tu
door tukkertje Jan 11, 2019 om 18:03
Computers & telefonie

Gmail Chrome

Gmail Chrome 

Ik heb korte tijd de browser Edge gebruikt, maar die beviel mij niet. Waarschijnlijk vanwege onwennigheid. Ben weer teruggekeerd naar Chrome. Maar nu werkt daar mijn Gmail niet goed. Ik krijg alle postbussen in beeld, maar kan er niet in werken. Dus de postbus in toont mij alle inkomende mail en bestaande mail, maar de mail inzien is niet mogelijk. Reageert nergens op. In de Edge werkt deze wel. Ik heb getracht Systeemherstel uit te voeren, maar krijg dan de melding dat deze is gestopt met de melding 0x80070005. Dus ook dat is geen oplossing. Tevens heb ik de malware virusscanner er over heen laten gaan, maar ook dat bood geen soulaas. Heeft iemand een oplossing? Ik werk met Windows 10.

832 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edrick3
door edrick3 - Jan 11, 2019 om 18:57
27632 Antwoorden / 85 Vragen
2
heremietkreeft
door heremietkreeft - Jan 11, 2019 om 19:16
16772 Antwoorden / 202 Vragen
0

Niet alleen chrome maar ook gmail opnieuw installeren. Windows is het probleem niet.
Ga na of u niet op de een of andere wijze Edge als uw standaard browser had ingesteld als herinstallatie van chrome resp. g-mail nog niet werkt.

Ik werk zowel met hotmail, gmail, e-mail van mijn provider, edge, firefox, chrome en edge en heb daar geen enkel probleem mee.

jo
door jorisw Jan 11, 2019 om 19:55
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Als je gmail in Chrome gebruikt hoef je gmail niet te installeren. Je hoeft alleen maar in te loggen.

diumenge
door diumenge - Jan 11, 2019 om 19:16
11969 Antwoorden / 15 Vragen
2

Al geprobeerd Chrome naar de standaardinstelingen te resetten? Klik hier voor uitleg daarover.

gsm
door gsm - Jan 11, 2019 om 21:02
5939 Antwoorden / 47 Vragen
3

Allereerst WIndows 10 opnieuw opstarten.
Dat moet via Start, Aan/uit en Opnieuw opstarten.

Als dat niet geholpen heeft:
Alle cookies en de cache van Chrome verwijderen of leegmaken.
Schakel Plug-ins en andere extensies van Chrome uit. Dat kan ook met de incognito mode.
Je kunt Chrome resetten via het menu (de drie punjes rechtsboven) Instellingen en de drie streepjes links boven die je dan ziet. (zie ook link Diumenge)
Klik hier weer op Instellingen en Geavanceerd.
Open Resetten en opruimen.

Volg zonodig de procedure die je hier kan vinden: https://support.google.com/mail/answer/7074871?hl=nl

edrick3
door edrick3 - Jan 13, 2019 om 12:24
27632 Antwoorden / 85 Vragen
2

En .... stand van zaken?

tu
door tukkertje Jan 13, 2019 om 17:15
176 Antwoorden / 159 Vragen

Kom daar wegens tijdgebrek over paar dagen op terug. Alle oplossingvinders dank.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ko
koenvdklundert - Mar 28, 2024 om 17:06
Huishouden & energie

Afvoer verstopt

Hoi, 

Momenteel hebben wij thuis erg veel last van terugkomende verstoppingen in onze afvoer. Ik probeer het telkens zelf op te lossen, maar zonder succes. Nu ben ik op zoek gegaan naar een loodgieter alleen vind ik de prijs echt belachelijk duur. 

Is er ergens een redder in nood met de gouden tip? Of weet er iemand een loodgieter die goedkoper is en netjes te werk gaat?? ... Lees meer

fe
feminem - Mar 28, 2024 om 17:46
Geldzaken & recht

Onaangekondige prijsverhoging sportschool

Goedendag,

vanmiddag een onaangename verassing tijdens het nalopen van de financiele administratie. SInds 1 november 2023 heb ik een abonnement bij een sportschool. Deze sportschool heeft, zonder het aan mij bekend te maken, de abonnementsprijs verhoogd. Ik ben niets te beroerd om te betalen, laten we dat voorop stellen. Ik wil echter wel graag op tijd weten dat er een prijsverhoging aa ... Lees meer

Kl
Kletskop - Mar 27, 2024 om 00:44
Geldzaken & recht
Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding

Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding

Onlangs heeft netbeheerder Enexis in onze straat alle gasleidingen naar de meter toe vervangen. Hiervoor kregen alle bewoners een brief en er werd een afspraak gemaakt zodat ze middels een schema verdeeld over meerdere dagen alle aansluitigen af konden gaan.
Op de dag dat wij aan de beurt waren zie ik in de app van mijn energieprovider dat ons verbruik juist op die betreffende dag een stuk h ... Lees meer