Hv
door Hvdv Jul 3, 2023 om 18:39
Computers & telefonie
Google zoekbalk

Hoe krijg ik mijn Google zoekbalk weer terug op mijn Android telefoon op het startscherm wie kan helpen
Groet hvdv

1572 5 Rapporteer

Topantwoord

sjjoppy
door sjjoppy - Jul 3, 2023 om 18:45
7368 Antwoorden / 3 Vragen
gallito
door gallito - Jul 3, 2023 om 18:50
480 Antwoorden / 66 Vragen

Swap eens naar links op je scherm, misschien zit hij op het volgende scherm

Topantwoord

Naamloze
door Naamloze - Jul 3, 2023 om 18:50
9 Antwoorden / Vragen

Ga naar uw startscherm en houdt uw vinger ingedrukt op een lege plek. Een menu opent dan waar u bijvoorbeeld dingen kan verplaatsen. Onderin ziet u ook "widgets" verschijnen. Daar kunt u volgens mij vinden wat u zoekt.