f.weele
door f.weele Aug 31, 2012 om 08:08
Computers & telefonie

Firefox laadt pagina niet

Als ik in firefox naar google/mail wil gaan, dan krijg ik de mededeling: "de pagina verwijst niet op een juiste manier door". " De server verwijst het verzoek voor dit adres door op een manier die nooit zal eindigen". "Dit probleem kan soms worden veroorzaakt door het uitschakelen of weigeren van cookies". Deze instellingen heb ik nagekeken, maar staan juist goed m.b.t. de cookies. In IE9 & Chrome laadt de pagina wel. Wie heeft dit probleem ook en/of weet wat hier aan te doen?
p.s. Firefox verwijderd en opnieuw gedownload zonder positief resultaat.
b.v.d.

2656 4 Rapporteer

hk_mr308
door hk_mr308 - Aug 31, 2012 om 09:48
146 Antwoorden / 2 Vragen

Firefox verwijderen, en dan aanvinken dat alle persoonlijke instellingen ook verwijderd moeten worden. Soms geeft dit resultaat, maar er zijn tich andere mogelijkheden wat het probleem precies is.

gsm
door gsm - Aug 31, 2012 om 11:39
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Misschien helpt de aanpassing, zoals beschreven in deze tip.
Ik heb echter de indruk dat die oplossing bij Firefox 15 minder effectief is, dan bij de voorgaande Firefox versies.

f.weele
door f.weele - Aug 31, 2012 om 13:09
1085 Antwoorden / 27 Vragen

ik heb ff volledig verwijderd met revo-uninstaller. Opnieuw gedownload en ingesteld.
Probleem is nu verholpen. Op mijn andere laptop en android tablet had ik inmiddels hetzelfde probleem. Ligt dus waarschijnlijk aan de nieuwe versie van ff.
beadnkt voor jullie hulp,
m.vr.gr.

hk_mr308
door hk_mr308 - Aug 31, 2012 om 13:10
146 Antwoorden / 2 Vragen

Blij dat het weer werkt.