beautyfull
door beautyfull Aug 25, 2008 om 08:55
Computers & telefonie

Geld verdienen via internet

Ik wil wat geld verdienen op internet,maar ik wil eerst weten hoe dat allemaal werkt.Als het betrouwbaar/veilig en verstandig is om daaraan te beginnen.Bvbd

2215 19 Rapporteer

ve
door verwijderd - Aug 25, 2008 om 09:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dat wil iedereen wel !
Maar door niet aan te geven op welke manier en hoe is daar natuurlijk geen zinnig woord over te zeggen.

Over het algemeen zijn de enigen die geld verdienen aan internet de providers

De rest van de mensen verdient geen geld op internet, maar door het opzetten van een bedrijf ( dat evt. werkt via internet ), dus begin daar eerst eens mee ( inclusief goed bedrijfsplan ).
Gaat het hier over thuiswerk of andere varianten, laat dan meteen alle hoop maar varen, of je moet graag bedonderd willen worden !

Gr. Phinder

ve
door verwijderd - Aug 25, 2008 om 09:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

het gaat om thuiswerk,emailtjes bewerken en verzenden

ve
door verwijderd - Aug 25, 2008 om 09:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

lees dan eerst maar eens de verschillende fora na.
Dan zul je je hopelijk daarna realiseren dat dit in feite niet bestaat ( tenzij je bereid bent om anderen weer op te lichten ).
Niet aan beginnen dus !

ve
door verwijderd - Aug 25, 2008 om 10:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag beautifull,

Ga nooit in zee met deze malafide internetbedrijfjes. Je verdient er geen stuiver mee en als je ook nog je rekeningnummer geeft, zijn ze niet te beroerd om onrechtmatig geld af te schrijven van jouw bankrekening.

Met vriendelijke groet, Read3.

ve
door verwijderd - Aug 25, 2008 om 10:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag beautiful,

Wie wil dat niet. Rechtstreekse adviezen zullen er niet veel zijn. Die wat serieuzes gevonden heeft is zo druk dat ze geen tijd voor deze site hebben. Maar dat zullen er niet zoveel zijn.

Als je met een bedrijf in zee wilt, klop dat eerst de naam van het bedrijf in Google en kijk wat rond op gevonden sites.

Als je wat gevonden hebt wat goed of helemaal niet goed gaat, meld dat dan hier, dan kan iemand anders daar ook nog wat wijzer van worden.

Succes bij het zoeken.
Hardware ERror MAN

ve
door verwijderd - Aug 25, 2008 om 12:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

Een kleine greep uit de mogelijkheden die jij wilt.

Coinpoint
Lees e-mails, plaats banners of verkoop proefabonnementen.

Goudeuro
Lezen van e-mailtjes. Voor elk e-mailtje krijg je Dukaten.
Dukaten kun je later omruilen voor de €.

Surfrace
Bezoek sites, ontvang mailtjes en verdien geld.

Testnet
Proefabonnementen aan de man brengen.

Zanox
Lekker geld verdienen met beltonen.

Banners leveren ook geld op en plaats een banner van EBay op jouw site en zorg dat mensen via jouw banner een account aanmaken.
Slapend rijk worden noemen ze dat!

Succes, Rebel

ve
door verwijderd - Aug 25, 2008 om 14:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag Beauty,

na alle (goede) adviezen nog eentje:

betaal niets. Indien u iets dient te betalen (voor werk), ga er dan maar vanuit dat er iets niet in de haak is. Ook niet voor zogenaamde 'administratiekosten' of welke naam er ook aan gegeven wordt.

De mogelijkheid is zeer groot, dat er op dat moment aan u verdiend wordt i.p.v. andersom.......

Pas dus op!!! En succes verder.....

Gr. Hutch

ve
door verwijderd - Aug 25, 2008 om 15:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Beautiful,

Probeer eens de volgende sites:

Doublepoints

Euroclix

Moneymiljonairs

Ook kun je bij veel online onderzoeksbureaus punten verdienen door het meedoen aan vragenlijsten. Deze punten kun je vaak uit laten betalen in euro's.

Veel succes!

ve
door verwijderd - Aug 25, 2008 om 16:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

ja het is op deze wijze wel mogelik maar het is geen vetpot ik doe zelf aan deze emails mee en je moet er de tijd voor hebben,het gaat over halve centen  en hele centen ik heb 3 keer uit betasld gekregen

dirk

ve
door verwijderd - Aug 25, 2008 om 16:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb hier een link voor je, daar kun je even bekijken welke thuiswerkers niet goed zijn en welke beter zijn.

http://www.meldpuntthuiswerk.nl/

Op deze site kun je klachten over thuiswerkbedrijven melden, maar ook goede ervaringen delen.

Ik zou dit eerst eens goed doornemen, voor dat je ergens mee in zee gaat.

Volgens deze site moet je ook goed op het: Keurmerk Thuiswerk (ingevoerd in December 2007) letten.

Heel veel succes en blijf goed uitkijken en checken.

ve
door verwijderd - Aug 25, 2008 om 16:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

deze site bied veel mogelijkheden en ik ben door verschillende al uitbetaald.Maar je moet er wel wat moeite voor doen

http://eurosgratis.startbewijs.nl

ve
door verwijderd - Aug 25, 2008 om 18:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

Euroclix, wat levert het op: als je alleen op de gratis mailtjes klikt en alleen de serieuze enquetes invult, krijg je zo'n 50 euro per jaar.

Enquetes die je beter niet kunt invullen hebben vaak een gekleurd voorblad en er worden vragen gesteld als 'heeft u intersse in verzekeringen', of je deze vragen nu met ja of nee beantwoord, ze bellen je onder etenstijd over verzekeringen. Serieuze enquetes zijn vragenlijsten waarin je mening over een bepaald product wordt gevraagd, zonder dat je je telefoonnummer hoeft in te vullen.

Mijn ervaring met andere kliksites, waar je aanbiedingen te lezen krijgt, leveren nog minder op.  Echt veel geld verdienen doe je met geen enkele kliksite, wat ze ook beweren. Ik heb er veel ervaring mee.

Wat mij nog het meeste oplevert is de vragenlijsten van het Nipo, dit is een serieuze instelling die echte landelijke onderzoeken doet voor de overheid en grote bedrijven. Dit levert ongeveer 1 kadobon van 10 euro per 2 maanden op, 60 tot 80 euro per jaar.

ve
door verwijderd - Aug 25, 2008 om 20:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

 Vrienden vertelden dat ze voor dit soort bedrijfen met e-mails, internet, entreques etc. werkten = easy money !? Helaas zagen ze veel te weinig of helemaal niks van het beloofde geld. Ietsje opletten ;-)

ve
door verwijderd - Aug 25, 2008 om 20:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

De enige manier om op internet geld te verdiennen is door zelf een bedrijf op te starten en dan goederen te verkopen maar geld verdiennen met b.v. euroklicks? echt niet mogelijk !

Er zijn bedrijven die zo 2 euro geven voor een entiquete maar dan duurt het soms wel 2 maanden voor het wordt uitbetaald

ve
door verwijderd - Aug 26, 2008 om 07:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

Je kunt eigen websites bouwen en dan via google adsense advertenties plaatsen. Je krijgt betaald (na een lange tijd) als er veel mensen op de advertentie-links klikken. Het grootste probleem hierbij is stap 1.: Het bouwen van websites met veel bezoekers". Tot nu toe is het mij niet gelukt om de vele bezoekers te trekken (50 / dag is wel het maximum). Blijven lezen op dit gebied en bijleren.

ve
door verwijderd - Aug 27, 2008 om 10:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zelf doe ik aan verschillende spaarsystemen mee op internet, o.a. Moneymiljonair, Euroclix, Double Points en Geldrace.

Het gaat niet zo hard inderdaad, maar ik heb dit jaar toch al 2x €12.50 verdiend bij Moneymiljonair. Och, het is gratis geld moet je maar denken en als je er de tijd voor hebt........

Groetjes, Wilma.

ve
door verwijderd - Jun 15, 2012 om 15:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

En dat 3,5 jaar later.

ve
door verwijderd - Jun 15, 2012 om 16:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Rot toch op met die oplichtings praktijken, mensen lekker maken met leugens!
Je kan niet even makkelijk geld verdienen op Internet!
Mensen wees eens slim en trap niet in deze praktijken!!!

vin288 schreef op vrijdag 15 jun 2012, 15:18: Zoals als iedereen weet is het voor iedereen mogelijk om geld te verdienen op internet. Overal om me heen zie ik steeds meer mensen die ook geld aan het verdienen zijn met internet. De reden dat ik deze site gemaakt heb, is omdat niet iedereen altijd even handig is op internet en niet iedereen de juiste kennis heeft en/of de weg weet op internet, maar ik deze mensen ook een eerlijke kans wil geven, om geld verdienen op internet mogelijk te maken. Je vind op deze site de juiste informatie, zodat je direct kunt gaan beginnen met geld verdienen. Er zijn legio mogelijkheden om geld te verdienen op internet, maar ze zijn niet allemaal even productief, maar niet getreurd degene die u op deze site tegenkomt, gebruik ik al jaren en ik heb er dan ook al heel wat geld mee verdiend.

Deze site wordt maandelijks geupdate met nieuwe producten, dus sla hem ergens op.

[edit - redactie]

ve
door verwijderd - Jun 15, 2012 om 16:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zoals als iedereen weet is het voor iedereen mogelijk om geld te verdienen op internet. Overal om me heen zie ik steeds meer mensen die ook geld aan het verdienen zijn met internet. De reden dat ik deze site gemaakt heb, is omdat niet iedereen altijd even handig is op internet en niet iedereen de juiste kennis heeft en/of de weg weet op internet, maar ik deze mensen ook een eerlijke kans wil geven, om geld verdienen op internet mogelijk te maken. Je vind op deze site de juiste informatie, zodat je direct kunt gaan beginnen met geld verdienen. Er zijn legio mogelijkheden om geld te verdienen op internet, maar ze zijn niet allemaal even productief, maar niet getreurd degene die u op deze site tegenkomt, gebruik ik al jaren en ik heb er dan ook al heel wat geld mee verdiend.

Deze site wordt maandelijks geupdate met nieuwe producten, dus sla hem ergens op.

[edit-redactie]