astoria
door astoria Jul 19, 2016 om 13:19
Computers & telefonie

Heb snappy smart webcam geinstaleerd prima beeld maar geen geluid wat moet ik do

Zoals gezegd wel beeld maar geen geluid ( gesprek)

1232 5 Rapporteer

Topantwoord

marita5
door marita5 - Jul 19, 2016 om 14:00
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Astoria ,

Ik zie verschillende type nummers van de Snappy Smart Webcam , kijk eens in de handleiding .

astoria
door astoria Jul 19, 2016 om 15:53
362 Antwoorden / 55 Vragen

Er worden in de handleiding geen nummers vermeld?

marita5
door marita5 Jul 19, 2016 om 15:58
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Kijk dan eens in de handleiding bij probleemoplossing voor het geluid .

astoria
door astoria Jul 19, 2016 om 15:58
362 Antwoorden / 55 Vragen

Op de verpakking van de webcam ontdek ik nu  het nummer sl-6827-bk

astoria
door astoria Jul 19, 2016 om 16:25
362 Antwoorden / 55 Vragen

hallo maritas dank voor uw reactie ,mail verzonden naar media@Speedlink.com . Re-Mail e.e.a. is in behan-deling. Groet Astoria

marita5
door marita5 Jul 19, 2016 om 16:35
11507 Antwoorden / 15 Vragen

@Astoria , graag gedaan , ik zag het type nummer de handleiding was een klein boekje stond niks noemenswaardig in betreft geluid .
Wel werd er vermeld de goede driver downloaden , Hopelijk krijgt u een goed antwoord van media@speedlink.com Mvrgr .

Topantwoord

edrick3
door edrick3 - Jul 19, 2016 om 16:33
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Kijk eens hier in de handleiding.

1. Plaats de webcam op het bureau of op het
beeldscherm.
2. Steek de stekker van de webcam in een vrije
USB-poort van de computer. Het apparaat
wordt automatisch herkend en is na een paar
seconden gereed voor gebruik.
3. Draai aan de focusring om de lens tot het beeld
scherp wordt.
4. Om de snapshotfunctie van de webcam te
kunnen gebruiken, dient u het betreffende
stuurprogramma via www.speedlink.com te
downloaden en te installeren. Na installatie
kunt u met een druk op de snapshotknop een
opname maken.

Het is een plug- en play installatie. Zou dus moeten werken.
Staat je volume wel 'open'? Dus heb je wel normaal geluid als je bv een cd afspeelt.

marita5
door marita5 Jul 19, 2016 om 16:38
11507 Antwoorden / 15 Vragen

@edrick3 , deze handleiding heb ik gelezen , er staat niks in over geluid , behalve goede driver downloaden voor snapshot Ik zie nu pas dat u , uw antwoord bewerkt heeft , eerst stond er kijk eens hier in de handleiding , maar maakt ook niks meer uit als de webcam voor TS maar werkt .

astoria
door astoria - Jul 19, 2016 om 16:52
362 Antwoorden / 55 Vragen

Hallo Edric3
Alles uitgevoerd zoals door u omschreven , Cd afspelen ok , gemaakte films ok ( beeld /geluid ) . Moet nog wel e.e.a in orde maken met skype . Is dat de reden mischien ?

aurora1
door aurora1 - Jul 19, 2016 om 21:33
15645 Antwoorden / 6 Vragen

In Skype kunt u een Echo/soundtestservice doen en verder kunt u e.e.a. bij geluid instellen via Bellen, en anders even bij de diverse mogelijkheden van Skype kijken, of in de Helpfunctie van Skype kijken.

edrick3
door edrick3 - Jul 20, 2016 om 12:04
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Heb je rechtsonder een geluidsicoontje staan?
Rechtermuisklik.
Opnameapparaten en kijken bij microfoon of dit ingeschakeld staat.