su
door sutileeg Aug 4, 2018 om 10:39
Computers & telefonie

Geen wifi bij opstarten

Hallo, telkens als ik mijn vrij nieuwe Medion laptop opstart, heb ik geen wifi. Die moet ik telkens opnieuw inschakelen.Ik heb de router 2 minuten uitgezet en weer ingeschakeld, maar dat mocht ook niet baten. Dit probleem heb ik niet bij mijn smartphone en tablet. Weet iemand raad??

4125 5 Rapporteer

simon55
door simon55 - Aug 4, 2018 om 10:49
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Heeft u bij de laptop wel t vinkje aangeklikt ?

su
door sutileeg - Aug 4, 2018 om 11:18
100 Antwoorden / 70 Vragen

Dag Simon55. Ik weet niet precies welk vinkje je bedoelt, maar ik heb nu bij de instellingen "automatisch verbinding maken binnen bereik" aangezet. En nu doet ie 't. Bedankt beiden voor uw antwoorden!

simon55
door simon55 Aug 4, 2018 om 11:54
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Die bedoelde ik ook , sorry dat ik t even niet vermeld had. Bedankt voor t terugmelden , dat t nu prima werkt. Fijn weekend

br
door brui0929 - Aug 4, 2018 om 12:27
632 Antwoorden / 10 Vragen

Sluit de labtop met een UTP kabel rechtstreeks op de modemrouter aan deze krijgt nu een IPadres.
Voer uw gebruikersnaam aan wachtwoord in deze vind u op de achterkant van de modemrouter.

edrick3
door edrick3 Aug 4, 2018 om 12:37
27632 Antwoorden / 85 Vragen

't Was al opgelost, hoor.
En daarbij is je reactie geen antwoord op de vraag.

diumenge
door diumenge Aug 4, 2018 om 14:43
11969 Antwoorden / 15 Vragen

En het invullen van gebruikersnaam en wachtwoord is ook nog eens onzin...

Du
door Dumpert - Feb 5, 2019 om 10:48
1 Antwoorden / Vragen

Ik heb destijds de tip gekregen via de helpdesk van wifitenne om de draadloze netwerk adapter te verwijderen en opnieuw te installeren. Dit heeft goed geholpen maar ikzelf was zo stom om niet van te voren de juiste driver te downloaden waardoor er ik deze snel via utp bekabeling had aangsloten bij thuiskomst.<br />Succes en laat anders even weten of het is gelukt :)

gerbera
door gerbera Feb 5, 2019 om 11:11
7358 Antwoorden / 14 Vragen

su
DOOR SUTILEEG - 4 AUG. 2018 OM 11:18
90 ANTWOORDEN / 62 VRAGEN

Dag Simon55. Ik weet niet precies welk vinkje je bedoelt, maar ik heb nu bij de instellingen "automatisch verbinding maken binnen bereik" aangezet. En nu doet ie 't. Bedankt beiden voor uw antwoorden!