computerslim
door computerslim May 15, 2016 om 11:04
Computers & telefonie
GO Magazine mail gekregen abbonnement. Wie heeft deze mail ook gekregen ?

OP Zondag 15 Mei kreeg ik een mail. En pasop het lijkt echt. Maar dit is weer een of andere oplichter die bezig is.

Geachte Willem ,

Bedankt voor het aanmelden voor ons magazine 'GO', vanaf dinsdag zult u wekelijks ons magazine per post ontvangen van ons!

U hebt gekozen voor het jaar lidmaatschap, u zult t/m 17-05-2017 ons magazine ontvangen voor slechts €189,99 per jaar, inclusief het door uw gekozen cadeau, een bestekset t.w.v. €99,99!

Wilt u nog opzeggen? Dat kan nog t/m morgen!

Om op te zeggen gaat u naar onze website waar u eenvoudig uw lidmaatschap kosteloos stopzet.

Klik hier en ga naar onze website.. ( IK KLIK DIS NIET he )

Met vriendelijke groet,

Sandra van Oorschot

Magazine 'GO'

2203 9 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - May 15, 2016 om 11:08
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar heet u  "Willem"?

En hebt u een abonnement afgesloten?

computerslim
door computerslim May 15, 2016 om 11:15
6 Antwoorden / 3 Vragen

Tuurlijk heb ik geen abbonnemnet afgesloten maar ze vonden t kennelijk weer eens een goed idee om valse mail te sturen . Ik wil andere mensen waarschuwen.

tijger1
door tijger1 May 15, 2016 om 11:43
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Zo "natuurlijk" is dat niet. Er schijnen mensen te zijn die weleens een abonnement afsluiten. :-))

sjjoppy
door sjjoppy - May 15, 2016 om 11:10
7156 Antwoorden / 3 Vragen

Inderdaad niet klikken maar bij ongewenste mail zetten. De spammers worden steeds slimmer.
Bedankt voor dit bericht dat ik nog niet gekregen heb.
Vr, gr.

diumenge
door diumenge - May 15, 2016 om 11:56
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Geef het door aan de Fraude Helpdesk. Hoewel de fraudeurs natuurlijk wel weer zo slim zijn om dit tijdens het Pinksterweekend te doen, dus als de mensen van Fraude Helpdesk dinsdag weer gaan werken zullen er vast slachtoffers zijn.

Cookies
door Cookies - May 15, 2016 om 12:05
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Het is nog maar de vraag of het phishing is http://goedopgelost.overheid.nl/magazine/

edrick3
door edrick3 - May 15, 2016 om 12:13
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Niet voor jou bedoelde post (je heet toch geen Willem) meteen deleten.
En inderdaad .... nergens op klikken.
Je hebt toch niets afgesloten?; dan ook nergens op reageren.

akkerdistel
door akkerdistel - May 15, 2016 om 12:55
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Is het nu echt zo lastig om met de muis op de link te gaan staan en even te spieken waar deze naar linkt?

ma
door markjee - May 15, 2016 om 18:39
1 Antwoorden / Vragen

Hoi, ik heb exact dezelfde mail 2x gekregen en ook vandaag.
Ik heb hem meteen verwijdert en geblokkeerd.
Grtz

an
door angelique gijsbers - May 16, 2016 om 12:35
1 Antwoorden / Vragen

Heb hem gisteren idd ook gehag, verwijderd.

freya
door freya - May 16, 2016 om 12:51
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Heb deze mail ook 2x in de spambox gevonden..... En met 2 verschillende ingangsdata....

Stelletje laaielichters.....