ha
door hannibal_1 Nov 17, 2003 om 19:48
Computers & telefonie

Foutmelding windows XP

regelmatig krijg ik een foutmelding bij het vastlopen van een programma's bijv. paltalk,kazaa en dan wil xp steeds een rapport verzenden is het mogelijk deze functie uit te schakelen

561 4 Rapporteer

mrsempel
door mrsempel - Apr 16, 2004 om 12:03
57 Antwoorden / 3 Vragen

Voor Microsoft een handige feature, want in feite zijn daarmee alle gebruikers automatisch tester geworden. Maar voor de gebruiker erg irritant af en toe!
Gelukkig kan die functie worden uitgezet. Ga naar Start -> Configuratiescherm -> Prestaties en Onderhoud -> Systeem. Kies het tabblad 'Geavanceerd'. Klik in het venster op Fouten melden. Zet daar 'Geen fouten melden' aan en zet 'Kritieke fouten wel melden' uit. Vanaf nu wordt je niet meer lastig gevallen door Windows met de vraag of je een fout wilt melden.

ve
door venturepiep - Apr 16, 2004 om 12:03
1 Antwoorden / 2 Vragen

Ga naar deze computer rechtermuisklik eigenschappen
kader geavanceerd klik op fouten melden
klik op geen fouten melden maar laat het vinkje bij kritieke fouten wel staan

ve
door versmissen - Apr 16, 2004 om 12:03
5 Antwoorden / 3 Vragen

Op zich is het niet alleen zo dat er op deze manier Feedback naar Microsoft wordt gegeven om te testen. Als de fout reeds eerder is gemeld door iemand anders, dan wordt er vaak ook een oplossing geboden door middel van een update. Ik heb dit o.a. gehad bij het gebruik van Internet Explorer en een aantal programma's van Microsoft Office. Dus de computergebruikers helpen elkaar ook met deze functie!!!

wi
door wijndelt - Apr 16, 2004 om 12:03
6 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

Ga naar deze computer, maak deze blauw, klik op de rechter muisknop kies eigenschappen, kies voor het tabblad geavenceer, hier zien je onder in het beeld fouten melden klik hierop hen kies dan voor geen fouten melden klik op oke, en klik nog eens op oke.

Succes