eeneigenhok
door eeneigenhok Jun 4, 2012 om 22:58
Computers & telefonie

Head set bij <a href="//mytrendyphone.nl," target="_blank">www.mytrendyphone.nl,</a> slechte service

Hallo,

ik heb op 4-4-2012 bij www.mytrendyphone.nl een head set besteld en aangegeven dat ik die de volgende dag wilde hebben en dus extra betaald voor een koerier. Nu heb ik na 2 dagen contact opgenomen dat ik het nog niet binnen had. Daarop kreeg ik een mailtje terug:
"Wij excuseren ons zeer voor de bestelling niet op tijd opsturen.
Wilt u alstublieft zo vriendelijk zijn om het afleveradres te bevestigen? U hebt namelijk de postcode als volgt ingevuld: `******
Bij voorbaat dank voor uw medewerking en een prettige dag verder."

Dit was de juiste postcode, dat hadden ze ook zo op internet kunnen checken of direct navragen toen de bestelling in behandeling kwam.
Ik heb aangegeven dat dit de juiste postcode was, en dat ik de extra kosten voor een snelle bezorging wel terug wilde hebben, omdat er nu al 3 dagen over heen waren gegaan. Dit heb ik wel netjes terug gehad.
Toen ik de head set eenmaal binnen had, bleek al snel dat er iets mis mee was. Als ik belde, hoorde de andere kant mij niet en als iemand mij belde, hoorde ik diegene niet. Niet erg handig dus. Ik heb toen een mail gestuurd om te vragen of ik de head set kon ruilen.
Ik moest toen een formulier invullen en kreeg een RMA nummer dat ik op de enveloppe moest schrijven.
Ik dus netjes de head set in een bubbeltjes enveloppe gedaan en opgestuurd naar het opgegeven adres.

Na een week heb ik maar eens contact opgenomen om te vragen hoe het nu verder ging, daarop kreeg ik het volgende mailtje;

"Wij hebben uw retourzending helaas nog niet ontvangen.

Hebt u misschien bewijs van verzending (bonnetje van het postkantoor of iets dergelijks) zodat wij u verder kunnen helpen?

Bij voornaat dank voor uw reactie en een prettige dag verder."

Na mijn antwoord hierop dat ik de enveloppe gewoon in de brievenbus heb gedaan, dus geen bonnetje heb kreeg ik het volgende mailtje;

"Alstublieft ons vertellen wanneer precies en naar welk adres u het opgestuurd hebt en ook of u het RMA nummer op de enveloppe / het pakket genoteerd hebt.

Hebt u misschien een Track&Trace nummer voor deze zending?

Bij voorbaat hartelijk dank voor uw antwoord. "

ik heb dit mailtje beantwoord, dat ik het naar het adres heb gestuurd wat zij opgegeven hadden en dat het RMA nummer op de enveloppe staat en dat het in de brievenbus is gedaan en ik dus geen track&trace nummer heb.
Daarop kreeg ik zo'n zelfde mailtje.
Toen dacht ik, ze vallen in herhaling...

Ik werd het een beetje zat en heb het hele verhaal nog eens uitgelegt, dat ze al later waren met het opsturen van de head set en dat ik alles deed zoals hun het wilde hebben en dan raken zij een pakje kwijt... ik wil gewoon dat ze het oplossen! Als ik iets aangetekend ga sturen, dan kan ik net zo goed een nieuwe head set kopen....
Toen kreeg ik het volgende mailtje;

"Wij vragen u vriendelijk nog eventjes geduldig te zijn en zodra wij een nieuwe informatie zullen hebben, zullen wij u hetzelfde moment op de hoogte stellen.

Na een week weer gemaild, en dan krijg je dit als antwoord;
"Wij kunnen uw reclamatie helaas niet behandelen als wij het product niet hebben gekregen en als u ons geen bewijs kunt doorgeven dat u het product echt aan ons teruggestuurd hebt.
Wij vragen u nogmaals vriendelijk om geduldig te zijn of ons een bewijs van terugzending door te geven.

Bij voorbaat dank voor uw medewerking en een fijne avond verder."

Intussen maar bij een andere webshop een head set gekocht, zonder verzendkosten en de volgende dag in huis!

1578 5 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jun 5, 2012 om 00:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

Niet zozeer slechte service als wel slecht nederlands als jij tenminste exact hun antwoorden weergeeft.

Als je een product terugstuurd moet je er wel zeker van kunnen zijn dat het aankomt. Het gewoon in de brievenbus gooien is natuurlijk wel bewust een risico nemen.

ve
door verwijderd - Jun 5, 2012 om 08:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb inderdaad de antwoorden die ik kreeg gekopieerd, dus zoals het er staat, zo kreeg ik ze. En ik neem aan dat TNT gewoon zijn werk doet en het is op de post gegaan met nog andere poststukken en die zijn wel gewoon aangekomen. Je kan er dus van uit gaan dat als je iets per post op stuurt, dat het ook aan komt. Anders zou je alles aangetekend moeten opsturen.

ve
door verwijderd - Jun 5, 2012 om 11:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Die antwoorden leek mij een mooi stukje Google vertaalwerk, wat wel kan kloppen. De site staat geregistreerd op naam van een Deens bedrijf.

Als TNT gewoon zijn werk doet zouden hier niet zo veel klacchten over TNT staan.

ve
door verwijderd - Jun 5, 2012 om 11:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

Jij kan niet bewijzen dat je het verstuurd hebt, zij kunnen niet bewijze dat ze het niet ontvangen hebben.

Helaas ben jij als verstuurder verantwoordelijk dus hoeft de website jou niet tegemoet te komen.

ve
door verwijderd - Jun 5, 2012 om 13:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

Een kleine correctie moet je jezelf wel gunnen. Je neemt aan dat TNT gewoon z'n werk doet... Het is nu eenmaal bewezen dat dat vaak niet zo is. Wat ook de reden mag zijn. De winkel werkt bijzonder geduldig mee, maar je moet een klacht indienen bij Post.nl.
Ik hoop dat de nieuwe headset goed werkt.

Zwemmer