4h
door 4hands Feb 2, 2004 om 09:20
Computers & telefonie

(EXTRA) GELD VERDIENEN

ik krijg een foldertje in de busover extra geld verdienen
Werk:
- Zelfstandig vanuit huis
- Bepaal zelf hoeveel en wanneer
- Leeftijd en scholing onbelangrijk
Wel belangrijk:
- Seriueze instelling
- Doorzettingsvermogen
- 100%inzet
kijk dan nu op
http://www.verdienveeleuros.nl/
daar moet ik eerst 20 euro versturen
ik vertrouw het niet en vind het belachelijk dat dit nog toegestaan word ik ging kijken omdat ik maar 700 euro per maand heb dat ze zo je geld af moeten troggelen zwaar irritand met vriendelijke groet F.Rietdijk

654 2 Rapporteer

gery
door gery - Apr 16, 2004 om 12:33
504 Antwoorden / 8 Vragen

Ik heb de site bekeken en dit lijkt erg veel op een kettingbrief. Niet zoals we van vroeger kennen met kaarten versturen, maar met een brief te sturen met 5 euro erin. Ik denk dat als het doet, je 20 euro armer bent. De 4 mensen waar u het geld heen moet sturen worden rijker. Trap er niet in! Zelf de reacties op de site zijn verzonnen.

rh
door rhytm - Apr 16, 2004 om 12:33
4 Antwoorden / 0 Vragen

Dat is natuurlijk kant en klare oplichting...

Als u een beetje geld wilt verdienen met internet raad ik u Euroclix aan ( www.euroclix.nl )