ij
door ijzervreter Aug 4, 2005 om 21:54
Computers & telefonie

Gratis sms versturen via computer

Is het nog steeds mogelijk gratis sms te versturen via computer. Een tijd terug was er via de KPN  een programma te downloaden waarmee je gratis een SMS kon versturen naar een mobiele telefoon. Op een toetsenbord van de computer is veel makkelijker een berichtje in typen dan via de toetsjes van een mobieltje.

Met vr.groet

4680 36 Rapporteer

ve
door verwijderd - Aug 4, 2005 om 21:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ja als je een hi-prepay hebt kan het op hi.nl, geloof 15 gratis smjes per week, succes,,,

ve
door verwijderd - Aug 4, 2005 om 22:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ga gelijk even kijken!

ve
door verwijderd - Aug 5, 2005 om 16:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

dat kan inderdaad via www.hi.nl

ve
door verwijderd - Aug 5, 2005 om 16:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

www.hi.nl inderdaad en dan alleen als je Hi-abonnee bent. (ik heb trouwens geen pre-pay, maar gewoon zo'n vaste bundel p/maand) Wèl moet je eerst een account aanmaken. Ik gebruik 't ook regelmatig. Je kunt alleen niet van die lange smsjes er mee maken (max 147 karakters). Iedere week krijg je er weer 15, maar als je ze niet opmaakt heb je pech, want die ben je dan weer kwijt.

ve
door verwijderd - Aug 5, 2005 om 16:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ja kwam een site tegen hardstikke handig: www.gratis-sms.wxs.org Daar kun je gratis smsjes versturen tijdens de happy hour en verder is hij ontzettend goedkoop daarbuiten. Het intypen vind ik persoonlijk erg handig, je hoeft niet op je mobieltje die letters kiezen. Zo verzonden!

ve
door verwijderd - Aug 5, 2005 om 17:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik heb gelezen over gratis sms versturen.nu vraag ik mij af of dit echt gratis is,of krijg ik naderhand toch nog een rekening dat ik iets moet betalen.Nelly

ve
door verwijderd - Aug 5, 2005 om 17:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

je kan via www.smscity.nl ook gratis sms sturen via de pc het kost je eenmalig €1,30 en dan krijg je 150 credits en daar kan je gratis smsjes sturen ik hoop dat het duidelijk is

ve
door verwijderd - Aug 5, 2005 om 17:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bij KPN sms-jes versturen kost 15 cent,  bij Hi maar 9 cent,  verder zijn er geen kosten aan verbonden, alleen 1-malig aanmelden.     groeten,   Powerpoint

ve
door verwijderd - Aug 5, 2005 om 17:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

Of gewoon hier: www.SMScity.nl/?memcountry=nl&memid=215783

ve
door verwijderd - Aug 5, 2005 om 18:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

via smsenger.nl krijg je de 1e 6 smsjes gratis daarna koop je voor €1.30 22 smsjes het werkt fantastisch

ve
door verwijderd - Aug 5, 2005 om 18:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

Yep, abonnees van Tiscali kunnen elke dag 10 gratis SMS-jes versturen... Maar ja, alleen abonnees dus, zover ik weet..

ve
door verwijderd - Aug 5, 2005 om 18:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

Via HI kan je totaal gratis smsen.Ik ben geen lid van Hi, en kan daar
per dag 2 smsjes versturen. Het staat ergens achteraan op de site,
onder Free SMS voor iedereen. Hier staat
het:http://www.hi.nl/smsaccount/

Ook op www.smscity.nl kan je per dag tussen 5 en 6 1 gratis smsje
versturen. Kost ook niets. Doe ik ook geregeld, en ik wil er ook niets
voor betalen en dat is ook niet gebeurd. Sowieso die van Hi vertrouw ik
volledig, dat kost echt niets. Je krijgt een smsje met daarin
wachtwoord, kost ook niets. Al een jaar lang niet. Ik ben zelf lid van
Tele2, en dus niet vna hi. Hopelijk heb ik u zo geholpen. Aan tips van
betaalde smsjes heb je natuurlijk nietzoveel, dat was niet de vraag van
u.

Groeten,

Hille Morel van Mourik

ve
door verwijderd - Aug 5, 2005 om 18:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ja ik heb een goeie en vooral handige site gevonden.

 Ga naar  www.SMScity.nl/?memcountry=nl&memid=1053882 en registreer je daar. Vervolgens kun je via via gratis smssen. Succes!!

ve
door verwijderd - Aug 5, 2005 om 19:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ook via maxbeltoon.nl is het mogelijk.

3 sms per dag gratis

ve
door verwijderd - Aug 5, 2005 om 19:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

sms-city werkt bij mij niet ondanks dat ik heel veel credits zou moeten hebben.

Hi en smsenger werkt prima!!

ve
door verwijderd - Aug 5, 2005 om 19:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

Geen problemen. Even aanmelden via:

www.SMScity.nl/?memcountry=nl&memid=1694399

En je kan tot 200 smsjes gratsi versturen in een uur. Zelfs meerdere na aanmelding en inschrijfkosten

ve
door verwijderd - Aug 5, 2005 om 20:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik heb ook geen problemen met smscity het werkt echt prima

ve
door verwijderd - Aug 5, 2005 om 20:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

Er zijn diverse sites waar je echt gratis kan smsen. Ik doe dit al jaren zonder problemen. O.A. bij smscity, zie link hieronder.

Persoonlijke link: www.smscity.nl/?memc=nl&memid=670638

Smsjes bijkopen is 1,30 voor 18 smsjes. Een heel stuk voordeliger dan via je mobiele telefoon.

Je kan je ook aanmelden bij smsac.com, is wel engelstalig maar werkt wel. Iedere dag  3 gratis sms.

En hotsms, www.hotsms.com werkt ook goed. Elke dag 1 gratis sms en voor 1.30 krijg je 15 smsjes.

Wat let je om je bij meerdere aan te melden, is ook meer gratis sms!

Succes ermee.

ve
door verwijderd - Aug 5, 2005 om 21:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bedankt!

ve
door verwijderd - Aug 5, 2005 om 21:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bedankt!

ve
door verwijderd - Aug 5, 2005 om 22:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het is ook mogelijk gratis een sms te versturen via het personal chatprogramma ICQ (een oudgediende onder de instant messengers).

ve
door verwijderd - Aug 5, 2005 om 23:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik kan via Tiscali 10 gratis sms'jes/dagversturen

maar ze komen pas de volgende dag of helemaal niet aan.

ve
door verwijderd - Aug 6, 2005 om 09:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als je een abbonement bij vodafoon hebt kun je 2 smsjes per dag sturen

ve
door verwijderd - Aug 6, 2005 om 15:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

www.smsjeterug.nl

das ook een gratis sms je moet alleen wel de afzender
(mobiele nummer)

en de mobiele nummer van de ontvanger

suc6 !!

is wel leuk gebruik het zelf ook :)

ve
door verwijderd - Aug 6, 2005 om 15:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

trouwens je hoeft niet aan te melden  :D:D

enne als je nog meer wilt vinden zoek dan op www.google.nl naar

"verstuur gratis sms via computer"

groetjes !

ve
door verwijderd - Aug 6, 2005 om 15:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als j eadsl van tiscali hebt kun je 10 sms-jes perdag versturen

ve
door verwijderd - Aug 7, 2005 om 10:47
0 Antwoorden / 0 Vragen
ve
door verwijderd - Aug 8, 2005 om 12:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

hallo, er is ook nog een programmatje als je de outlook gebruikt, dat heet:

sms executive outlook, dat kan je downloaden via de opties van de outlook, dan heb je in ieder geval een zooi gratis sms-jes! die je verstuurd via de outlook

succes,

ienie

ve
door verwijderd - Aug 8, 2005 om 12:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

in outlook express ook?? Want daar staat het bij opties niet... Jammer..

ve
door verwijderd - Aug 8, 2005 om 14:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

Mij lukt het ook via smscity! tussen 5 en 6 gratis! klikt honderstaande link maar aan

http://www.smscity.nl/?memid=1695516

Succer! Henk

ve
door verwijderd - Aug 16, 2005 om 16:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

<SCRIPT language=javascript>postamble();
Ik heb ook een tijdje gratis (dacht ik) ge-sms't via de pc. Maar ik kreeg heel vaak reclame sms-jes waar ik achteraf 1,15 per bericht voor betaalde. Ik weet niet meer of dat via smscity was maar volgens mij wel. Heb nog wel een oud account op oddessey.nl daar heb je 1 gratis per dag. Die telefoon (pre-paid) is al versleten maar het account blijft open staan. Heb behoorlijk moeite gehad om van die commerciële sms-jes af te komen.

Paddie

ve
door verwijderd - May 16, 2006 om 18:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

het werkt nog steeds echter de link is veranderd en de tijden zijn aangescherpt van precies 09.00 tot 17.00 uur

de link is:
http://www.hi.nl/web/show?id=60398

succes ermee

ve
door verwijderd - Feb 23, 2007 om 13:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

Vond nog een goedkope waar je gratis sms kunt versturen:

www.smscity.tk

ve
door verwijderd - Feb 23, 2007 om 13:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

vraag van 4-8-2005

ve
door verwijderd - Feb 23, 2007 om 13:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

http://sms.coolbegin.com/

daar staan heel veel aanbieders van gratis sms etc.

ve
door verwijderd - Feb 23, 2007 om 17:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

Idd kan dat ook via een hi-abonnement, alleen komen bij mij 9 van de 10 sms-jes gewoon niet aan hoor !!!!!