ta
door tarwe15 Sep 1, 2021 om 10:44
Computers & telefonie

Fonts toetsenbord

Heb sinds kort Fonts toetsenbord op mijn smartphone.
Mijn vraag kan ik bovenbalk met o.a
lettertypen niet verwijderen?
Verder zie ik geen woordsuggestie
verschijnen als ik typ.
Google aanvullen werkt niet goed.
bvd

2094 11 Rapporteer

heremietkreeft
door heremietkreeft - Sep 1, 2021 om 10:47
16830 Antwoorden / 202 Vragen

Een belangrijke vraag is: wat is het merk van de smartfone, vervolgens: wat staat er in de gebruiksaanwijzing en ten derde: kunt u de verkoper of de helpdesk van de provider hier niet beter over benaderen? (Zonder merk/typenaam kunnen wij m.i. nu niets anders voor u betekenen).

(Als ik snel even op het i-net kijk zie ik niet wat uw probleem zou kunnen zijn) Een 'fonts toetsenbord is een tekentoetsenbord en dat zijn zo ongeveer alle soorten toetsenborden, in ons land QWERTY.)

Ik zie inmiddels een  betere / adequatere  reactie van @PAUL1 en geldt mijn reactie alleen nof als u met die reactie 'niet uit de voeten kunt'.

ta
door tarwe15 - Sep 1, 2021 om 11:07
93 Antwoorden / 62 Vragen

Gaat om Smartphone Poco x3
instellingen kan ik niet bij vinden.

Donuts
door Donuts - Sep 1, 2021 om 11:21
1203 Antwoorden / 2 Vragen

De instellingen van het toetsenbord kun je wijzigen bij instellingen - algemeen beheer - taal en toetsenbord.

Dat je geen woordsuggesties ziet, is logisch als je dit toetsenbord net gebruikt. Als je niks weet, kun je ook niks adviseren.;-))
Kijk bij vermelde instellingen wel even of voorspellende tekst aan staat.

ma
door malty - Sep 1, 2021 om 11:36
1112 Antwoorden / 1 Vragen

Misschien kunt u meer informatie betreffende uw vraag op de site van de Fonts keyboard app vinden of vraag anders de ontwikkelaar.
Zelf kan ik weinig informatie vinden.

Donuts
door Donuts - Sep 1, 2021 om 11:57
1203 Antwoorden / 2 Vragen

Heb speciaal even Fonts keyboard geïnstalleerd, die bovenbalk kun je inderdaad niet verwijderen. Ga hem nu er weer afgooien, SwiftKey bevalt me prima.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Oct 22, 2021 om 13:07
2042 Antwoorden / Vragen

Als een keyboard je niet bevalt installeer je toch gewoon een ander.

ta
door tarwe15 - Oct 22, 2021 om 13:09
93 Antwoorden / 62 Vragen

ik vindt geen instelmogelijkheid bij instelling fonts!