empee
door empee Jan 15, 2022 om 21:30
Computers & telefonie

Geen mail meer van marktplaats.nl

Als ik iets te koop aanbied op marktplaats, krijg ik reacties binnen op berichtenbox. Tot deze week werden die automatisch doorgestuurd naar mijn mailbox. Ik kon dan zonder marktplaats te openen zien dat er een reactie was. Dat kan ineens niet meer. Ik zal wel iets verkeerd hebben ingesteld, maar wie weet wat? Bij marktplaats chatbox werd geen oplossing gevonden.

7494 6 Rapporteer

sjjoppy
door sjjoppy - Jan 16, 2022 om 01:59
7179 Antwoorden / 3 Vragen

Als u met de instellingen bezig bent geweest controleer dan of de notificaties nog aangevinkt  staan.

Waar en wanneer jou dat uitkomt

‘Mijn Berichten’ is er niet alleen voor desktop, maar natuurlijk ook voor de Marktplaats-app (Android en iOS). Je kunt dus gewoon onderweg en op elk willekeurig moment je berichten beheren. Je krijgt direct een melding (indien je notificaties aan hebt staan) wanneer je een nieuw bericht hebt, zodat er geen enkele deal aan je voorbij hoeft te gaan.

https://www.marktplaatsjournaal.nl/tips-en-trucs/mijn-berichten-makkelijk-overzichtelijk-en-sneller-contact-op-marktplaats/

ti
door tilpend - Jan 16, 2022 om 09:34
132 Antwoorden / 0 Vragen

Misschien gaan de mails van marktplaats naar de spamfolder van uw mailbox?

empee
door empee - Jan 16, 2022 om 11:46
177 Antwoorden / 139 Vragen

Sjoppie, hoe kan ik "notificaties aanvinken" vinden?

sjjoppy
door sjjoppy Jan 16, 2022 om 13:38
7179 Antwoorden / 3 Vragen

Empee,

 Open de app van marktplaats

  1. Ga naar Instellingen.
  2. Ga naar Notificaties.
  3. Klik op Notificatie Instellingen.
  4. Bij Ontvang een e-mail zet je de knop naar links aan.

marita5
door marita5 - Jan 16, 2022 om 12:18
11506 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Empee ,

Lees hier eens m.n het eerste gedeelte , u moet het tegenovergestelde doen , ontvang e-mail zet de schuif op AAN

https://help.marktplaats.nl/s/article/ik-wil-geen-e-mails-meer-ontvangen

Topantwoord

Hu
door Huib51 - Jan 17, 2022 om 12:34
1 Antwoorden / 1 Vragen

Had ik onlangs ook.  Je kunt het alleen via de app op je telefoon in stellen, dus niet via pc of laptop!

Instellingen - Notificatie.

Volgens MP kwam het uitschakelen hiervan waarschijnlijk door een update van MP

empee
door empee - Jan 18, 2022 om 20:51
177 Antwoorden / 139 Vragen

HUIB51 ook bedankt. Bij iphone en ipad zie ik wel instellingen Op pc en laptop niet. Bij instellingen zat ook de fout.