hehahi
door hehahi Sep 25, 2018 om 11:18
Computers & telefonie

Gastmodus Chrome omzeilen?

Heb de nieuwste versie van Chrome gedownload. Nu krijg ik telkens als ik de browser start de vraag of ik de Gastmodus wil gebruiken of wil inloggen. Waarom begint die niet gewoon met m'n startpagina zoals voorheen? En hoe stel ik dit in? : )

7413 6 Rapporteer

heremietkreeft
door heremietkreeft - Sep 25, 2018 om 11:51
16830 Antwoorden / 202 Vragen

Vreemde kwestie. Ik heb de nieuwe versie ook zonder enig probleem. Mogelijk is de opolossing: Chrome verwijderen en opnieuw installeren.

Afgezien daarvan ook: chrome is een browser dsus waarom inloggen is meteen ook een vrtaag van mij.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Sep 25, 2018 om 11:52
16830 Antwoorden / 202 Vragen

Topantwoord

marita5
door marita5 - Sep 25, 2018 om 12:03
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo HehaHi ,

Welke startpagina gebruikt u ?
Klik rechtsbovenaan op de 3 puntjes > klik op instellingen > Klik dan links ( blauw op instellingen ) < klik dan op bij opstarten .
Vink aan :  Een specifieke pagina of reeks pagina`s openen ,  staat daar iets anders , klik op de 3 puntjes kies voor verwijderen , vul dan de Url in van uw startpagina  , klik op opslaan .
.

hehahi
door hehahi - Sep 25, 2018 om 13:32
57 Antwoorden / 70 Vragen

dank voor de tip Marita

Welke startpagina gebruikt u ?
Klik rechtsbovenaan op de 3 puntjes > klik op instellingen > Klik dan links ( blauw op instellingen ) < klik dan op bij opstarten .
Vink aan :  Een specifieke pagina of reeks pagina`s openen ,  staat daar iets anders , klik op de 3 puntjes kies voor verwijderen , vul dan de Url in van uw startpagina  , klik op opslaan .

dit heeft geholpen!

marita5
door marita5 Sep 25, 2018 om 13:34
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Graag gedaan , fijn om te horen dat het is opgelost , bedankt voor het terugmelden .