdaad na opzegging opnieuw een voordelig aanbod volgt. Of dat bij Telfort zo is weet ik niet.
Topantwoord
Bel telford en vraag of ze een aanbieding voor je hebben? bij ziggo bel ik ze ook en dat levert mij wel wat op, maak het niet te gek
Ik zou bijna zeggen van Gecondoleerd daar u Telfout heeft.
Maar als u met meerdere in het zelfde huis woond dan kan een ander wel een abonement nemen.
In de "algemene voorwaarden" staat namelijk voor nieuwe klanten en daar u uw abbonement stop zet is een ander een nieuwe klant.
Zelf heb ik Ziggo en daar heb je dat probleem niet wel krijg je gewoon een nieuwe jaar contract ik ben namelijk zelf van 200 Mb naar 400 Mb over gestapt.
Telfort bevalt prima na jaaaaren Ziggo, da's het punt niet : ) Vooral de digitale tv werkt beter en soepeler (via glasvezel). Woon niet met meerdere in een woning
Bij veel providers staat in de voorwaarden voor dat een aanbieding voor nieuwe abonnees alleen geldt voor wie het laatste half jaar geen klant is geweest.
Ik ben vorig jaar over gestapt van KPN naar XS4all. Binnen een week werd ik opgebeld door KPN, of ik klant wilde blijven. Een jaar abonnement met een forse korting voor een half jaar. Dit kun je ook proberen, maar weet niet of ze dat bij Telfort ook doen.
Bij ZIGGO moet u dan 6 maanden geen klant gewwest zijn. KAn me voorstellen dat bij Telfort zoiets dergelijks ook geldt..
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding
Onlangs heeft netbeheerder Enexis in onze straat alle gasleidingen naar de meter toe vervangen. Hiervoor kregen alle bewoners een brief en er werd een afspraak gemaakt zodat ze middels een schema verdeeld over meerdere dagen alle aansluitigen af konden gaan.
Op de dag dat wij aan de beurt waren zie ik in de app van mijn energieprovider dat ons verbruik juist op die betreffende dag een stuk h
...
Lees meer
Bol.com wil geld afschrijven voor een abonnement dat ik niet heb
Bol.com zegt dat ik een abonnement heb genoemen maar dat heb ik niet,ik bestel zelden iets on-line, zij voegen dat zelf toe denk ik. Nu steeds verhoging etc maar zij zitten fout. Komt dit vaker voor?? Dreigen nu met incasso. Lees meer
Minder bonusvoordeel bij Albert Heijn?
ik kom vrij regelmatig bij Albert Heijn en maak gebruik van de bonuskaart. Nu valt me op, het is een eenpersoonssteekproef ikweethet, dat ik qua bonusvoordeel een stuk minder voordelig uit ben sinds pakweg een half jaar. Waar ik voorheen makkelijk zonder veel moeite 10 procent bonusvoordeel had, kom ik nu tot ongeveer de helft als ik het bonnetje naloop. Zijn er meer AH-klanten die deze trend besp ... Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer