ev
door evelinepeete Dec 18, 2008 om 21:15
Computers & telefonie

Gsm topdeal

Hallo,

Kent iemand het bedrijf gsmtopdeal? Goede of slechte ervaringen?!

Is kpn of t mobile beter? Wat is het verschil qua bereikbaarheid?

Groet,

E. Peeters

3942 11 Rapporteer

OpTijdNaarBed
door OpTijdNaarBed - Dec 18, 2008 om 21:53
1163 Antwoorden / 60 Vragen

Hmmm   moeilijk te zeggen. GSM topdeal is een klein onbekend bedrijf. Over 'giganten' is altijd wel iets te vinden....

Als ik google, zie ik een paar linkjes met niet al-te positieve ervaringen. Maargoed, dat zegt nog niks. Wellicht is dit de enige slechte klant, begrijp je wat ik bedoel?

Wat ik frapanter vind, en wat je zou kunnen doen (...of moeten...) besluiten toch maar wat anders te kiezen, is als iemand een vraag heeft als de jouwe, waarop vervolgens twee zeer late reacties op komen van zeer tevreden klanten. En laten deze beide nieuwe leden het na dit ene antwoord toch al gezien hebben op de Kassa-site, toch?! Bekiijk dit bericht maar eens goed:

Kassa

Ik hoop dat mijn gewaardeerde collega Edwardus hier zijn aanvulling op kan geven, na zijn redelijk positief bericht van augustus. Edwardus heeft al 3470 Antwoorden gegeven. Geloof me maar: als Edwardus je op zou willen lichten, was hij hier allang weg getreiterd....

edwardus
door edwardus - Dec 18, 2008 om 23:46
6844 Antwoorden / 14 Vragen

gsmtopdeal.nl is gewoon het internet verkoopkanaal van Orange/T-Mobile. Drie mensen in mijn omgeving hebben er een toestel+abonnement genomen en daar is gewoon niks mis mee (zolang je met T-Mobile uit de voeten kunt). Er is geen addertje onder het gras, je moet alleen wel op tijd actie ondernemen als je na de looptijd niet aan een veel duurder abonnement wilt vast zitten (de korting vervalt dan).

sl
door slack - Dec 19, 2008 om 12:48
7 Antwoorden / 17 Vragen

heb een tijdje geleden een contract via deze firma afgesloten. alles ging redelijk goed. alleen het nummerbehoud van mijn oude toestel krijgen ze nog steeds niet voor elkaar. dit is wel lastig.

ve
door ve0568kassa - Dec 19, 2008 om 13:02
1 Antwoorden / 0 Vragen

<SCRIPT language=javascript>postamble();
Zojuist een gratis telefoon (LG) aangeschaft met 2 jaar korting op een Relax abonnement. Communicatie (e-mails) was perfect. 2/12/08 bevestiging bestelling
3/12/08 verzoek leverafspraak te maken (direct gedaan)
3/12/08 bevestiging leverafspraak
10/12/08 aankondiging levering op 15/12 tussen 08:30 en 13:00 u
11/12/08 bestelling aangeleverd bij koerier
12/12/08 mededeling koerier dat bestelling is aangeboden (incl track & trace info)
15/12/08 ca 08:45 u aangeboden

Het gebeurt niet vaak, dat alles zo glad verloopt, maar in dit geval was het toch zo.

kn
door knuffelbeest - Dec 19, 2008 om 13:08
1 Antwoorden / 1 Vragen

Een half jaar geleden heb ik op deze website een abonnement afgesloten, en ben er nog steeds heel tevreden mee. Alleen een paar uur nadat ik het nieuwe mobieltje had, deed het touchscreen het niet meer goed. De telefoon mocht ik opsturen voor reparatie, en kreeg hem binnen een paar dagen weer netjes gerepareerd terug - dit alles kosteloos. Dus ik ben er wel blij mee.

ki
door kiechot - Dec 19, 2008 om 14:14
2 Antwoorden / 0 Vragen

In mijn geval is is de (nu niet meer bestaande) deal prima verlopen, een samsung M110 met T-mobile Flex 30 voor €5 per maand. Contract voor twee jaar, wel opletten met opzeggen natuurlijk!! Omgerekend bel je dan voor minder dan 3 cent p/m. Snap niet hoe het kan maar heb ooit ergen op internet gelezen dat het te maken heeft met de overname van Orange door T-mobile. Daardoor zouden ze ook nogal veel telefoons hebben overgenomen... Ik weet niet of iemand dit verhaal zou kunnen bevestigen? Levering per courier was prima in orde - in mijn geval was er wel een wachtlijst van een maand. Was toen ook de populairste aanbieding op http://www.telecomvergelijker.nl/

sunas
door sunas - Dec 19, 2008 om 14:28
22 Antwoorden / 7 Vragen

Heb ook via Internet (Orange) bij GSM topdeal een telefoon met abonnement besteld. LG shine voor een prijs van € 7.50 per maand met een beltegoed van € 20.00 per maand voor contract van 18 mnd. levering gaat perfect, keurig afgeleverd, iedere mnd voor € 7.50, terwijl er € 20,00 wordt bijgeschreven, alles wat je over hebt per maand aan beltegoed gaat mee naar de volgende maand.

ir
door irma50 - Dec 19, 2008 om 15:17
6 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb er zelf 2 abonnementen van ze hebben hele goedkope , is niks mis mee, ik heb ze online besteld en alles loopt keurig, ze komen het thuis brengen en je kan zelf kiezen wanneeer, je moet het alleen persoonlijk aannemen.

Het is T-Mobile of Orange, die gebruik ik al jaren en heb geen klachten.

Is echt betrouwbaar.

ki
door kiechot - Dec 19, 2008 om 15:34
2 Antwoorden / 0 Vragen

Ter aanvulling: dankzij deze vraag heb ik even gebeld met T-mobile en mijn contract per september 2010 alvast opgezegd. "Bij wijze van uitzondering" was dat mogelijk.. Het lijkt erop dat daar het 'addertje onder het gras zit'. Als je het vergeet optijd te doen (3 of zelfs 4 maanden) zit je vast aan een nieuw contract ZONDER korting.

pa
door papaelbert - Dec 19, 2008 om 15:38
2 Antwoorden / 0 Vragen

Niets mis mee! Volgens mij goed te vertrouwen.
Bij vragen wordt je correct te woord gestaan.
Alles op tijd geleverd.

ad
door adeevee58 - Dec 20, 2008 om 12:45
1 Antwoorden / 0 Vragen

Heb sinds kort ook een abonnement via gsm-topdeal afgesloten. Het zijn gewoon T-mobile abonnementen. Het bestellen en afleveren ging allemaal vlot en prima, en nummerbehoud via T-mobile was ook vlot geregeld. En een topdeal is het zeker, duur toestel van LG, bluetooth headset erbij, en voor 7,50 per maand 200 belminuten t.w.v. 24,50

Gewoon doen dus.