f.weele
door f.weele Jan 14, 2012 om 10:36
Computers & telefonie

Gmail look

sinds vanmorgen heb ik ontdekt dat Gmail weer de oude look weergeeft. Zowel in chrome,FF en IE9.
Er wordt rechtsonder wel weer in een kleine pop-up aangegeven dat je kan overstappen naar de nieuwe look.
De nieuwe look had ik al, want deze was pasgeleden voor
iedereen met gmail (verplicht) aangepast. Google Docs,
Google Agenda en Youtube blijven wel in de nieuwe look staan.
Wie heeft dit ook?

938 5 Rapporteer

zw
door zwaardvis - Jan 14, 2012 om 10:43
1525 Antwoorden / 51 Vragen

Laten we hopen dat die oude look blijft. Die vind ik 1000x beter als die nieuwe.
Ook al stel je de nieuwe als compact in. Die lijkt nog het meest op de oude.

f.weele: misschien ben je per ongeluk teruggegaan naar de oude look (ik doe dat bewust). Via het tweede grijze wieltje rechtsboven, kun je kiezen om tijdelijk terug te gaan naar de oude look.

Laten we hopen dat de oude look als optie blijft.

f.weele
door f.weele - Jan 14, 2012 om 12:44
1085 Antwoorden / 27 Vragen

hallo zwaardvis, bedankt voor je reactie. Aan de instellingen had ik niets veranderd. Ook was enkele weken geleden automatisch bij mij de nieuwe look
geïnstalleerd. Ik wacht wel af of er weer een automatische verandering komt.
Ook voor mij mag de oude look blijven. Misschien heeft google deze
mogelijkheid blijvend gemaakt na klachten. Nu nog die zwarte balk weg.
m.vr.gr.

gallito
door gallito - Jan 14, 2012 om 19:06
479 Antwoorden / 66 Vragen

@f.weele
Welke zwarte balk bedoel je; zit er bij niet in.
Ik blijf ook liever bij de oude look.

f.weele
door f.weele - Jan 15, 2012 om 09:12
1085 Antwoorden / 27 Vragen

Beste Gallito, de zwarte balk in Chrome, of als je google als startpagina hebt in IE.
m.vr.gr

=gallito schreef op zaterdag 14 jan 2012, 19:06: @f.weele
Welke zwarte balk bedoel je; zit er bij niet in.
Ik blijf ook liever bij de oude look.

zw
door zwaardvis - Jan 15, 2012 om 10:35
1525 Antwoorden / 51 Vragen

Google is een internetpagina. Je kunt deze m.i. niet wijzigen. Wel kun je met igoogle de startpagina aan je eigen voorkeuren aanpassen, maar die balk niet bij mijn weten.
Dat geldt voor alle internet pagina's: Je bent afhankelijk van de aanbieder hoe het eruit ziet. Zo erger ik mij aan deze kassa-pagina's: Dit lichtgrijze bolletjes aan de rechterkant voor de recente items bij vragen en bij discussies, kan ik op mijn monitor nauwelijks onderscheiden van de achtergrond. Maar zolang Kassa het niet de moeite waard vind om daar iets aan te veranderen, moet men daarmee leven.