Juliette67
door Juliette67 Dec 3, 2021 om 00:02
Computers & telefonie
Geschil met facebook?

Mijn account is geblokkeerd met een melding van ongewenst gedrag!

Ik ben mij van geen kwaad bewust, maar heb een herbeoordeling aangevraagd.
de 3 dagen die ze daarvoor nodig hebben zijn al een maand geworden, mijn account wordt permanent gewist.

er is echter geen enkele mogelijkheid voor navraag of iets dergelijks.

wat kan ik doen?

4858 20 Rapporteer

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer - Dec 3, 2021 om 00:08
1749 Antwoorden / 31 Vragen

[Edit redactie: niet-inhoudelijke bijdrage]

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum Dec 4, 2021 om 08:21
1389 Antwoorden / 10 Vragen

[Edit redactie: niet-inhoudelijke bijdrage]

tenormin
door tenormin - Dec 3, 2021 om 00:54
16816 Antwoorden / 108 Vragen

U heeft kennelijk iets "onbehoorlijks" gepost. Let wel: het is een Amerikaans gebeuren: de preutsheid van Facebook is, soms, afgrijselijk.

Van mij zijn ook Topics verwijderd, maar nog nooit wegens ongewenst gedrag. Dus, denk ik, dat (veel) andere mensen uw post hebben gemeld.Hoogstwaarschijnlijk vanwege rascime/seksisme. Andere redenen kan ik niet bedenken anders dan reageren op het beleid van, in dit geval, Jo Biden. Raar genoeg, daar wordt inderdaad wel gehoor aan gegeven. Aan scheldpartijen etc. helemaal niet. Dus u moet zijn verklikt door anderen. Hoe terug te komen is, blijkt, heel erg moeilijk zo niet onmogelijk.

mahadma
door mahadma - Dec 3, 2021 om 01:41
11521 Antwoorden / 51 Vragen

Ik had bij een dropshipper een opmerking geplaats met net een ander populaire schrijfwijze. Kennelijk heeft die geklaagd en ik kreeg een waarschuwing van fb. Zoiets kleins kan de oorzaak zijn.

mi
door miennaamishaaz Dec 3, 2021 om 23:13
725 Antwoorden / 1 Vragen

IDD, dropshitters hebben een hekel aan bepaalde woorden, zoals "Aliexpress".

en facebook laat ze doodleuk hun gang gaan, zelfs nadat er honderden zoniet duizenden meldingen zijn van oplichting
Net zoals Fake pagina's. [doen ze ook niets aan], zag een Fake bol.com pagina die een PS5 beloofde, pagina bestond 1 dag. gerapporteerd, binnen 5 minuten een reactie. Van ja die pagina is wel echt.

zelfs na de echte BOL.com op de hoogte te brengen, kost het alsnog 1-3 maanden voordat die fake pagina weg is.

sjjoppy
door sjjoppy - Dec 3, 2021 om 07:58
7156 Antwoorden / 3 Vragen

Uit het antwoord van Facebook maak ik op dat de herbeoordeling nog niet rond is.

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum - Dec 3, 2021 om 09:15
1389 Antwoorden / 10 Vragen

[Edit redactie: niet-inhoudelijke bijdrage. Nogmaals: reageer inhoudelijk op de vraag of reageer niet]

heremietkreeft
door heremietkreeft - Dec 3, 2021 om 09:57
16775 Antwoorden / 202 Vragen

[Edit redactie: niet-inhoudelijke bijdrage]

Donuts
door Donuts Dec 3, 2021 om 11:39
1203 Antwoorden / 2 Vragen

[Edit redactie: niet-inhoudelijke bijdrage]

marita5
door marita5 - Dec 3, 2021 om 13:40
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Juliette67 ,

Lees deze informatie eens door , klik op de rode regel .

https://computertotaal.nl/artikelen/apps-software/facebook-account-geblokkeerd-zo-ga-je-te-werk-50577/

re
door red1 - Dec 6, 2021 om 12:02
329 Antwoorden / 1 Vragen

[Edit redactie: niet-inhoudelijke bijdrage]

john devries
door john devries - Dec 6, 2021 om 12:04
213 Antwoorden / Vragen

Maak een nieuw account aan met iets andere naam .

he
door henkie.penkie - Dec 6, 2021 om 12:08
148 Antwoorden / 0 Vragen

Gewoon een nieuw account aanmaken anders zit  er niet in niet meer je oude gegevens gebruiken.

ma
door marleenvanh - Dec 6, 2021 om 12:39
451 Antwoorden / 1 Vragen

Ja ik ben een keer wegens de Engelstalige term voor fokken 24 uur geblockt geweest. Ik heb veel ergere dingen en verwensingen langs zien komen die gewoon konden blijven staan. Tja 's lands wijs, 's lands eer.....  Ik weet nu dat ik in voorkomende gevallen beter een en ander op vileine manier kan omschrijven en in het Nederlands, dan is de kans ook weer net iets kleiner dat ze iets 'onwelvoegelijk' vinden dan wanneer een bericht in het Engels is. Succes!

mo
door mof - Dec 6, 2021 om 12:53
3619 Antwoorden / 3 Vragen

Niets doen, gewoon lekker laten! Als mensen Facebook links laten liggen is het zo over met hun machtsspelletjes!

he
door henri_b - Dec 6, 2021 om 14:35
27 Antwoorden / 0 Vragen

Gewoon lekker gaan leven zonder de ballast van dit 'Social' Medium......

pk49
door pk49 - Dec 6, 2021 om 15:54
243 Antwoorden / 2 Vragen

bij Facebook hebben ze een zeer vreemde blokkeerbeleid, volkomen gebasserd op willekeurigheid, lijkt het wel. Ik wordt ook regelmatig een tijdje geblokkeerd omdat ik hun ogen iets onoorbaars heb geschreven, heb ik begrepen uit hun reaktie. Soms iets politieks, soms over iets actueels. Vaak wordt je om je mening uitgescholden.  Reageer je daarop met woorden van gelijke strekking en dien je tevens een klacht in, kun je ook geblokt worden. Zeer vreemd beleid van onze grote vriend Mark Z.!

gj
door gjvw - Dec 6, 2021 om 17:10
25 Antwoorden / Vragen

[Edit redactie: niet-inhoudelijke bijdrage. Wil je dergelijke berichten niet meer plaatsen?]
t betekent woke zijn? De letterlijke betekenis van woke is de verleden tijd van ‘to wake up’. Hiermee wordt aangegeven dat de persoon ‘wakker is’, alert op maatschappelijke misstanden, ongelijkheid, racisme, discriminatie en polarisatie.
WaWat betekent woke zijn? De letterlijke betekenis van woke is de verleden tijd van ‘to wake up’. Hiermee wordt aangegeven dat de persoon ‘wakker is’, alert op maatschappelijke misstanden, ongelijkheid, racisme, discriminatie en polarisatie.t betekent woke zijn? De letterlijke betekenis van woke is de verleden tijd van ‘to wake up’. Hiermee wordt aangegeven dat de persoon ‘wakker is’, alert op maatschappelijke misstanden, ongelijkheid, racisme, discriminatie en polarisatie.

gj
door gjvw - Dec 6, 2021 om 17:39
25 Antwoorden / Vragen

[Edit redactie: niet-inhoudelijke bijdrage. Wil je dergelijke berichten niet meer plaatsen?]

HJ
door HJAAmmerlaan - Dec 15, 2021 om 16:30
3 Antwoorden / 1 Vragen

Heb je er ooit over gedacht om te stoppen met facebook, daar de privacy schendingen niet van de lucht zijn. De boetes die zei opgelegd krijgen door de EU lopen torenhoog op. Dit is niet voor niets gedaan, zo ook jouw melding wordt door een systeem geregeld dat van geen kanten klopt aan alle kanten rammeld en willkeurig is. Het wordt tijd dat facebook is een paar weken geblokkerd wordt door de gebruikers worden zij misschien weleens wakker.

im
door imans314 - Jan 15, 2022 om 10:12
1 Antwoorden / 1 Vragen

Ook ik ben geblokkeerd, en heb geen idee waarom.
Helaas krijg ik ook geen reactie van FB om te kijken wat er aan de hand is.
Ik heb maar een nieuw account aangemaakt.
Helaas krijg ik nog wel meldingen vanaf mijn oude account en heb geen idee hoe ik die moet stoppen.

va
door vanlotjegetikt - Jan 15, 2022 om 17:51
809 Antwoorden / Vragen

U kunt uw vraag hier wel neerzetten
Maar het hoe en waarom zal u met Feestboek moeten oplossen.

Ja
door JannyBoe Jan 15, 2022 om 18:40
503 Antwoorden / Vragen

De vraag is 'wat kan ik doen?'
Ik denk met de hoop op hulpvaardige antwoorden.
Om hulp vragen bij Kassa, waarom niet?

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Jan 16, 2022 om 20:26
2011 Antwoorden / Vragen

Als uw account enkel geblokkeerd is en niet opgeheven krijgt u het waarschijnlijk wel weer terug en kunt u uw leven beteren. Doet u dat niet bent u uw account waarschijnlijk een keer voor goed kwijt. Discussie met Facebook is zinloos en eigenlijk ook onmogelijk, gedraag je of niet.