En
door Enigma3 Apr 17, 2020 om 10:23
Computers & telefonie

Goedkope office versie

Ik zie diverse aanbiedingen van een goedkope licentie voor Office 2019.
Zijn deze aanbiedingen betrouwbaar? Zijn de bedragen per maand, jaar of voor altijd

12926 12 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Apr 17, 2020 om 10:43
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Mag toch aannemen dat de prijzen bij de advertentie staan.
Zonder link naar zo'n aanbieding is hier weinig over te zeggen.

Kijk ook eens hier: https://webwereld.nl/test-centre/software/de-9-beste-gratis-office-alternatieven-van-2019-3773295/

newmikey
door newmikey - Apr 17, 2020 om 10:45
830 Antwoorden / 0 Vragen

De allergoedkoopste is gratis: LibreOffice. Dan hoef je je ook nooit meer zorgen te maken over de betrouwbaarheid van de aanbieder of de geldigheidsduur van de licentie.

DelicieusOffZoiets
door DelicieusOffZoiets Apr 22, 2020 om 13:48
29 Antwoorden / Vragen

Doneren mag altijd https://nl.libreoffice.org/donate . Dit product is beter dan dat van Microsoft. Al was het alleen maar omdat het een stuk compacter is.

mo
door moetdat - Apr 17, 2020 om 10:45
105 Antwoorden / 19 Vragen

Ja, dat is prima te doen, en dat is 1x betalen.

aurora1
door aurora1 - Apr 17, 2020 om 12:33
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Welke aanbiedingen bedoelt u? Dan kunnen we zelf lezen wat de kosten zijn en door wie het aangeboden wordt, het dus checken.

En
door Enigma3 Apr 18, 2020 om 07:51
1 Antwoorden / 1 Vragen

Als je bij Google zoekt op Office 2019 zie je tig aanbiedingen voor rond € 20
zie: https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&ei=CJWaXvbmC4eRkwWcoZGQAQ&q=office+2019&oq=offis2019&gs_lcp=CgZwc3ktYWIQAxgAMgQIABANMgQIABANMgQIABANMgQIABANMgQIABANMgQIABANMgQIABANMgQIABANMgQIABANMgQIABANUABYAGCUJmgBcAB4AIABR4gBR5IBATGYAQCqAQdnd3Mtd2l6&sclient=psy-ab

heremietkreeft
door heremietkreeft - Apr 17, 2020 om 12:39
16867 Antwoorden / 202 Vragen

Als het een officiële Microsoft Office 2019 is, dan is van belangs dat er hoe dan ook als er een licentienummer bij wordt gegeven. Dan is het altijd berouwbaar. Hetgeen u dan betaalt is voor die licentie die langdurig bruikbaar is. Microsoft Office 95 is een abonnementsversie waarvoor ieder jaar voor moet worden betaald. Let op, er zijn wel diverse versies zoals bijv. één voor studenten en leerkrachten die door iedereen kan worden benut maar bijv. geen outlook bevat.

rj
door rjw Apr 17, 2020 om 21:13
3268 Antwoorden / 5 Vragen

Microsoft Office 365....

diumenge
door diumenge Apr 17, 2020 om 21:22
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Microsoft 365 vanaf 21 april....

rj
door rjw Apr 18, 2020 om 08:48
3268 Antwoorden / 5 Vragen

Idd, ook dat nog. En nog steeds een koopje als je ziet wat je krijgt. Alle andere office opties zijn eigen geen opties.

heremietkreeft
door heremietkreeft Apr 18, 2020 om 09:40
16867 Antwoorden / 202 Vragen

Idd Office 365 is de abonnementsversie. Opties zonder licentie van Microsoft zijn absoluut geen optie en dat afgezien dat het dan illegaal is.

diumenge
door diumenge - Apr 17, 2020 om 21:24
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Vaak zijn dat soort aanbiedingen zo goedkoop dat je het risico wel kan nemen. In de meeste gevallen zal je niet geheel aan de licentievoorwaarden voldoen, maar MS maakt daar kennelijk niet zo'n probleem van.

Thecla58
door Thecla58 - Apr 18, 2020 om 09:53
857 Antwoorden / 3 Vragen

Ja die zijn betrouwbaar. Je krijgt zelfs ondersteuning van MS zelf als er problemen mee zijn. Dat laatste heb ik zelf meegemaakt toen mijn versie van 2016, gekocht met een officiële goedkope key in 2017, steeds een vreemde foutmelding gaf. Aangezien je tegenwoordig je licentie moet aanmelden met je MS-account weten ze daar wat je licentie-nummer is.
Ook krijg ik, nu office 2019 er is, nog alle updates voor office 2016.

Ik zeg doen... 34,95€ (die aanbieding kreeg ik van de week) is een prima deal

En
door Enigma3 - Apr 18, 2020 om 15:54
1 Antwoorden / 1 Vragen

Waarom zou je nog zo veel betalen bij bv. Media Markt, BCC,.... als dit veel goedkoper is

edrick3
door edrick3 Apr 18, 2020 om 16:21
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Inderdaad.

En
door Enigma3 Apr 20, 2020 om 11:07
1 Antwoorden / 1 Vragen

Ik ga op zoek naar een goedkope en betrouwbare verkoper

Elgiganto
door Elgiganto - Apr 20, 2020 om 11:26
1 Antwoorden / Vragen

Ja is betrouwbaar, ik doe dit ook regelmatig, voor o.a. verlenging van Virusbeschermer etc.. mijn advies is wel betaal altijd via Paypal of Creditcard dan is de betaling verzekerd, Meestal heb je na betaling binnen 1 uur al een mail met de licentiecode.

1paul
door 1paul - Apr 20, 2020 om 11:42
3161 Antwoorden / 0 Vragen

kijk eens naar openoffice.org!!!!

Dave lubeck
door Dave lubeck - Apr 20, 2020 om 11:45
88 Antwoorden / 2 Vragen

niet doen . Advies van mijn buurjongen die bij defensie werkt als IT'er . Is je reinste troep . En als je het toch wilt prima , maar je betaalt gewoon voor alle UP-DATE'S die je af en toe nodig hebt !!! Voor niets gaat de zon op he !!!!

diumenge
door diumenge Apr 20, 2020 om 18:53
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Onzin. Zo'n licentie werkt of niet.

gerbera
door gerbera - Apr 20, 2020 om 16:38
7368 Antwoorden / 14 Vragen

Je betaald niets voor de up-dates deze komen gewoon binnen mits de licentie op een betrouwbare site is aangeschaft. En er is ook niets illegaals aan ze worden gewoon door MS geaccepteerd.