Ma
door Marimelda Jul 4, 2017 om 03:24
Computers & telefonie

Forum website beveiliging nl met niet te traceren directie en moderator

Er valt dus eigenlijk niet tegen te doen als je vindt dat je ten onrechte geblokkeerd wordt.
Er zijn m.i. meerdere mensen die met 'Anoniem' reageren. Dus het wordt zo een wirwar.

Ook dat is de digitale wereld van Internet.

Er valt dus sowieso niets tegen te doen, het heeft dus ook geen enkele zin om adviezen te geven.

Maar ik wilde het wel laten weten.

3327 12 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Jul 4, 2017 om 05:11
16816 Antwoorden / 108 Vragen

@marimelda, heb je het nu over deze site, het Kassa forum? Heb je een ban gekregen voor een bepaalde tijd? "Iedereen reageert immers "anoniem", d.w.z. de site, weet dus niet waar je op doelt, op deze site, de redactie, moderatie team weet toch je adres. Je IP adres dan? Best wel een beetje moeilijk omdat je vraag, liever constatering, wat wazig is. Maar je openingstopic nog eens herlezend: gaat het niet over deze KASSA site. Want hier kan je wel de 'ontwerpers' van deze site immers benaderen? Heb je overige vragen gelezen, denkk dat je iets ziet wat er niet is; leest wat er niet staat.

Ma
door Marimelda Jul 4, 2017 om 07:38
58 Antwoorden / 11 Vragen

Wees gerust. Het gaat niet over dit Kassa-forum, wel over een bestaand forum.
Nee, ik heb een volledige ban gekregen, ik kan geheel niet meer op die website komen. Het voert te ver om in details te treden. Overigens ben ik wel wat gewend wat dat betreft. Je weet vast nog wel met mij dat ik voorzichtig moet zijn een bepaald onderwerp naar voren te brengen. Het wordt niet getolereerd en ik probeerde mijn leven al te beteren, maar het mocht niet meer baten.

Dat forum behandelt onderwerpen betreffende beveiliging van het hele computergebeuren. Voor mij te hoog gegrepen, natuurlijk. Op het einde vonden ze mij te brutaal, denk ik. Ik had nog een vriendelijke slotreactie willen plaatsen, en toen werd ik al geblokt. De moderator had het op zijn heupen, hij zat bovenop mijn reacties. Een stuk of vier, zeer korte reacties verwijderd. Toen vroeg ik wie er nou niet tegen kritiek kon, hij (of zij?) of ik? Dat was tegen het zere been en blokte mij totaal. Dit heb ik nog nooit eerder op deze manier beleefd. Ze handelen als robots, geen greintje gevoel. Dan vind ik dat het Kassa-forum meer geduld heeft met mij, waarvan akte! Dit soort dingen komen nooit in het nieuws, want ze zijn zo anoniem bezig als wat. Het is denk zeer moeilijk, zo niet onmogelijk, om te weten te komen wie er achter zit. Op deze manier willen ze problemen oplossen, een soort helpdesk, maar dan voor computer problemen. Ook de cyberaanvallen en hack-onderwerpen komen aan de orde.

tijger1
door tijger1 - Jul 4, 2017 om 09:18
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maak u niet druk, er zijn fora te over. Meld u ergens anders aan.

Maar dat u ergens dan zelfs niet op een site kunt komen, als u geblokt bent voor het forum, is mijns inziens raar.

Ma
door Marimelda Jul 4, 2017 om 10:25
58 Antwoorden / 11 Vragen

@ Tijger, dit heb ik eerder meegemaakt, maar dan met een ander forum. Overigens, dat had ik nog niet vermeld, ik kon nog een tweede keer inloggen met een ander wachtwoord, maar bij de tweede keer hebben ze me totaal geblokt. Ik behoorde ook niet tot hun doelgroep. Vele topics zijn voor mij acacabadra, het is niet te volgen. Het is blijkbaar echt voor mensen die alles snappen van Internet, computers en de digitale wereld. Ik ben puur een gebruiker van een laptop c.q. een pc.Reacties werden van mij verwijderd. Dat betekent dat het gesprek als het topic open blijft staan niet echt goed meer te volgen is, als ze reacties er tussendoor verwijderen. Vaak wordt zo'n topic dan op een gegeven moment wel gesloten.

Overigens kreeg ik ook adviezen, waar ik echt wat aan kon hebben, hoe te reageren op anderen. Verder werd geopperd zelf een website te starten, maar dat vind ik toch te ingewikkeld. Bovendien zien ze mij als een trol die de boel wil verzieken en dat gold ook voor dat eerdere forum. Heel veel forums zijn door beledigende reacties gesneuveld en zijn overgegaan op Facebook. Sommigen kicken daarop. Maar dat is toch niet mijn bedoeling. Ondanks dat kunnen mijn reacties wel een ander toch beledigen en dat vindt je vooral bij zeer tegengestelde meningen. Men voelt zich dan soms wederzijds beledigd.

En eigenlijk zou ik dit wel eens aan de kaak willen stellen dat dit zo gaande is, maar dan ben ik degene die wordt aangeklaagd, gezien hun houding.

edrick3
door edrick3 - Jul 4, 2017 om 10:12
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Maar ik wilde het wel laten weten.
Nou, dat weten we dan ook weer.
Bedoel je deze site? Daar staat hoe je contact kunt leggen.

Cookies
door Cookies Jul 4, 2017 om 10:22
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Nee, die site heeft ze het niet over.

emcede
door emcede Jul 4, 2017 om 10:34
959 Antwoorden / 4 Vragen

Die noemt TS anders wel in de openingspost...

Cookies
door Cookies - Jul 4, 2017 om 10:18
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Als ik zo eens jouw postings lees, is het volkomen terecht dat je geblokkeerd bent. Je gaat volledig off-topic, slaat regelrechte nonsens uit en gedraagt je als een trol https://www.security.nl/profile?alias=Mariandel+2017

Ma
door Marimelda Jul 4, 2017 om 10:30
58 Antwoorden / 11 Vragen

Gauw gevonden @Carola. Kom je daar soms ook onder een andere naam, misschien met de naam 'Anoniem'? Daar waren meerdere Anoniemen rond, kreeg ik de indruk. Je weet dan ook nooit met wie je te doen hebt. Voor mij zijn dat dan de ware trollen, hoor.

Als het goed is zijn alle reacties van mij nu verwijderd. Mijn account is geblokt. Als dat niet zo is, vind ik ze behoorlijk gemeen.

'Access denied' krijg ik te zien. Kijk, mijn IP-nummer weten ze dan. Privacy totaal weg dus, Ze kunnen je maken en breken, dus!

Ma
door Marimelda - Jul 4, 2017 om 10:45
58 Antwoorden / 11 Vragen

Ik ben geen robot!

costnix
door costnix - Jul 4, 2017 om 11:07
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Ik snap die ban wel. Uw geneuzel wordt het wel getolereerd, maar niet op een webstek als security.nl. Het is daar TOTAAL off-topic!
U bent bovendien aan het trollen :-(
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Trol_(internet)

tijger1
door tijger1 - Jul 4, 2017 om 11:19
42060 Antwoorden / 21 Vragen

"Privacy totaal weg". Als u niet weet hoe u met het net moet omgaan, kunt u daar beter wegblijven.

Blijkbaar sleept u overal het geloof bij. Ga dan naar een religieus forum. Niet een over computer veiligheid.

En dan hier weer veronderstellen dat Carola daar onder de naam anoniem fungeert. U snapt er niets van.

Cookies
door Cookies Jul 4, 2017 om 11:23
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ik ben de anonieme moderator.;-))

tijger1
door tijger1 Jul 4, 2017 om 11:30
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Stttt:-))

gerbera
door gerbera - Jul 4, 2017 om 12:17
7346 Antwoorden / 14 Vragen

Ga dan naar een religieus forum.

Komt de Ts straks ook nog in de kerkelijke ban;-))

costnix
door costnix Jul 4, 2017 om 12:23
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Maar ze kan dan wel een aflaat kopen :-)

Ma
door Marimelda Jul 8, 2017 om 01:35
58 Antwoorden / 11 Vragen

Op religieuze forums kan het nog erger zijn. Daar komen alle religies op af (ook het spaghettimonster) en de tegenstanders van God weer op af. De moderator(en) kunnen het dan niet meer bijbenen. Daarom sluiten ze of hun forum en/of gaan over op een inlogsysteem of gaan ze soms over op Facebook. Dan verdwijnen er sowieso een aantal vastgedienden. En daar zie je ook hoe opvattingen mijlenver uit elkaar liggen net zoals nu bij de formatie in Den Haag. Ik moet zelf nog maar zien of er een nieuw Kabinet komt. En als het er al komt, of het Kabinet dan standhoudt. De kunst is en blijft om vriendelijk te blijven, al je verschil je van mening en ook als je je onheus bejegend voelt.

gerbera
door gerbera Jul 8, 2017 om 16:33
7346 Antwoorden / 14 Vragen

De kunst is en blijft om vriendelijk te blijven,
Duidelijke taal, maar om dat van u te lezen slaat toch werkelijk alles.

Ma
door Marimelda Jul 10, 2017 om 20:44
58 Antwoorden / 11 Vragen

Hoezo slaat dat toch werkelijk alles om dit van mij te lezen.? Ben ik dan zo onvriendelijk? Heb ik hier ooit iemand hier de huid uitgescholden? Zo ja, waar dan? Kijk, als ik hier een onwelgevallig  wat over het geloof loslaat kan dat zeker niet bij de leden van de omroep van de VARA. Dat is zeer opmerkelijk.

reflecs
door reflecs - Jul 4, 2017 om 12:31
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Er valt dus eigenlijk niet tegen te doen als je vindt dat je ten onrechte geblokkeerd wordt.

Dat kunt u wel vinden, maar de andere forumbezoekers hebben u meermalen duidelijk gemaakt dat uw postings niet gepast waren, topics werden gesloten, bijdragen verwijderd en u was al een keer gebant.
Hoeveel meer waarschuwingen wil je nog hebben?

Als je dan nog op dezelfde voet verder gaat kies je daar zelf voor.
Grappig dat u van anderen vindt dat ze trollen ;P

Ma
door Marimelda Jul 8, 2017 om 01:16
58 Antwoorden / 11 Vragen

Goed, maar als het andersom niet gepast is, kan ik weinig doen.

reflecs
door reflecs Jul 11, 2017 om 16:11
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Oh, ik zie nu ook dat u twee accounts in gebruik had. Ontken het maar niet, uw stijl is zeer herkenbaar.
Dan is de toegang tot de site zelf ontzeggen de laatste mogelijkheid.
Waarom wilt u eigenlijk de moderatoren "traceren"? U wordt toch niet meer toegelaten op dat forum. En u wilde notabene zelf weg!

aurora1
door aurora1 - Jul 4, 2017 om 13:08
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Waarom noemt u de verkeerde website?
Als u vaker door forums geblokkeerd wordt geeft u dat dan niet te denken?
Zou dat "ten onrechte" niet gewoon terecht kunnen zijn?

Cookies
door Cookies Jul 4, 2017 om 13:10
13336 Antwoorden / 36 Vragen

I.v.m. haar privacy heeft zij security in het Nederlands vertaald.;-)

aurora1
door aurora1 Jul 4, 2017 om 13:13
15645 Antwoorden / 6 Vragen

O, dank, zo diep en ver had ik nog niet nagedacht....

edrick3
door edrick3 Jul 4, 2017 om 13:19
27632 Antwoorden / 85 Vragen

privacy =- ........? ;-)

zoekster1
door zoekster1 - Jul 4, 2017 om 13:29
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Ik lees op het forum dat ze je al eens een tweede kans hebben gegeven en van jou lees ik het volgende

Binnen een week zeg ik dit account zelf op. Ik hoop dat ik niet geblokkeerd word, zodat ik ook zelf die beslissing neem. Ik neem aan dat eenieder dat een verstandige beslissing vindt.

Heb er dan ook vrede mee dat je daar niet meer welkom bent. Duidelijk was 'eenieder' het met je eens dat het een verstandige beslissing was om daar weg te gaan. Dan ook niet verder zeuren, je hebt je gelijk gekregen.

Ma
door Marimelda - Jul 10, 2017 om 20:46
58 Antwoorden / 11 Vragen

Nogmaals, ik ben geen robot!

costnix
door costnix Jul 11, 2017 om 01:07
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Maar wel een troll :-(

aurora1
door aurora1 Jul 11, 2017 om 02:03
15645 Antwoorden / 6 Vragen

U weet ook niet van ophouden met uw getrol.

costnix
door costnix Jul 11, 2017 om 12:33
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Nee hoor, ik ben hooguit een troll aan het voeren!

marita5
door marita5 Jul 11, 2017 om 12:35
11494 Antwoorden / 15 Vragen

OMG , hoe lang blijft deze flauwekul duren ?

Ma
door Marimelda Jul 11, 2017 om 15:35
58 Antwoorden / 11 Vragen

Wat voor de een een probleem kan zijn, is dat voor een ander niet. Maar om nou steeds iemand of meerderen trollen te noemen. Zelf ben ik nooit met het woord 'trol' begonnen, nu haalt het het woord 'trol' of 'trollen' zelfs het NOS-Nieuws in verband met nepnieuws! Dus zo ernstig is het dus wel, het is niet altijd gezegd dat het flauwekul is. Wie voert wie? Laten we het erdan op houden dat het wederzijds is of was als het om 'voeren' gaat. Of een excuus van mijn kant nog gaat helpen betwijfel ik, want dan loop ik nog de kans op commentaar. Ik weet het niet meer.

Ik geef het op. Dan stopt tenminste de in jullie ogen flauwekul van mijn kant in ieder geval.

Verder hangt het er dan nog van af of de goedgedienden van Kassa hier nog verder gaan reageren op dit onderwerp. Altijd blijven lachen! (dat was nog een tip van het andere forum).