ma
door mardutly Apr 21, 2011 om 16:05
Computers & telefonie

Geen url openen met outlook

Als ik met outlook een url open dan krijg ik de volgende melding

"Deze bewerking is geannuleerd vanwegen systeembeperkingen. Neem contact op met de systeembeheerder"

ik heb altijd urls kunnen openen met outlook, maar nu niet meer. ik heb nu "explorer 9 " niet zo lang.

4289 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

freya
door freya - Apr 21, 2011 om 17:37
10999 Antwoorden / 1 Vragen
0


Hallo mardutly,

Nu gebruik ik geen IE, maar het zal ongetwijfeld met de beveiligingsinstelling van IE te maken hebben. Ga in IE naar Extra > Internetopties en controleer of het beveiligingsniveau niet te hoog ingesteld staat. Gewoon eerst even op 'laag' instellen en dan controleren of het (na een herstart) wel weer werkt. Daarna eventueel het niveau nog wat hoger instellen.

m.vr.gr. Freya

ma
door mardutly - Apr 21, 2011 om 19:31
25 Antwoorden / 18 Vragen
0

[quote=freya schreef op donderdag 21 apr 2011, 17:37]
Hallo mardutly,

Nu gebruik ik geen IE, maar het zal ongetwijfeld met de beveiligingsinstelling van IE te maken hebben. Ga in IE naar Extra > Internetopties en controleer of het beveiligingsniveau niet te hoog ingesteld staat. Gewoon eerst even op 'laag' instellen en dan controleren of het (na een herstart) wel weer werkt. Daarna eventueel het niveau nog wat hoger instellen.

m.vr.gr. Freya

Er is in IE geen knop Extra maar wel internetopties en daar staat het beveiligingsniveao niet hoog ingesteld, maar normaal dat is de laagste instelling. maar het werkt nog niet. om deze quote te kunnen plaatsen heb ik de hyperlink moeten kopieren en in de url moeten plakken. en dat is erg vervelend, als je iets snel wil doen.

freya
door freya - Apr 21, 2011 om 20:20
10999 Antwoorden / 1 Vragen
0


Ik heb geen IE9 dus ik kan je wat dat betreft niet echt helpen, maar het volgende kun je misschien nog proberen. Via Internetopties > Geavanceerd is er volgens mij een knop te vinden waarmee je de 'Internet Explorer instellingen' opnieuw kunt instellen. Hiermee 'reset' je dus de instellingen van IE9.
Mocht dat niet helpen en bestaat het probleem nog niet zo heel lang, dan zou je ook eens een 'systeemherstel' naar een eerdere datum kunnen proberen.

Freya

microsofthelpt
door microsofthelpt - Apr 22, 2011 om 10:57
42 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dit probleem kan verschillende oorzaken hebben. Een veel voorkomende oorzaak is dat wanneer men een niet Microsoft browser gebruikt heeft, en deze van het systeem verwijderd heeft. Wanneer dan weer Internet Explorer gebruikt wordt, kan het zijn dat na het verwijderen van de niet-Microsoft browser, bepaalde register waarden niet zijn teruggezet.

U kunt dit probleem proberen op te lossen met een Microsoft Fixit. Microsoft heeft hier een automatische Fixit voor gemaakt die het probleem voor u kan verhelpen.

Meer informatie over deze Fixit vindt u in het volgende Microsoft KB Artikel:

http://support.microsoft.com/kb/310049/nl

Klik op het "Fixit" icoontje om de Fixit te downloaden.

ma
door mardutly - Apr 22, 2011 om 13:08
25 Antwoorden / 18 Vragen
0

[quote=windowsnl schreef op vrijdag 22 apr 2011, 10:57]Dit probleem kan verschillende oorzaken hebben. Een veel voorkomende oorzaak is dat wanneer men een niet Microsoft browser gebruikt heeft, en deze van het systeem verwijderd heeft. Wanneer dan weer Internet Explorer gebruikt wordt, kan het zijn dat na het verwijderen van de niet-Microsoft browser, bepaalde register waarden niet zijn teruggezet.

U kunt dit probleem proberen op te lossen met een Microsoft Fixit. Microsoft heeft hier een automatische Fixit voor gemaakt die het probleem voor u kan verhelpen.

Meer informatie over deze Fixit vindt u in het volgende Microsoft KB Artikel:

http://support.microsoft.com/kb/310049/nl

Klik op het "Fixit" icoontje om de Fixit te downloaden.

bedankt, het perfecte antwoord, het werk weer correct. nu weet ik het ook dat ik een programmaatje gehaald van internet, en daar zat ook google ghrome bij geïnstaleerd en die heb ik verwijderd.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Edouardus
Edouardus - Apr 21, 2024 om 14:27
Voeding & gezondheid

Schuursponsjes en micro-plastic

Bij het doen van de vaatwas gebruikten we altijd een schuursponsje met een blauwe toplaag, gekocht bij een van de grootgrutters van Nederland. Je hebt ze ook met een groene toplaag. Sinds een paar maanden gebruiken we hiervoor een wit afwasteiltje. Bij het ledigen van dit witte teiltje zag ik allemaal heel kleine blauwe plastic deeltjes in het laatste afwaswater zweven en op de boden drijven. Ni ... Lees meer

xc
xce - Apr 22, 2024 om 16:23
Auto & vervoer

Distributie riem

wil me aan sluiten voor het probleem van de van de peugeot 208-bj-2022-km 24000-nog geen rdw oproep gehad-hoe nu verder Distributie riem. Lees meer

TeuntjeDK
TeuntjeDK - Apr 22, 2024 om 16:07
Geldzaken & recht
TROUW weigert op te zeggen of te communiceren en blijft aanmaningen sturen

TROUW weigert op te zeggen of te communiceren en blijft aanmaningen sturen

Goedenmiddag,   In november vorig jaar wilde ik om financiele redenen mijn abonnement bij TROUW (van DPG Media) opzeggen. Via de website was dit geen probleem en ik krijg een mailtje dat ik snel een bevestiging van de opzegging zou ontvangen. Hier is echter nooit een antwoord op gekomen.  Ik heb mijn betaling gestorneerd en hierop kreeg ik wel een mailtje dat er betaald moest worden anders ... Lees meer