Deetee
door Deetee Dec 4, 2022 om 19:44
Computers & telefonie

Foutieve rekening Vodafone

In aug incasseerde Vodafone €186 ipv €40 voor red together abonnement. Er was geen overschrijding van de bundels. Op advies van medewerker klantenservice van Vodafone hebben we t bedrag gestorneerd, er was immers het nodige fout gegaan in de berekening. Sindsdien betalen we netjes €40 per maand. 12 medewerkers klantenservice en dito telefoontjes verder is de onterechte rekening nog steeds niet van tafel. Er wordt steeds beloofd dat t opgelost wordt.... dat gebeurt niet. En vandaag zijn we afgesloten......
hoe krijgen we iemand bij Vodafone zover dit op te lossen?

2226 7 Rapporteer
heremietkreeft
door heremietkreeft - Dec 4, 2022 om 20:33
16447 Antwoorden / 201 Vragen
3

aanvullend: een andere optie: https://www.degeschillencommissie.nl/over-ons/commissies/telecommunicatiediensten/  en ook mijn adcvies nu u kennelijk onterecht ben afgesloten: overweeg nu een andfere provider,

Sjoppy.
door Sjoppy. - Dec 4, 2022 om 21:20
6539 Antwoorden / 3 Vragen
2
panter22
door panter22 - Dec 5, 2022 om 06:28
6600 Antwoorden / Vragen
1

Je kunt via e-mail een klacht indienen. Vodafone reageert binnen 10 dagen. Kijk in artikel 18.

Hoe kun je een foute berekening hebben als je binnen je bundel blijft. Die fout had uitgezocht moeten worden.
Slecht advies van de klantenservice om maar te gaan storneren.

Toen je er na al die telefoontjes niet uitkwam en je aanmaningen kreeg, had je per email een klacht in kunnen dienen. 

https://cdn.vodafoneziggo.nl/content/dam/vodafone/downloads/voorwaarden/actueel/2206044_Vodafone_Algemene_Voorwaarden_B2C_B2B_juli_2022.pdf

 

va
door vanlotjegetikt - Dec 5, 2022 om 08:41
682 Antwoorden / Vragen
1

Het advies om te storneren is wel erg verkeerd geweest. Beter was geweest om een gespecifeerde rekening op te vragen.
Of u nu bij een andere provider terecht kunt(u bent vanwege wanbetaling afgesloten) is nog maar de vraag.
Ga met het forum aan de slag. Die rekening komt niet zomaar uit de lucht vallen.

1paul
door 1paul - Dec 5, 2022 om 09:22
2529 Antwoorden / 0 Vragen
0

jij hebt je rekening niet betaald en dus word je afgesloten, je hebt vast een herrinnering gehad en een aanmaning om alsnog te betalen.

als men je adviseert terug te storten dan altijd vragen om dit schriftelijk te bevestigen, nu heb je feitelijk niets dan ja maar!!!!

ga toch nog maar eens in gesprek met hen en dan het liefst schriftelijk, leg de situatie uit, wat heeft u gedaan welk advies kreeg u en dan u bereid bent de rekening te betalen welk u ook echt verschuldigd bent!

Thecla58
door Thecla58 - Dec 5, 2022 om 10:21
545 Antwoorden / 3 Vragen
1

Heb jij je gespecificeerde rekening van augustus opgevraagd en bekeken. Staan daar zaken op die je niet kunt plaatsen? Kijk dat eens na en ga dan - zoals meermaals hier gezegd - schriftelijk in contact met VodafoneZiggo. Blijf vriendelijk en beschaafd... want heus bij VodafoneZiggo zijn ze echt bereid om tot een oplossing te komen. 
Het vinden van een andere provider zal niet gaan als je een betalingsachterstand heb zoals hier ook al beweerd is.

Nog even over het contacten: You catch more flies with honey than vinigar of te wel... je vangt meer vliegen met honing dan azijn. ;-))

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Sp
Spaansejurk - Feb 8, 2023 om 17:01
Computers & telefonie

Abonnement afgesloten voor 2 jaar voor 10 euro . Nu moet ik 10,86 betalen apart

Voor 2 jaar vast 10 euro per maand .
Nu per 1 januari 2023 10.86 betalen
Contract is in april 2022 ingegaan. Lees meer

Ik
Ikwilmehuis - Feb 8, 2023 om 20:39
Geldzaken & recht

Sleuteloverdracht uitstel sociale huurwoning

13-12-2022 huis toegezegd gekregen
20-02-2023 ingangsdatum

na veel listen en verhalen zou er asbest zijn. Oude huurder gesproken alles al gesaneerd en vernieuwd 6 jaar terug.

Toen was de sociale verhuurmakelaar op vakantie deze week maar hij zou pas week 10 kunnen antwoorden.

- ertegen in gegaan / sociale huurwoningverstrekker heeft toch niet 1 persoon die dat ... Lees meer

ma
mastorm - Feb 8, 2023 om 18:58
Winkels & webshops

Wie kent besties

Een vest besteld bij besties, half januari. Tot op heden niets ontvangen. Mail gestuurd, anttwoord pakketje zoek geraakt. Maar ze zouden het opsturen. Tot op heden niets. Paar maal gebeld, antwoordapparaat. Ingesproken,  met verzoek terug te bellen. Je snapt het al, geen reactie. Wie kent dit bedrijf en hoe kan ik mijn geld terug krijgen Lees meer