ka
door kaibaalt Oct 1, 2010 om 17:27
Computers & telefonie

Gsmweb liegt!

Op 30 aug 2010 hebben mijn vriendin en ik allebei een iPhone4 met T-mobile abonnement aangevraagd via gsmweb.nl . Het kwam ons al vreemd over dat elders de wachttijd voor de iPhone4 6 weken was en bij hen maar 1-2 weken, maar bij telefonische navraag werd ons verzekerd dat de toestellen op voorraad waren en we ze binnen 1-2 weken zouden ontvangen. In overleg met de medewerkster van gsmweb hebben we het T-mobile-contract in laten gaan op 4 oktober, om zo weinig mogelijk dubbele abonnementskosten te hebben.

Op 14 sept. maar eens gaan bellen of het toestel al onderweg was. Toen zei ze dat de aanvraag nog door T-mobile goedgekeurd moet worden, en dat de levertijd 1-2 weken zou zijn vanaf de 1e, dus dan moet ik wachten tot woensdag en dan nog maar eens terugbellen. Dag erna weer niks ontvangen, weer gebeld. Toen werd ons doodleuk verteld dat we niet bij de levering van die week zaten. Waarom hebben jullie ons dan verteld dat ze op voorraad waren? -Ja, die zijn naar mensen gegaan die eerder hadden besteld. De belofte van 1-2 weken werd dus niet waargemaakt. We zouden nu na de levering van aanstaande donderdag ons toestel krijgen.

De week erna weer gebeld, waar ons toestel blijft. Toen werd ik afgeblaft voor een jong ventje die me doodleuk vertelde dat ik maar begrip voor de situatie moest hebben, dat zij maar een kleine levering elke donderdag kregen en ik daar nog niet bijzat. Na ongeveer een kwartier mijn gelijk proberen te krijgen heeft hij gezegd dat hij onze SIM-kaarten vast toe zou laten sturen, zodat we in ieder geval het nummerbehoud zouden kunnen aanvragen en ons oude contract kunnen laten opzeggen met de maand opzegtermijn in acht nemend.
Na enkele dagen ontving ik inderdaad mijn SIM-kaart, en heb het proces in gang gezet. Mijn vriendin echter kreeg niks. Weer gebeld, weer werd beloofd dat ze de SIM-kaart toe zouden sturen. Ook werd gezegd dat we misschien bij de levering van iPhones van aanstaande donderdag zouden zitten, maar dat ze geen toezeggingen konden doen.

Een paar dagen later (inmiddels 27 september, 4 weken na de aanvraag) weer gebeld waar de SIM-kaart blijft. Voor de 3e maal werd beloofd dat hij toegestuurd zou worden. Ook werd toegezegd dat er aanstaande donderdag (30 september) een hele grote levering zou komen en dat we daar zeker bij zouden zitten. Zeker weten.
Inmiddels is het vrijdag 1 oktober, 17.00u, en ik heb nog steeds geen toestel. Over 3 dagen begint mijn contract van T-mobile en dus moet ik vanaf dan dubbele abonnementskosten betalen. Straks wordt mijn oude toestel afgesloten terwijl ik nog geen nieuwe heb??
En gsmweb.nl heeft nog steeds op haar website staan dat de levertijd van de iPhone4 16Gb 1-2 weken is???

1337 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ka
door kaibaalt - Oct 1, 2010 om 17:33
3 Antwoorden / 1 Vragen
0

en vandaag heb ik weer gebeld naar de klantenservice. Hoor ik een bandje wat zegt: Wij zijn ivm trainingen pas as dinsdag weer bereikbaar.

Zeker trainingen om het personeel uit te leggen hoe ze het best kunnen liegen/ smoezen verzinnen??

an
door anicu - Oct 1, 2010 om 20:43
110 Antwoorden / 0 Vragen
0

Waarom gaan mensen niet gewoon naar de winkel en iets uitzoeken wat je meteen mee kunt nemen? Altijd dat gezeik over bestellen, opsturen, brutaal personeel, niet geholpen worden, aan het lijntje gehouden.
Het ligt toch ook hier weer aan diegene die op afstand iets besteld heeft zonder te weten hoe een apparaat werkt, voelt en wel leverbaar is.

Heel veel forums staan vol met verhalen van mensen die te beroerd zijn om naar de winkel te gaan om iets te kopen en maar niet snappen dat de schuld van dit alles bij hen zelf ligt.

pietpuk
door pietpuk - Oct 1, 2010 om 20:59
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

ben ook al aan het wachten op mijn iphone 3g abbonement is al vorige maand ingegaan .al geld afgeboekt van mijn rekening en nog steeds geen telefoon niets

ka
door kaibaalt - Oct 2, 2010 om 13:08
3 Antwoorden / 1 Vragen
0

@anicu:
Wat is dit nou voor een rare reactie?
Ik doe gemiddeld 200 internetaankopen per jaar, wereldwijd, al zeker 5 jaar, dus ik weet inmiddels wel een beetje wat ik kan en mag verwachten en waar op te letten.

Je gaat niet echt met de tijd mee als je beweert dat je voor een aankoop nog steeds naar een fysieke winkel moet. Internetwinkels zijn de toekomst (het heden), aangezien ze de kosten lager kunnen houden door geen fysieke winkel te hebben en minder verkooppersoneel.

We hebben niet voor niks dubbel gecheckt of de telefoons op voorraad waren. Maar er werd gewoon keihard over gelogen. Het komt mij zeer raar over om dan te zeggen dat de schuld bij ons ligt!

ka
door kaibaalt - Oct 5, 2010 om 18:04
3 Antwoorden / 1 Vragen
0

Vandaag, 5 oktober 2010, weer gebeld met de klantenservice.

Weer werd ik afgescheept met het verhaal dat ze aanstaande donderdag een levering binnenkrijgen en dat ik maar moet wachten tot dan.

Als je vraagt naar de manager mogen ze niet doorverbinden.
Wanneer je vraagt naar de backoffice mogen ze niet doorverbinden.
Als je vraagt wanneer je dan wél de telefoon zult ontvangen, kunnen ze dat niet zien in het systeem.

Kortom, ze poeieren gewoon iedereen af die de Klantenservice belt met een klacht!

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

anita555
anita555 - Sep 29, 2024 om 19:46
Vrije tijd & tuin
Kan je een bloeiende Coleus plant overpotten?

Kan je een bloeiende Coleus plant overpotten?

Ik heb op mijn balkon een prachtige coleuspant in een pot die steeds meer bloemetjes krijgt. De plant is een siernetel. Zo langzamerhand word de pot een beetje te klein, en vraag ik me af of het geen kwaad kan om een bloeiende plant over te potten 

Lees meer

GK
GKHB - Sep 29, 2024 om 06:47
Huishouden & energie

Oxxio: Verbruik gas = Eindstand - Beginstand + factor?

Op mijn jaarnota staat een verbruik van 431 m3 gas. Nu hou ik zelf de meterstanden bij, en kom uit op een verbruik van 422 m3 gas. (Meterstanden kloppen). Dit heb ik teruggekoppeld met Oxxio. Hun reactie:   Wat vervelend dat dit gebeurd is op de jaarnota. Ik heb het voor je nagekeken en dat heeft te maken met de factor waarmee het gas wordt berekend. Dit gebeurd altijd op de jaarnota en de fac ... Lees meer

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer