mo
door moorees Jan 27, 2011 om 17:29
Computers & telefonie

Gedownloade muziek op cd branden ?

na altijd windows media player gebruikt te hebben om gedownloade muziek op een cd te branden lukt dit niet meer (het komt wel op de cd maar ik kan het alleen via de pc afspelen en niet op een losse cd-speler).
Weet iemand voor mij een simpel programma waarmee ik de muziek kan branden zodat ik de cd ook op een losse cd-speler kan beluisteren ?

8761 10 Rapporteer

freya
door freya - Jan 27, 2011 om 17:38
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo morees,

Het lijkt er dan op dat je een gewone data-CD brandt met mp3-bestanden. Die kun je wel op de computer afspelen, maar niet op een gewone CD-speler. Controleer bij het branden met Windows Mediaplayer dus dat je een 'Audio-CD' brandt en géén 'data-CD'. Dan zou het toch moeten lukken.

m.vr.gr. Freya

invalide
door invalide - Jan 27, 2011 om 17:42
787 Antwoorden / 5 Vragen

Aanvulling op Freya,

Het kan ook zijn dat je de verkeerde MP3 norm branden zoals ik nu voor mijn auto het op andere formaat moet zetten....
Maar als Audio moet elke CD speler het spelen maar MP3 of andere zitten nog wel eens enkele tussen die niet overal afspeelbaar zijn.

mo
door moorees - Jan 27, 2011 om 18:19
48 Antwoorden / 61 Vragen

[quote=freya schreef op donderdag 27 jan 2011, 17:38]
Hallo morees,

Het lijkt er dan op dat je een gewone data-CD brandt met mp3-bestanden. Die kun je wel op de computer afspelen, maar niet op een gewone CD-speler. Controleer bij het branden met Windows Mediaplayer dus dat je een 'Audio-CD' brandt en géén 'data-CD'. Dan zou het toch moeten lukken.

Freya dank je wel maar waar verander ik dat ?

freya
door freya - Jan 27, 2011 om 18:56
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Ik weet niet welke versie van WMP je gebruikt, maar als je boven in beeld een knoppenbalk ziet en klikt op 'Branden', dan zou de optie 'Audio-CD' geselecteerd moeten zijn en niet de optie 'Gegevens CD of DVD'.

Freya

mo
door moorees - Jan 28, 2011 om 07:29
48 Antwoorden / 61 Vragen

[quote=freya schreef op donderdag 27 jan 2011, 18:56]
Ik weet niet welke versie van WMP je gebruikt, maar als je boven in beeld een knoppenbalk ziet en klikt op 'Branden', dan zou de optie 'Audio-CD' geselecteerd moeten zijn en niet de optie 'Gegevens CD of DVD'.

Freya

sorry het heeft even geduurd maar er kwam iets tussen, ik kan alleen maar vinden dat WMP in juli 2009 is geinstalleerd en als ik op branden klik gebeurt er niets. bedankt voor je hulp

mo
door moorees - Jan 29, 2011 om 18:32
48 Antwoorden / 61 Vragen

[quote=freya schreef op donderdag 27 jan 2011, 18:56]
Ik weet niet welke versie van WMP je gebruikt, maar als je boven in beeld een knoppenbalk ziet en klikt op 'Branden', dan zou de optie 'Audio-CD' geselecteerd moeten zijn en niet de optie 'Gegevens CD of DVD'.

Freya

weet iemand wat de laatste versie van WMP is die ik gratis kan downloaden ?

freya
door freya - Jan 29, 2011 om 18:46
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Als je de WMP start en je gaat naar Help > Op updates controleren, weet je gauw genoeg of je de laatste versie hebt of niet.

Freya

marcus-fenix
door marcus-fenix - Jan 29, 2011 om 19:21
10 Antwoorden / 1 Vragen

Ik gebruik het programma Ashampoo. Werkt makkelijk en je kunt er cd's en dvd's mee branden zonder moeilijke stappen.

grindweg
door grindweg - Jan 29, 2011 om 22:31
2308 Antwoorden / 28 Vragen

gewoon een programa douwloaden en omzetten naar mp3

mo
door moorees - Jan 30, 2011 om 08:19
48 Antwoorden / 61 Vragen

[quote=freya schreef op zaterdag 29 jan 2011, 18:46]
Als je de WMP start en je gaat naar Help > Op updates controleren, weet je gauw genoeg of je de laatste versie hebt of niet.

Freya

Bedankt ik ga het proberen en sorry voor al mijn vragen maar je hebt al begrepen dat ik er niets van weet maar door u werkt het allemaal weer goed.