Deetee
door Deetee Dec 4, 2022 om 19:44
Computers & telefonie

Foutieve rekening Vodafone

In aug incasseerde Vodafone €186 ipv €40 voor red together abonnement. Er was geen overschrijding van de bundels. Op advies van medewerker klantenservice van Vodafone hebben we t bedrag gestorneerd, er was immers het nodige fout gegaan in de berekening. Sindsdien betalen we netjes €40 per maand. 12 medewerkers klantenservice en dito telefoontjes verder is de onterechte rekening nog steeds niet van tafel. Er wordt steeds beloofd dat t opgelost wordt.... dat gebeurt niet. En vandaag zijn we afgesloten......
hoe krijgen we iemand bij Vodafone zover dit op te lossen?

2750 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Dec 4, 2022 om 20:33
16827 Antwoorden / 202 Vragen
3

aanvullend: een andere optie: https://www.degeschillencommissie.nl/over-ons/commissies/telecommunicatiediensten/  en ook mijn adcvies nu u kennelijk onterecht ben afgesloten: overweeg nu een andfere provider,

sjjoppy
door sjjoppy - Dec 4, 2022 om 21:20
7179 Antwoorden / 3 Vragen
2

Misschien kan de community u verder helpen.

https://community.vodafone.nl/?icmp=support:contactmodule

panter22
door panter22 - Dec 5, 2022 om 06:28
6599 Antwoorden / Vragen
1

Je kunt via e-mail een klacht indienen. Vodafone reageert binnen 10 dagen. Kijk in artikel 18.

Hoe kun je een foute berekening hebben als je binnen je bundel blijft. Die fout had uitgezocht moeten worden.
Slecht advies van de klantenservice om maar te gaan storneren.

Toen je er na al die telefoontjes niet uitkwam en je aanmaningen kreeg, had je per email een klacht in kunnen dienen. 

https://cdn.vodafoneziggo.nl/content/dam/vodafone/downloads/voorwaarden/actueel/2206044_Vodafone_Algemene_Voorwaarden_B2C_B2B_juli_2022.pdf

 

va
door vanlotjegetikt - Dec 5, 2022 om 08:41
809 Antwoorden / Vragen
1

Het advies om te storneren is wel erg verkeerd geweest. Beter was geweest om een gespecifeerde rekening op te vragen.
Of u nu bij een andere provider terecht kunt(u bent vanwege wanbetaling afgesloten) is nog maar de vraag.
Ga met het forum aan de slag. Die rekening komt niet zomaar uit de lucht vallen.

1paul
door 1paul - Dec 5, 2022 om 09:22
3134 Antwoorden / 0 Vragen
0

jij hebt je rekening niet betaald en dus word je afgesloten, je hebt vast een herrinnering gehad en een aanmaning om alsnog te betalen.

als men je adviseert terug te storten dan altijd vragen om dit schriftelijk te bevestigen, nu heb je feitelijk niets dan ja maar!!!!

ga toch nog maar eens in gesprek met hen en dan het liefst schriftelijk, leg de situatie uit, wat heeft u gedaan welk advies kreeg u en dan u bereid bent de rekening te betalen welk u ook echt verschuldigd bent!

Thecla58
door Thecla58 - Dec 5, 2022 om 10:21
853 Antwoorden / 3 Vragen
1

Heb jij je gespecificeerde rekening van augustus opgevraagd en bekeken. Staan daar zaken op die je niet kunt plaatsen? Kijk dat eens na en ga dan - zoals meermaals hier gezegd - schriftelijk in contact met VodafoneZiggo. Blijf vriendelijk en beschaafd... want heus bij VodafoneZiggo zijn ze echt bereid om tot een oplossing te komen. 
Het vinden van een andere provider zal niet gaan als je een betalingsachterstand heb zoals hier ook al beweerd is.

Nog even over het contacten: You catch more flies with honey than vinigar of te wel... je vangt meer vliegen met honing dan azijn. ;-))

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ji
jimace - Apr 18, 2024 om 19:59
Geldzaken & recht
Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Ik heb een CDi (brommer onderdeel) besteld en deze zou DPD bezorgen. Echter is de CDi nooit afgelevert alleen de verpakking zat in de brievenbus. En daar gaat het in onze ogen mis, omdat dit geen brievenbus pakket was. De afmetingen van de CDi zie foto zijn groter dan die van onze brievenbus. Wij hebben natuurlijk direct contact gehad met DPD maar zij geven de leverancier de schuld omdat het pakke ... Lees meer

na
nanada - Apr 18, 2024 om 12:32
Winkels & webshops

Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?

Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.

Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.

Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n ... Lees meer

he
henniev - Apr 16, 2024 om 14:49
Computers & telefonie
Abonnement Red Together Vodafone

Abonnement Red Together Vodafone

Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en ... Lees meer