LG
door LG tv Sep 18, 2021 om 08:30
Computers & telefonie

Extra belminuten bij kon

Bij KPN heb ik een abonnement met belminuten. Aangezien mijn belminuten opraken binnen de maandelijkse termijn kan ik extra minuten bijkopen en dit ook gedaan alleen wat mij verbaasd is, dat men nu eerst begint met afschrijven van de extra ingekochte minuten terwijl de minuten die behoren bij mijn abonnement blijven staan. Bij nabellen werd mij doodleuk verteld, dat dit niet anders kan in hun systeem, ik verbaas mij hierover.

2145 9 Rapporteer

getty
door getty - Sep 18, 2021 om 09:03
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Ik lees ook niets raars. U koopt ze in, of u ze verbruikt doet er niet toe. Vrij gebruikelijk. U mag nog blij zijn dat ze niet weer vervallen.

va
door vanlotjegetikt - Sep 18, 2021 om 09:12
809 Antwoorden / Vragen

Abonnement aanpassen is ook een mogelijkheid.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Sep 18, 2021 om 09:27
16774 Antwoorden / 202 Vragen

Voor zover ik kan nagaan is dit geheel volgens de voorwaarden van uw overeenkomst. U kunt uw abonnement aanpassen met de optie onbeperkt bellen en mijn ervaring is dat dat niet eens veel duurder behoeft te zijn. Het meest eenvoudige is dan om 1200 te bellen en te vragen of dat kan en wat dan de financiële consquenties zijn m.b.t. kosten van steeds bijkopen of 'onbeperkt bellen'. , dit

panter22
door panter22 - Sep 18, 2021 om 09:45
6599 Antwoorden / Vragen

Kijk je abonnement eens na.
Als je 0 gb hebt en alleen belminuten, dan betaal je voor 150 belminuten  €12,50 per maand.
Heb je 0 gb met onbeperkt bellen, dan betaal je €13,50. Dit alles mits je al internet van KPN hebt.
https://www.kpn.com/shop/mobiel/sim-only/

Gr
door Grunn1 - Sep 18, 2021 om 10:06
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Helemaal terecht wat KPN doet.
Je koopt een extra bundel, bijvoorbeeld 100 minuten voor 2,99. Op het moment dat je die bundel aanschaft moet je hem betalen. Hou er wel rekening mee dat de extra minuten maar 31 dagen geldig zijn.
Volgende keer dus pas aanschaffen op het moment dat je eigen belminuten echt op zijn en niet als je verwacht dat ze opgaan want als je ze niet gebruikt ben je wel je geld kwijt.

tijger1
door tijger1 - Sep 18, 2021 om 10:12
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Het is toch volkomen onbelangrijk welke minuten er eerst opgebruikt worden. U verwacht minuten tekort te komen, koopt bij en kan ze dan gebruiken.

panter22
door panter22 Sep 18, 2021 om 11:37
6599 Antwoorden / Vragen

Niet onbelangrijk. Als je bv nog 10 minuten over hebt en je koopt er extra beltegoed bij en je maakt dat extra beltegoed deze maand niet op, dan ben je die 10 minuten van je eigen beltegoed kwijt,.

tijger1
door tijger1 - Sep 18, 2021 om 11:44
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Misschien dan maar overstappen op pre-paid. Dan betaalt u alleen wat u verbruikt.

gj
door gjtm - Sep 18, 2021 om 14:11
15 Antwoorden / Vragen

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/bundels/extra-bundel.htm

Extra bundels zijn 31 dagen geldig vanaf het moment dat je ze aanzet en geldig in Nederland en in de EU. Je kan ze niet gebruiken voor MB’s delen. Heb je nog MB's, minuten en sms'jes uit je eigen abonnement, dan maak je eerst de MB’s, minuten en sms’jes uit je Extra Bundel op.

Het staat er allemaal netjes bij. Snap niet dat je erover verbaast bent. Was het andersom was de wereld ook te klein, wanneer je nog minuten of mbs uit je extra bundel over hebt, en je gaat een nieuwe maand in, heb je toch ook liever dat ze van die extra bundel afgaan (ivm 31 dagen geldigheid) ipv eerst je eigen abonnement.

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum - Sep 18, 2021 om 19:03
1389 Antwoorden / 10 Vragen

Zoek  op de site van Ben Woldring   een andere   aanbieder die voor minder geld meer minuten per maand aanbied.

Via zijn website  bellen.com  kun je zoeken op  een andere dan KPN,  die bepaald niet voordeligste is.

Er zijn diverse andere,  en vele ook via KPN netwerk zodat je geen risico hebt  van  dekking  bij T Mobile of Vodafone.

Bij aankoop  kavel in Groningen  eerst buren gevraagd en  99% had KPN   en  hier is  T Mobile & Vodafone prima,

maar als je ons dorpje van maar 4850 inwoners wilde verlaten, doen ze mobiele aanbieders dat ook!

Meer minuten voor minder geld,   het kan prima....

Gr
door Grunn1 Sep 18, 2021 om 19:20
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Volgens mij gaat het ts om het bijkopen van extra belminuten en niet om een vergelijkingssite voor een nieuw abonnement of het kopen van een kavel.

tijger1
door tijger1 Sep 18, 2021 om 20:59
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En al helemaal niet in Groningen.