Hv
door Hvdv Jun 16, 2018 om 20:49
Computers & telefonie

Facebook helemaal verwijderen

Hallo ik wil Facebook helemaal verwijderen hoe moet ik dat doen?
Gr hvdv

4896 5 Rapporteer

Topantwoord

diumenge
door diumenge - Jun 16, 2018 om 20:52
11969 Antwoorden / 15 Vragen
Hv
door Hvdv Jun 16, 2018 om 20:59
104 Antwoorden / 164 Vragen

Dankjewel Diumenge
mvg hvdv

tenormin
door tenormin Jun 16, 2018 om 21:08
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Ook mijn dank @diumenge.... weet ik eindelijk wat te doen als.... ;-)

diumenge
door diumenge Jun 16, 2018 om 21:15
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Bedankt niet mij, maar de hen die daar een hele site over hebben gemaakt ;-).

gerbera
door gerbera - Jun 16, 2018 om 21:55
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Hallo ik wil Facebook helemaal verwijderen hoe moet ik dat doen?

Dat zal u niet lukken tenzij u daar werkt en de boel kan afsluiten:-)

Gerry1969
door Gerry1969 - Jun 16, 2018 om 23:53
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Grappig aanmelden lukt iedereen maar afmelden .. ....

audb
door audb Jun 18, 2018 om 12:26
1668 Antwoorden / 5 Vragen

Het afmelden maken ze ook niet heel makkelijk dat hebben ze wel goed verborgen.

edrick3
door edrick3 - Jun 17, 2018 om 14:58
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Je account helemaal weghalen

Als je je account verwijdert is deze echt helemaal verdwenen: Je kunt niet meer opnieuw inloggen om iets wat je op Facebook gepost hebt te bekijken of te kopiëren, en als je Facebook opnieuw zou willen gebruiken zul je helemaal met een schone lei moeten beginnen.

Facebook raadt aan dat je een kopie van de data die je op de site gepubliceerd hebt downloadt voordat je je account verwijdert. Open het instellingenmenu op Facebook terwijl je op je account bent ingelogd door op het tandwiel-icoon links bovenaan de pagina te klikken. Selecteer vervolgens Accountinstellingen en zoek op de pagina Algemeen naar Een kopie downloaden van je Facebook-gegevens en klik op de link. Je zult dan door het proces worden geleid waarmee je een archief van al je Facebook data kunt downloaden.

Het bedrijf maakt het niet meteen duidelijk hoe je je Facebook account kunt verwijderen, maar om dat te doen log je in op je Facebook account en ga je naar Facebook's accountverwijderingsformulier. Daar begin je het proces om je account volledig te verwijderen.

(Bron)

audb
door audb - Jun 18, 2018 om 12:30
1668 Antwoorden / 5 Vragen

Facebook helemaal verwijderen? Onmogelijk ze houden wel degelijk je gegevens op hun server