be
door bergje56 Aug 16, 2019 om 13:41
Computers & telefonie

Geluidsinstellingen mailprogramma's Redmi Note 7 herstellen zichzelf

Hallo.

Ik heb diverse mailprogramma's geprobeerd (bijv. BlueMail) op mijn nieuwe Redmi Note 7 en ik houd telkens hetzelfde probleem. Ik stel de geluids- en notificatieinstellingen in voor het mailprogramma zodat ik altijd meldingen krijg met geluid. Dit werkt eenmalig. Wanneer ik het programma heb geopend en het vervolgens weer afsluit, krijg ik geen meldingen meer. Als ik vervolgens naar de geluids- en notificatieinstellingen van het mailprogramma ga, is alles weer teruggezet (lees: niet meer blauw aangevinkt). Dit is dus bij meerdere mailprogramma's. Heb ook al bij de machtigingen gekeken maar daar word ik ook niets wijzer van. Kan iemand mij misschien meer over uitleggen?

Groetjes.

1512 3 Rapporteer

marita5
door marita5 - Aug 16, 2019 om 13:55
11505 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo bergje56 ,

Volg eens dit stappenplan klik op Hotmail instellen ,

https://www.helpforsmartphone.com/public/nl/xiaomi/redmi-note-7-pro/android-9-0/

justmeagain
door justmeagain - Aug 17, 2019 om 00:25
623 Antwoorden / 8 Vragen

Miui 10  waar je  waarschijnlijk op draait heeft helaas geen ondersteuning hiervoor.
Je kunt ieder geluid selecteren maar je telefoon zal de standaard melding gebruiken.
Ongeacht welk mailprogramma je gebruikt.

ma
door malhy2 - Aug 18, 2019 om 09:40
309 Antwoorden / 13 Vragen

miui 10 is een schil die xiaomi legt over android. Als je dit niet wilt en toch een xiaomi wilt dan zal de keuze moeten vallen op een adriod 1 telefoon.
Xiaomi heeft de A2 en A2 lite die vorig jaar zijn uitgekomen. zojuist zijn de A3 telefoons op de markt gebracht. zoals gezegd alleen android zonder schil en als het goed is altijd ondersteund met de nieuwste versie van android.