Hv
door Hvdv Apr 27, 2009 om 21:23
Computers & telefonie

Film

Hallo Experts,ik heb een film gedownload en DVDR XviD DivXNL formaat maar het probleem is hij speelt de film op mijn dvd speler niet af maar op mijn pc wel. Hoe kan ik de film omzetten in een ander formaat zodat ik hem wel op mijn dvd speler kan afspelen.

Groetjes, hvdv

349 4 Rapporteer

labswans
door labswans - Apr 27, 2009 om 21:44
1918 Antwoorden / 10 Vragen

zoek een converter van xvid naar dvd in een zoekmachine

labswans

holpen
door holpen - Apr 27, 2009 om 22:25
1416 Antwoorden / 0 Vragen

Gewoon naar de dvd-shop en kopen...

oo
door oogje - May 4, 2009 om 13:40
7 Antwoorden / 0 Vragen

Waarom zou je dat doen? Mits je de film niet aanbied (.torrent zonder uitgeschakelde upload e.d.) is er niets illegaals / moreel bezwaarlijks aan het downloaden van beeld en/of geluidmateriaal. Je reactie voegt derhalve niets toe aan de vraag van de topicstarter.

on topic:
Dus als je je film in de verkenner bekijkt, is het een .avi bestand? In dat geval, zoals genoemd, een converter van divx / xvid / avi -> VIDEO_TS opzoeken.

ur
door urbrandus - May 4, 2009 om 23:22
2 Antwoorden / 1 Vragen

Sorry hoor maar volgens mij is ook het downloaden van films illegaal. En valt het onder de piraterijwet die zowel het aanbieden als het downloaden verbiedt. Hoewel het zeer onmogelijk is dit te controleren is het altijd verstandig om een filmpje gewoon bij de videotheek te lenen. KRijg je nog goede kwaliteit in beeld en geluid ook.

Maar voor degene onder ons die het downloaden niet kunnen laten. De eenvoudigste manier is om te kijken WAT je download. De meeste dvd-spelers kunnen dergelijke bestanden zoals *.avi / *.mpg enz wel afspelen. Wil je helemaal zeker van je zaak zijn moet je de *.vobs downloaden. Deze torrents zijn wel groot (zo'n 4 gig), maar de kwaliteit en geluid blijven wel aardig goed.

en een derde optie is (voor als je wat geld over hebt.) Er zijn hele handige HDD Mediaspelers op de markt. voor zo'n 150 euro heb je er een. JE kunt er meerde films op kwijt, als je een film gezien hebt kun je hem verwijderen, de tijd om een cd te branden ben je ook kwijt evenals het mislukken van het branden, En je spaart het milieu een beetje omdat je de DVD's niet meer hoeft weg te gooien.  Ik heb er zelf een van Lacie en ik ben er zeer tevreden mee.

O, ja kijk eens via google en typ in XVID 2 AVI. Dan moet je wel wat kunnen vinden.

Ik hoop dat ik je hiermee iets verder heb geholpen. Groetjes.