tu
door tukkertje Jan 11, 2019 om 18:03
Computers & telefonie

Gmail Chrome

Ik heb korte tijd de browser Edge gebruikt, maar die beviel mij niet. Waarschijnlijk vanwege onwennigheid. Ben weer teruggekeerd naar Chrome. Maar nu werkt daar mijn Gmail niet goed. Ik krijg alle postbussen in beeld, maar kan er niet in werken. Dus de postbus in toont mij alle inkomende mail en bestaande mail, maar de mail inzien is niet mogelijk. Reageert nergens op. In de Edge werkt deze wel. Ik heb getracht Systeemherstel uit te voeren, maar krijg dan de melding dat deze is gestopt met de melding 0x80070005. Dus ook dat is geen oplossing. Tevens heb ik de malware virusscanner er over heen laten gaan, maar ook dat bood geen soulaas. Heeft iemand een oplossing? Ik werk met Windows 10.

832 5 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Jan 11, 2019 om 18:57
27632 Antwoorden / 85 Vragen
heremietkreeft
door heremietkreeft - Jan 11, 2019 om 19:16
16772 Antwoorden / 202 Vragen

Niet alleen chrome maar ook gmail opnieuw installeren. Windows is het probleem niet.
Ga na of u niet op de een of andere wijze Edge als uw standaard browser had ingesteld als herinstallatie van chrome resp. g-mail nog niet werkt.

Ik werk zowel met hotmail, gmail, e-mail van mijn provider, edge, firefox, chrome en edge en heb daar geen enkel probleem mee.

jo
door jorisw Jan 11, 2019 om 19:55
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Als je gmail in Chrome gebruikt hoef je gmail niet te installeren. Je hoeft alleen maar in te loggen.

diumenge
door diumenge - Jan 11, 2019 om 19:16
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Al geprobeerd Chrome naar de standaardinstelingen te resetten? Klik hier voor uitleg daarover.

gsm
door gsm - Jan 11, 2019 om 21:02
5939 Antwoorden / 47 Vragen

Allereerst WIndows 10 opnieuw opstarten.
Dat moet via Start, Aan/uit en Opnieuw opstarten.

Als dat niet geholpen heeft:
Alle cookies en de cache van Chrome verwijderen of leegmaken.
Schakel Plug-ins en andere extensies van Chrome uit. Dat kan ook met de incognito mode.
Je kunt Chrome resetten via het menu (de drie punjes rechtsboven) Instellingen en de drie streepjes links boven die je dan ziet. (zie ook link Diumenge)
Klik hier weer op Instellingen en Geavanceerd.
Open Resetten en opruimen.

Volg zonodig de procedure die je hier kan vinden: https://support.google.com/mail/answer/7074871?hl=nl

edrick3
door edrick3 - Jan 13, 2019 om 12:24
27632 Antwoorden / 85 Vragen

En .... stand van zaken?

tu
door tukkertje Jan 13, 2019 om 17:15
176 Antwoorden / 159 Vragen

Kom daar wegens tijdgebrek over paar dagen op terug. Alle oplossingvinders dank.