tontoos
door tontoos Feb 20, 2009 om 20:46
Computers & telefonie

Foto in word

Mijn vraag is, ik wil een foto plaatsen  in een stuk wat ik schrijf in Word dan geeft hij alleen de benaming aan en niet de foto een web pagina zet hij er wel op ik werk met Word 2000 HOE KAN DAT wie kan mij helpen.

492 3 Rapporteer

ve
door verwijderd - Feb 20, 2009 om 21:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

Uw foto staat in Mijn Afbeeldingen? Als dat zo is kunt u op meerdere manieren een foto in uw tekst zetten. Kies invoegen en dan afbeelding, even bladeren en aanklikken en dan invoegen. U kunt vervolgens alles aanpassen. Eventueel de tekst erom heen zetten. Als uw foto te groot is [in Mb dus] dan kunt u hem eerst beter kleiner maken. Dat kan met een foto resizer programmatje. Die vindt u wel op het WWW. U kunt ook rechts op de foto klikken en dan kopieeren keizen en dan plakken in WORD.

Succes, poltol [gebruik eventueel F1 = HELP]

ve
door verwijderd - Feb 20, 2009 om 22:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

In Word 2000 zal je eerst met kolommen moeten gaan werken anders is het geen gezicht,

Maak een nieuw Document en maak minimaal 2 kolommen.
Dat doe je door naar Tabel te gaan in de bovenbalk.
Dan kies je voor Invoegen - Tabel
Daar kies je maar even voor 2 kolommen en 2 rijen.

In de linkerrij type je maar wat en in de rechter kies je in de bovenbalk Invoegen.
Daar kies je de optie Figuur - Uit Bestand, zoek een plaatje en plak dat erin.

Een beetje stoeien met dit verhaal dan kom je een heel eind.
Succes, Rebel

ve
door verwijderd - Feb 20, 2009 om 23:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bij Invoegen van een Afbeelding, uit een bstand moet je er op letten dat je invoegt zonder koppeling.
Als er namelijk een koppeling naar het bestand is, waaruit de afbeelding afkomstig is, dan zal de afbeelding slechts weergegeven kunnen worden vai een verbinding met de PC (of Server), waar het bestand is opgeslagen.