sa
door sabied1 Sep 5, 2005 om 21:46
Computers & telefonie

Gratis bellen?

Jullie maken melding in jullie nieuwsbrief dat je als je eenmalig €1.50 overmaakt via een 0900 nummer dat ik gratis zou kunnen bellen.

Gaat dit over internetbellen of over de gewone telefoon want dat stukje is mij niet helemaal duidelijk

326 2 Rapporteer

ri
door ricochet - Oct 2, 2005 om 13:31
3 Antwoorden / 0 Vragen

Ja dit gaat over VOiP (Internetbellen)

btalman
door btalman - Oct 2, 2005 om 14:18
280 Antwoorden / 0 Vragen

En het bedrag is vijf euro geworden, zie www.voipbuster.com (het werkt
overigens super, alleen bellen naar vaste lijnen is gratis)