Geen reactie van Spottergps.com
Hallo,
Wij hebben bij de site spottergps.com (vandaag een week geleden ontvangen)een spotterhorloge besteld en ook ontvangen.
Echter krijgen wij deze met geen mogelijkheid geactiveerd.
Meteen contact gezocht (wat alleen maar via het contactformulier of mail kan want er is nergens een telefoonnummer te vinden) met Spotter gps maar zonder resultaat. Het bedrijf reageert gewoonweg niet, wel het geld incasseren maar als er iets is zijn ze niet thuis.
Wij hebben het horloge gekocht voor mijn schoonvader die in een verzorgingshuis zit en Alzheimer heeft en wegloopt en dan de weg niet meer weet.
Dit bedrijf geeft aan dat service hoog in het vaandel staat bij hen, maar daar klopt dus helemaal niets van.
Kunt u ons misschien verder helpen?
Wij willen het spotterhorloge retour sturen maar dat kan alleen maar via en speciale mail die je moet krijgen van Spottergsm.com, maar die reageren niet.
Vriendelijke groet,
Fred Grotenhuis
Als u binnen de 14 dagen van ontvangst zit een mail sturen dat u wilt onbinden. Mocht daar geen reactie op komen kunt u, bv een week later, opnieuw een mail sturen met een herinnering dat er herroepen is per datum eerste mail. Geef in die mail aan dat u het product terug stuurt naar het adres in Berschenhoek en dat u binnen de wettelijke termijn van 14 dagen na herroeping het geld terug wil hebben.
Een site, waarvan mijn I-pad aangeeft dat hij niet veilig is, geen telefoonnummer.
Hoe kunt u nu daar iets bestellen?
Die site is niet onveilig
Spotter B.V. staat ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder KvK-nummer 62825518.
BTW-nummer: NL854972870B01.
@tijger1: Het beveiligingcertificaat is blijkbaar verlopen, dan krijg je deze foutmelding.
Dat ding is bij de Kruidvat te koop voor €59,95. Was eerst €129, maar niet meer in de webwinkel, misschien nog in een winkel.
Klanttevredenheid hebben wij hoog in het vaandel staan. Helaas worden er bij ons echter ook fouten gemaakt. Voor klachten kunt u ons op werkdagen bereiken via info@spottergps.com.
Bent u nog niet tevreden? Zoek het dan hoger op. Schrijf ons!
Spotter B.V.
Leeuwenhoekweg 20c
2661 CZ Bergschenhoek
Nederland
Hallo Fred Grotenhuis ,
Tel. nr van Spotter BV , klik op de rode regels .
https://www.bedrijvenpagina.nl/Spotter_B.V./3363344/f7d50006/
Ingeschreven bij Kvk ,
https://www.kvk.nl/zoeken/?source=all&q= 62825518&start=0&site=kvk2014
Adres :
https://www.google.nl/maps/place/Leeuwenhoekweg+20c,+2661+CZ+Bergschenhoek/@51.9827496,4.504279,3a,86.6y,141.41h,87.56t/data=!3m6!1e1!3m4!1s_wa6mz5_PAP3mW3i_NGHhw!2e0!7i13312!8i6656!4m5!3m4!1s0x47c5cc638530330d:0xf8936df9defbba1e!8m2!3d51.982618!4d4.504542
Lees ook hier veelgestelde vragen ,
https://www.spottergps.com/faq/
Aha, goed gevonden. Dus tóch een tel.nr. Had ik niet gezien.
Het tel.nr staat niet op de site , is wel te vinden als u zoekt op Spotter BV .
Misschien overbodig maar hebt u de handleiding geraadpleegd?
De batterij moet vóór gebruik volledig opgeladen worden.
https://www.spottergps.com/handleiding/
https://www.spottergps.com/faq/#hulp-nodig-bij-het-registeren-of-inloggen
Weet je zeker dat je de registratie procedure goed doorlopen hebt.
Het is een prepaid horloge. Heb je wel beltegoed gekocht?
Aantal maanden | Tarief |
---|---|
1 maand tegoed | € 4,99 |
6 maanden tegoed | € 26,95 |
12 maanden tegoed | € 47,88 |
Prijzen inclusief BTW.
https://www.spottergps.com/shop/nl/gps-montre/spotter-gps-watch-black.html
Leuk deze reactie hier, waarom niet gewoon antwoorden op de gestuurde emails?
En ja heb de handleiding van het begin tot het einde doorgelopen.
En zoals ik nu lees hebben jullie dus eigenlijk helemaal de ingezonden mails niet gelezen.
Want de spotter is niet te activeren, de code die je krijgt wordt niet geaccepteerd.
Dit heeft niets met het opladen of opwarderen van de spotter te maken.
Maar voor uw gerustelling deze heb ik eerst helemaal opgeladen zoals beschreven in de handleiding.
Opwarderen gaat niet omdat de spotter dan geactiveerd moet zijn en dat is dus het probleem.
Dus de antwoorden hieronder zijn wat mij betreft gewoon smoesjes om u zelf weer in een goed daglicht te zetten.
En dat terwijl er al zoveel klachten zijin over de spotter als je het allemaal leest.
Bij deze geef ik u nog een laatste mogelijkheid om het probleem op te lossen voor vrijdag aanstaan (19-04-2019) anders will ik gebruik maken van mijn recht om de koop te ontbinden.
Vriendelijie groet,
Fred Grotenhuis
@Fred Grotenhuis , u bent hier op het openbaar forum van Kassa , waar vrijwillers vragen beantwoorden . Wij werken niet voor Spotter Bv . Wilt uzelf een reactie van Spotter neem dan telefonisch contact op : tel nr 0164 209000 .
Voor het ontbinden van de koop kunt u hier niet terecht.
Dat moet u echt met het bedrijf zelf zien op te lossen.
Ja, er zijn klachten over de spotter. De sof(t)ware wordt niet bijgewerkt, maar dat geldt ook voor andere merken spotters. Als het bedrijf de hardware te oud vindt, dan stoppen ze de ondersteuning van het apparaat en laten ze de klant in de kou staan.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?
Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.
Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.
Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n
...
Lees meer
Abonnement Red Together Vodafone
Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en
...
Lees meer
Probleem bij pakket bezorgen door DPD
Ik heb een CDi (brommer onderdeel) besteld en deze zou DPD bezorgen. Echter is de CDi nooit afgelevert alleen de verpakking zat in de brievenbus. En daar gaat het in onze ogen mis, omdat dit geen brievenbus pakket was. De afmetingen van de CDi zie foto zijn groter dan die van onze brievenbus. Wij hebben natuurlijk direct contact gehad met DPD maar zij geven de leverancier de schuld omdat het pakke ... Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer