vo
door voordeurknop Nov 24, 2007 om 16:01
Computers & telefonie

Geen geluid meer

hallo

na defragmentatie heb ik geen geluid meer
heb een geluidskaart van Intel 82801 AA I\O controller hub AC97 audio adapter B1
draai onder windows 98
wie kan mij helpen
alvast bedankt

753 10 Rapporteer

gsm
door gsm - Nov 24, 2007 om 16:30
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Door alleen defragmenteren kan het geluid haast niet beïnvloed zijn.
Daar is meestal meer voor nodig.

Kijk de instellingen voor het geluid in het Configuratiescherm even goed na. Controleer de volume regelaars en let vooral op dat Dempen, behalve voor de Microfoon, NIET is aangevinkt.
Controleer de aansluitingen en of alles (ook de luidsprekers) juist is ingeschakeld.

GSM

labswans
door labswans - Nov 24, 2007 om 16:31
1918 Antwoorden / 10 Vragen

ik zou u adviseren om de driver voor het geluid te deinstaleren en daarna weer te instaleren. Wel voor beide keren de computer opnieuw te laten starten svp.

De driver kan u vinden op de meegeleverde cd's bij aanschaf computer

succes ermee, het geluid zal weer terugkeren ,labswans

vo
door voordeurknop - Nov 24, 2007 om 16:52
8 Antwoorden / 16 Vragen

hallo

heb geen cd meer kan ik die driver niet ergens donwloaden

vo
door voordeurknop - Nov 24, 2007 om 19:38
8 Antwoorden / 16 Vragen

hallo

heb het een paar keer geprobeerd
maar loopt steeds vast ( blauw scherm ) dus heb ik het weer eraf  gegooid
graag een andere oplossing

labswans
door labswans - Nov 24, 2007 om 19:50
1918 Antwoorden / 10 Vragen

kan u het terugzetten proberen naar een eerder punt ( systeemherstel )

Bijvoorbeeld een maand of twee geleden toen het wel goed werkte

labswans

poltol
door poltol - Nov 24, 2007 om 20:30
3885 Antwoorden / 22 Vragen

Hallo,

Dit is niet lullig bedoeld, maar zitten alle stekkers erin? En staat alles aan? Klik ook eens even op het luidsprekertje misschien staat dempen aan.

succes, poltol

vo
door voordeurknop - Nov 24, 2007 om 20:39
8 Antwoorden / 16 Vragen

probeer het morgen
moet naar een feestje

groetjes

holstein
door holstein - Nov 25, 2007 om 09:00
922 Antwoorden / 16 Vragen

Maar was het toevallig eerder al niet zo, doordat je het per ongeluk op dempen hebt gezet of zoiets, maar niet is opgevallen?
Ga via het luidsprekertje in de taakbalk naar de volumeregeling en anders via start>bureau acc.>entertainment>volumeregeling.
Misschien is bij W'98 de benaming iets anders, maar kijk daar eerst naar....

labswans
door labswans - Nov 25, 2007 om 09:23
1918 Antwoorden / 10 Vragen

moet naar een feestje......

geen zin in dat feestje ?