Fred Grotenhuis
door Fred Grotenhuis Apr 17, 2019 om 15:10
Computers & telefonie

Geen reactie van Spottergps.com

Hallo,
Wij hebben bij de site spottergps.com (vandaag een week geleden ontvangen)een spotterhorloge besteld en ook ontvangen.
Echter krijgen wij deze met geen mogelijkheid geactiveerd.
Meteen contact gezocht (wat alleen maar via het contactformulier of mail kan want er is nergens een telefoonnummer te vinden) met Spotter gps maar zonder resultaat. Het bedrijf reageert gewoonweg niet, wel het geld incasseren maar als er iets is zijn ze niet thuis.
Wij hebben het horloge gekocht voor mijn schoonvader die in een verzorgingshuis zit en Alzheimer heeft en wegloopt en dan de weg niet meer weet.
Dit bedrijf geeft aan dat service hoog in het vaandel staat bij hen, maar daar klopt dus helemaal niets van.
Kunt u ons misschien verder helpen?
Wij willen het spotterhorloge retour sturen maar dat kan alleen maar via en speciale mail die je moet krijgen van Spottergsm.com, maar die reageren niet.

Vriendelijke groet,
Fred Grotenhuis

7783 15 Rapporteer

ne
door neodutchio - Apr 17, 2019 om 15:16
5148 Antwoorden / 12 Vragen

Als u binnen de 14 dagen van ontvangst zit een mail sturen dat u wilt onbinden. Mocht daar geen reactie op komen kunt u, bv een week later, opnieuw een mail sturen met een herinnering dat er herroepen is per datum eerste mail. Geef in die mail aan dat u het product terug stuurt naar het adres in Berschenhoek en dat u binnen de wettelijke termijn van 14 dagen na herroeping het geld terug wil hebben.

tijger1
door tijger1 - Apr 17, 2019 om 15:20
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Een site, waarvan mijn I-pad aangeeft dat hij niet veilig is, geen telefoonnummer.

Hoe kunt u nu daar iets bestellen?

Grunnen.
door Grunnen. Apr 17, 2019 om 15:48
509 Antwoorden / Vragen

Die site is niet onveilig

Spotter B.V. staat ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder KvK-nummer 62825518.

BTW-nummer:  NL854972870B01.

costnix
door costnix Apr 17, 2019 om 23:33
2874 Antwoorden / 1 Vragen

@tijger1: Het beveiligingcertificaat is blijkbaar verlopen, dan krijg je deze foutmelding.
Dat ding is bij de Kruidvat te koop voor €59,95. Was eerst €129, maar niet meer in de webwinkel, misschien nog in een winkel.

edrick3
door edrick3 - Apr 17, 2019 om 15:42
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Klanttevredenheid hebben wij hoog in het vaandel staan. Helaas worden er bij ons echter ook fouten gemaakt. Voor klachten kunt u ons op werkdagen bereiken via info@spottergps.com.

Bent u nog niet tevreden? Zoek het dan hoger op. Schrijf ons!

Spotter B.V.
Leeuwenhoekweg 20c
2661 CZ Bergschenhoek
Nederland

marita5
door marita5 - Apr 17, 2019 om 15:43
11507 Antwoorden / 15 Vragen
edrick3
door edrick3 Apr 17, 2019 om 17:46
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Aha, goed gevonden. Dus tóch een tel.nr.  Had ik niet gezien.

marita5
door marita5 Apr 17, 2019 om 18:15
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Het tel.nr staat niet op de site , is wel te vinden als u zoekt op Spotter BV .

sjjoppy
door sjjoppy - Apr 17, 2019 om 15:44
7179 Antwoorden / 3 Vragen

Misschien overbodig maar hebt u de handleiding geraadpleegd?
De batterij moet vóór gebruik volledig opgeladen worden.
https://www.spottergps.com/handleiding/

Grunnen.
door Grunnen. - Apr 17, 2019 om 15:51
509 Antwoorden / Vragen

https://www.spottergps.com/faq/#hulp-nodig-bij-het-registeren-of-inloggen

Weet je zeker dat je de registratie procedure goed doorlopen hebt.

panter22
door panter22 - Apr 17, 2019 om 16:30
6599 Antwoorden / Vragen

Het is een prepaid horloge. Heb je wel beltegoed gekocht?

Aantal maandenTarief
1 maand tegoed €  4,99
6 maanden tegoed €  26,95
12 maanden tegoed €  47,88
Prijzen inclusief BTW.
https://www.spottergps.com/shop/nl/gps-montre/spotter-gps-watch-black.html

tenormin
door tenormin - Apr 17, 2019 om 16:55
16823 Antwoorden / 108 Vragen

Zou dan ook fijn zijn als @fred even antwoord gaf op sommige antwoorden.

Fred Grotenhuis
door Fred Grotenhuis - Apr 17, 2019 om 17:48
4 Antwoorden / 1 Vragen

Leuk deze reactie hier, waarom niet gewoon antwoorden op de gestuurde emails?
En ja heb de handleiding van het begin tot het einde doorgelopen.
En zoals ik nu lees hebben jullie dus eigenlijk helemaal de ingezonden mails niet gelezen.
Want de spotter is niet te  activeren, de code die je krijgt wordt niet geaccepteerd.
Dit heeft niets met het opladen of opwarderen van de spotter te maken.
Maar voor uw gerustelling deze heb ik eerst helemaal opgeladen zoals beschreven in de handleiding.
Opwarderen gaat niet omdat de spotter dan geactiveerd moet zijn en dat is dus het probleem.
Dus de antwoorden hieronder zijn wat mij betreft gewoon smoesjes om u zelf weer in een goed daglicht te zetten.
En dat terwijl er al zoveel klachten zijin over de spotter als je het allemaal leest.
Bij deze geef ik u nog een laatste mogelijkheid om het probleem op te lossen voor vrijdag aanstaan (19-04-2019) anders will ik gebruik maken van mijn recht om de koop te ontbinden.
Vriendelijie groet,
Fred Grotenhuis

marita5
door marita5 Apr 17, 2019 om 18:21
11507 Antwoorden / 15 Vragen

@Fred Grotenhuis , u bent hier op het openbaar forum van Kassa , waar vrijwillers vragen beantwoorden . Wij werken niet voor Spotter Bv . Wilt uzelf een reactie van Spotter neem dan telefonisch contact op : tel nr 0164 209000 .

costnix
door costnix Apr 18, 2019 om 00:15
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Voor het ontbinden van de koop kunt u hier niet terecht.
Dat moet u echt met het bedrijf zelf zien op te lossen.
Ja, er zijn klachten over de spotter. De sof(t)ware wordt niet bijgewerkt, maar dat geldt ook voor andere merken spotters. Als het bedrijf de hardware te oud vindt, dan stoppen ze de ondersteuning van het apparaat en laten ze de klant in de kou staan.

tenormin
door tenormin - Apr 17, 2019 om 17:54
16823 Antwoorden / 108 Vragen

Heeft u het nu tegen ons, forumleden, om een antwoord te geven voor Vrijdag? @Fred Grotenhuis?

panter22
door panter22 - Apr 17, 2019 om 18:18
6599 Antwoorden / Vragen

Je schrijft hier op een forum, Dit forum bestaat niet uit medewerkers van spottergps.com. Wat je nu met je laatste reactie wilt bereiken, is mij ook niet duidelijk.
Nog maar eens in de handleiding gezien. Dan heb je punt 6.
6.1. Account aanmaken
De Spotter wordt gekoppeld aan een online account, waarop u alle gegevens bekijkt en beheert. U gaat hiervoor naar www.spottergps.com en klikt op “Inloggen”. Als u geen account heeft, maakt u hier een account aan.
6.2. Spotter koppelen Log nu in op uw online account waarna een scherm verschijnt met de vraag tot invoer van uw Spottercode. Hier voert u de Spottercode in die op het pasje staat in de verpakking. Dit is een unieke code die bij de betreffende Spotter hoort. Nu het online account en de Spotter zijn gekoppeld, is de Spotter actief!

Het account aanmaken en de spotter activeren, lukt dus niet. De activatiecode werkt niet.
Is dat het probleem?

Fred Grotenhuis
door Fred Grotenhuis - Apr 17, 2019 om 18:19
4 Antwoorden / 1 Vragen

Nee zeker niet tegen de forumleden maar tegen het bedrijf spottergps.com.
Hopenlijk lezen ze dit ook.

panter22
door panter22 Apr 17, 2019 om 18:40
6599 Antwoorden / Vragen

Daar zou ik maar niet op rekenen.

tenormin
door tenormin Apr 17, 2019 om 19:27
16823 Antwoorden / 108 Vragen

@fred grotenhuis, dan maar een link van dit Topic van U aan spottergps.com sturen; meer kans dat ze dit wel lezen.

costnix
door costnix Apr 17, 2019 om 23:57
2874 Antwoorden / 1 Vragen

@Tenormin: Dat is een hele goede suggestie. +10

Fred Grotenhuis
door Fred Grotenhuis - Apr 17, 2019 om 18:26
4 Antwoorden / 1 Vragen

Wat de handleiding betreft die heb ik al tig keer gelezen, ik doe niets fout.
Als het gaat om punt 6.2 zoals hieronder beschreven, ik doe precies zoals het daar staat.
Dit probeer ik wel 10 X per dag op verschillen de tijden en vanaf verschillende devices maar zonder resultaat.

6.2. Spotter koppelen Log nu in op uw online account waarna een scherm verschijnt met de vraag tot invoer van uw Spottercode. Hier voert u de Spottercode in die op het pasje staat in de verpakking. Dit is een unieke code die bij de betreffende Spotter hoort. Nu het online account en de Spotter zijn gekoppeld, is de Spotter actief!

Ik krijg telkens de melding zoals op de afbeelding in de bijlage.
De code heb ik zwart gemaakt.

panter22
door panter22 Apr 17, 2019 om 18:45
6599 Antwoorden / Vragen

Dan moet de code geblokkeerd zijn, Heb je wel een email gekregen? Verifieer uw account Zodra u uzelf heeft geregistreerd wordt er een e-mail naar u verzonden met daarin een link om het account te verifiëren. Op deze link dient u te klikken om ervoor te zorgen dat het account gaat werken.

tijger1
door tijger1 - Apr 17, 2019 om 19:18
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Bedrijven lezen hier zelden mee.

En als er dan zoveel slechte reviews staan, waarom hebt u dat ding dan daar gekocht?

Maarja, achteraf lezen.

Fred Grotenhuis
door Fred Grotenhuis - Apr 17, 2019 om 23:28
4 Antwoorden / 1 Vragen

Nee niet achteraf lezen.
Ik heb de video's bekeken van onderander RTL 4 en van VARA programma kassa.
Daar kwam het goed naar voren.
En ik denk eerlijk gezegd dat het concept ook goed is.
Echter alleen laat de service te wensen over doordat men niet thuis geeft als er een probleem is.
Het kan altijd gebeuren dat een apparaat niet goed is, maar dan zou ik als bedrijf (en al helemaal als iemand dezelfde dag dit al aangeeft) proberen om er alles aan te doen zodat het opgelost word.
Indien nodig een nieuw apparaat sturen.

tenormin
door tenormin Apr 18, 2019 om 00:07
16823 Antwoorden / 108 Vragen

@fred, als u werkelijk niet verder komt met spottergps.com schrijf eens een mail naar de Belbus, wie weet wat eruit komt:
belbus@bnnvara.nl