tu
door tukkertje 11 jan. 2019 om 18:03
Computers & telefonie

Gmail Chrome

Gmail Chrome 

Ik heb korte tijd de browser Edge gebruikt, maar die beviel mij niet. Waarschijnlijk vanwege onwennigheid. Ben weer teruggekeerd naar Chrome. Maar nu werkt daar mijn Gmail niet goed. Ik krijg alle postbussen in beeld, maar kan er niet in werken. Dus de postbus in toont mij alle inkomende mail en bestaande mail, maar de mail inzien is niet mogelijk. Reageert nergens op. In de Edge werkt deze wel. Ik heb getracht Systeemherstel uit te voeren, maar krijg dan de melding dat deze is gestopt met de melding 0x80070005. Dus ook dat is geen oplossing. Tevens heb ik de malware virusscanner er over heen laten gaan, maar ook dat bood geen soulaas. Heeft iemand een oplossing? Ik werk met Windows 10.

334 5 Rapporteer
door heremietkreeft - 11 jan. 2019 om 19:16
9552 Antwoorden / 155 Vragen
0

Niet alleen chrome maar ook gmail opnieuw installeren. Windows is het probleem niet.
Ga na of u niet op de een of andere wijze Edge als uw standaard browser had ingesteld als herinstallatie van chrome resp. g-mail nog niet werkt.

Ik werk zowel met hotmail, gmail, e-mail van mijn provider, edge, firefox, chrome en edge en heb daar geen enkel probleem mee.

jo
door jorisw 11 jan. 2019 om 19:55
4031 Antwoorden / 1 Vragen

Als je gmail in Chrome gebruikt hoef je gmail niet te installeren. Je hoeft alleen maar in te loggen.

door diumenge - 11 jan. 2019 om 19:16
10380 Antwoorden / 13 Vragen
2

Al geprobeerd Chrome naar de standaardinstelingen te resetten? Klik hier voor uitleg daarover.

door gsm - 11 jan. 2019 om 21:02
5864 Antwoorden / 46 Vragen
3

Allereerst WIndows 10 opnieuw opstarten.
Dat moet via Start, Aan/uit en Opnieuw opstarten.

Als dat niet geholpen heeft:
Alle cookies en de cache van Chrome verwijderen of leegmaken.
Schakel Plug-ins en andere extensies van Chrome uit. Dat kan ook met de incognito mode.
Je kunt Chrome resetten via het menu (de drie punjes rechtsboven) Instellingen en de drie streepjes links boven die je dan ziet. (zie ook link Diumenge)
Klik hier weer op Instellingen en Geavanceerd.
Open Resetten en opruimen.

Volg zonodig de procedure die je hier kan vinden: https://support.google.com/mail/answer/7074871?hl=nl

door edrick3 - 13 jan. 2019 om 12:24
26788 Antwoorden / 85 Vragen
2

En .... stand van zaken?

tu
door tukkertje 13 jan. 2019 om 17:15
169 Antwoorden / 153 Vragen

Kom daar wegens tijdgebrek over paar dagen op terug. Alle oplossingvinders dank.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ly
Lyd81 - 23 jun. 2019 om 23:22
Winkels & webshops

Is Siebel weer failliet ?

Horloge gekocht voor €225, na ontvangst contact opgenomen omdat het horloge flink beschadigd was. Afgesproken dat ik het terug zou sturen op 11-6. 
Via postnl app te zien dat het horloge bij Siebel aangekomen is op 13-6. 

Vervolgens hoor ik maar niks waarop ik contact opneem, de medewerker van het hoofdkantoor geeft aan dat er een storing is, dus ze kunnen niks verwerken.  ... Lees meer

ti
tien - 23 jun. 2019 om 01:52
Winkels & webshops

Moeten ready-to-eat avocado's ready-to-eat zijn?

In supermarkten kun je avocado's kopen die nog wat moeten rijpen maar ook ready-to-eat avocado's. Deze laatste zijn duurder. Wat mij opvalt is dat de meeste ready-to-eat avocado's te hard zijn om meteen te kunnen gebruiken. Een proef op de som gedaan. Eerst 2 avocado's ready to eat in 1 pakketje bij de Lidl gekocht en afgerekend bij de kassa. Thuis opengesneden met een mesje en deze bleken beiden ... Lees meer

On
OnlineBoeker - 22 jun. 2019 om 11:15
Vakantie & reizen

Zijn er meer mensen gedupeerd door Travelberry?

Zijn er meer mensen gedupeerd door het niet doorgaan van onder andere stedentrips en Disneyworld Parijs reizen die door het bedrijf Travelberry (al dan niet via Vakantieveilingen) wordt of werd aangeboden?   Meermaals afgezegd?
Geen afzegging ontvangen? Belofte gedaan dat volgende keer wel doorgaat en dan toch weer niet? Geen reacties op mail krijgen?
Telefonisch niet bereikbaar? G ... Lees meer