tu
door tukkertje Jan 11, 2019 om 18:03
Computers & telefonie

Gmail Chrome

Gmail Chrome 

Ik heb korte tijd de browser Edge gebruikt, maar die beviel mij niet. Waarschijnlijk vanwege onwennigheid. Ben weer teruggekeerd naar Chrome. Maar nu werkt daar mijn Gmail niet goed. Ik krijg alle postbussen in beeld, maar kan er niet in werken. Dus de postbus in toont mij alle inkomende mail en bestaande mail, maar de mail inzien is niet mogelijk. Reageert nergens op. In de Edge werkt deze wel. Ik heb getracht Systeemherstel uit te voeren, maar krijg dan de melding dat deze is gestopt met de melding 0x80070005. Dus ook dat is geen oplossing. Tevens heb ik de malware virusscanner er over heen laten gaan, maar ook dat bood geen soulaas. Heeft iemand een oplossing? Ik werk met Windows 10.

842 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edrick3
door edrick3 - Jan 11, 2019 om 18:57
27632 Antwoorden / 85 Vragen
2
heremietkreeft
door heremietkreeft - Jan 11, 2019 om 19:16
16835 Antwoorden / 202 Vragen
0

Niet alleen chrome maar ook gmail opnieuw installeren. Windows is het probleem niet.
Ga na of u niet op de een of andere wijze Edge als uw standaard browser had ingesteld als herinstallatie van chrome resp. g-mail nog niet werkt.

Ik werk zowel met hotmail, gmail, e-mail van mijn provider, edge, firefox, chrome en edge en heb daar geen enkel probleem mee.

jo
door jorisw Jan 11, 2019 om 19:55
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Als je gmail in Chrome gebruikt hoef je gmail niet te installeren. Je hoeft alleen maar in te loggen.

diumenge
door diumenge - Jan 11, 2019 om 19:16
11969 Antwoorden / 15 Vragen
2

Al geprobeerd Chrome naar de standaardinstelingen te resetten? Klik hier voor uitleg daarover.

gsm
door gsm - Jan 11, 2019 om 21:02
5940 Antwoorden / 47 Vragen
3

Allereerst WIndows 10 opnieuw opstarten.
Dat moet via Start, Aan/uit en Opnieuw opstarten.

Als dat niet geholpen heeft:
Alle cookies en de cache van Chrome verwijderen of leegmaken.
Schakel Plug-ins en andere extensies van Chrome uit. Dat kan ook met de incognito mode.
Je kunt Chrome resetten via het menu (de drie punjes rechtsboven) Instellingen en de drie streepjes links boven die je dan ziet. (zie ook link Diumenge)
Klik hier weer op Instellingen en Geavanceerd.
Open Resetten en opruimen.

Volg zonodig de procedure die je hier kan vinden: https://support.google.com/mail/answer/7074871?hl=nl

edrick3
door edrick3 - Jan 13, 2019 om 12:24
27632 Antwoorden / 85 Vragen
2

En .... stand van zaken?

tu
door tukkertje Jan 13, 2019 om 17:15
176 Antwoorden / 159 Vragen

Kom daar wegens tijdgebrek over paar dagen op terug. Alle oplossingvinders dank.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Edouardus
Edouardus - Apr 21, 2024 om 14:27
Voeding & gezondheid

Schuursponsjes en micro-plastic

Bij het doen van de vaatwas gebruikten we altijd een schuursponsje met een blauwe toplaag, gekocht bij een van de grootgrutters van Nederland. Je hebt ze ook met een groene toplaag. Sinds een paar maanden gebruiken we hiervoor een wit afwasteiltje. Bij het ledigen van dit witte teiltje zag ik allemaal heel kleine blauwe plastic deeltjes in het laatste afwaswater zweven en op de boden drijven. Ni ... Lees meer

xc
xce - Apr 22, 2024 om 16:23
Auto & vervoer

Distributie riem

wil me aan sluiten voor het probleem van de van de peugeot 208-bj-2022-km 24000-nog geen rdw oproep gehad-hoe nu verder Distributie riem. Lees meer

TeuntjeDK
TeuntjeDK - Apr 22, 2024 om 16:07
Geldzaken & recht
TROUW weigert op te zeggen of te communiceren en blijft aanmaningen sturen

TROUW weigert op te zeggen of te communiceren en blijft aanmaningen sturen

Goedenmiddag,   In november vorig jaar wilde ik om financiele redenen mijn abonnement bij TROUW (van DPG Media) opzeggen. Via de website was dit geen probleem en ik krijg een mailtje dat ik snel een bevestiging van de opzegging zou ontvangen. Hier is echter nooit een antwoord op gekomen.  Ik heb mijn betaling gestorneerd en hierop kreeg ik wel een mailtje dat er betaald moest worden anders ... Lees meer