ekiem
door ekiem Dec 14, 2015 om 09:26
Computers & telefonie

Ervaringen kloon cartrigdes voor HP printer gaat om 364 cartridges

Goedemorgen ,

Ik wilde graag jullie ervaringen horen over een kloon cartridge voor mijn HP printer. Ik heb nu de orginele 364XL .

ik heb slechte ervaringen met kloons omdat mijn canon printer het niet meer deed na een kloon van de Handyman. Nu heb ik dus een nieuwe HP maar het inkt is op en ik hoorde van 123 inkt maar weet daar weinig vanaf.

Alvast bedankt Ekiem

12380 6 Rapporteer

eclipse
door eclipse - Dec 14, 2015 om 10:01
1561 Antwoorden / 370 Vragen

Hallo , U krijgt bij een klooncartridge altijd meer inkt als de originele fabrikant. wat krijgt U bij de originele: te weinig  inkt, aantal printbare pagina `s , vrijwel geen foutmeldingen over de inkt, wat krijgt U bij een kloon: foutmeldingen "ja" meer inkt vandezelfde kwaliteit  "ja" goedkoper  "ja" zeker HP gaat zeuren dat U een kloon cartridge heeft, maar dat kunt U uitvinken in de software, dan moet U accoord gaan met de voorwaarden dat de niet originele inkt hp niet aansprkelijk is bij schade ? verder blijft  het afdrukken gelijk.wilt U het zelf  even lezen klik hier     123 en q-nomic komen er als beste uit. maar vrijwel demeeste kloons zijn identiek. en meestal krijgt U een vervangende mocht  hij eventueel niet werken. kloons  schelen veel geld  als u veel print. koop GEEN VERVANGENDE CARTRIDGES waarbij U de oude chip moet afschrapen en de nieuwe bijgeleverde chip erop moet plakken, dit geeft narigheid. gewoon een kant  en klare compitabele kloon.

f.weele
door f.weele - Dec 14, 2015 om 10:05
1085 Antwoorden / 27 Vragen

beste ekiem, ik gebruik momenteel de 364XL cartridges (met chip) van de Action. € 9,95 voor 4 stuks. Deze werken op mijn Hp-printer goed. Ze zijn niet altijd op voorraad. Soms zijn ze in de aanbieding voor € 7.95. Bij Blokker verkopen ze ook 364XL cartridges. Wat duurder, maar deze werken bij mij ook goed. Te bestellen in de Blokker webshop en af te halen in de winkel zonder verzendkosten.

m.vr.gr.

edrick3
door edrick3 - Dec 14, 2015 om 10:29
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo ekiem,

Zou rustig eens een kloon proberen. Scheelt je handenvol met geld.

Wat info: klik

Met vr.gr.

tenormin
door tenormin - Dec 14, 2015 om 11:07
16816 Antwoorden / 108 Vragen

@ekiem, koop voor mijn Epson Stylus SX125 (oudje, ja) altijd kloon via 123 inkt; heel betrouwbare on-line shop, veel goedkoper dan de "echte".

me
door mein33 - Dec 14, 2015 om 18:27
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Mijn ervaringen bij 123.inkt zijn heel goed, op alle fronten.

Heb ook het "huismerk" voor HP van 123inkt gebruikt en dat voldeed soms goed maar er deden zich ook wel eens weigeringen voor.

123inkt heeft altijd, zonder enig probleem en geheel kostenloos, de niet goed werkende cardrige(s) omgeruild voor een ander exemplaar.

Alleen om de ergernis van een niet werkende "huismerk" cardrige te voorkomen gebruik ik alleen nog de originele en voor zover ik het heb kunnen vergelijken zijn zij ook daarin de goedkoopste.

Hierbij kijk ik wel naar de totaalprijs van cardrige, bezorg en verpakkingskosten.

ekiem
door ekiem - Dec 15, 2015 om 10:55
676 Antwoorden / 100 Vragen

Goedemorgen,

Alvast bedankt voor jullie reacties, ik ben enorm op weg geholpen. Heb bij o.a 123 inkt en alleeninkt.nl gekeken. Zij zijn , zoals ik het nu zie , vergelijkbaar.

Heb h.e.e.a vergeleken en nu een bestelling bij de laatste gedaan. Jullie horen nog.

EKiem