tu
door tukkertje 11 jan. 2019 om 18:03
Computers & telefonie

Gmail Chrome

Gmail Chrome 

Ik heb korte tijd de browser Edge gebruikt, maar die beviel mij niet. Waarschijnlijk vanwege onwennigheid. Ben weer teruggekeerd naar Chrome. Maar nu werkt daar mijn Gmail niet goed. Ik krijg alle postbussen in beeld, maar kan er niet in werken. Dus de postbus in toont mij alle inkomende mail en bestaande mail, maar de mail inzien is niet mogelijk. Reageert nergens op. In de Edge werkt deze wel. Ik heb getracht Systeemherstel uit te voeren, maar krijg dan de melding dat deze is gestopt met de melding 0x80070005. Dus ook dat is geen oplossing. Tevens heb ik de malware virusscanner er over heen laten gaan, maar ook dat bood geen soulaas. Heeft iemand een oplossing? Ik werk met Windows 10.

324 5 Rapporteer
door heremietkreeft - 11 jan. 2019 om 19:16
9398 Antwoorden / 154 Vragen
0

Niet alleen chrome maar ook gmail opnieuw installeren. Windows is het probleem niet.
Ga na of u niet op de een of andere wijze Edge als uw standaard browser had ingesteld als herinstallatie van chrome resp. g-mail nog niet werkt.

Ik werk zowel met hotmail, gmail, e-mail van mijn provider, edge, firefox, chrome en edge en heb daar geen enkel probleem mee.

jo
door jorisw 11 jan. 2019 om 19:55
3988 Antwoorden / 1 Vragen

Als je gmail in Chrome gebruikt hoef je gmail niet te installeren. Je hoeft alleen maar in te loggen.

door diumenge - 11 jan. 2019 om 19:16
10336 Antwoorden / 13 Vragen
2

Al geprobeerd Chrome naar de standaardinstelingen te resetten? Klik hier voor uitleg daarover.

door gsm - 11 jan. 2019 om 21:02
5855 Antwoorden / 46 Vragen
3

Allereerst WIndows 10 opnieuw opstarten.
Dat moet via Start, Aan/uit en Opnieuw opstarten.

Als dat niet geholpen heeft:
Alle cookies en de cache van Chrome verwijderen of leegmaken.
Schakel Plug-ins en andere extensies van Chrome uit. Dat kan ook met de incognito mode.
Je kunt Chrome resetten via het menu (de drie punjes rechtsboven) Instellingen en de drie streepjes links boven die je dan ziet. (zie ook link Diumenge)
Klik hier weer op Instellingen en Geavanceerd.
Open Resetten en opruimen.

Volg zonodig de procedure die je hier kan vinden: https://support.google.com/mail/answer/7074871?hl=nl

door edrick3 - 13 jan. 2019 om 12:24
26716 Antwoorden / 85 Vragen
2

En .... stand van zaken?

tu
door tukkertje 13 jan. 2019 om 17:15
169 Antwoorden / 153 Vragen

Kom daar wegens tijdgebrek over paar dagen op terug. Alle oplossingvinders dank.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Teruggave ORV premie

In dossier OverlijdensRisicoVerzekering zie ik telkens dat het gaat over *Adviseurs* die zich niet aan de zorgplicht hebben gehouden.

Wat is het geval als de adviseur intussen failliet is en de polis is blijven doorlopen bij (in dit geval) Nationale Nederlanden? Is NatNed dan ook aan te spreken via de Kifid-uitspraak?

Lees meer

heremietkreeft - 22 mei 2019 om 15:53
Computers & telefonie

Toetsenbord

Hallo,

bij deze heb ik de vraag of één van jullie een oplossing / de oorzaak weet van een zeer merkwaardig toetsenbord probleem.
(toetsenbord instelling Ned - US zoals in Nederland gebruikelijk)
Bij het werken met tekstverwerkers (WP en word) heb ik geen probleem. Bij het gebruik van outlook (Office 2016) doet zich soms het fenomeen voor dat ls ik ) aangeef het ) heel even v ... Lees meer

mjvanderwerf - 22 mei 2019 om 11:26
Computers & telefonie

Firefox afbeeldingen

Goedenmorgen,
een heel stomme vraag :
Als ik Firefox heb geopend, hoe kan ik dan zoeken naar afbeeldingen ?
MJ Lees meer