de eelco
door de eelco Jun 5, 2013 om 11:12
Computers & telefonie

Hoe een mobiele telefoon gesprek opnemen...

ik ben nu al een tijdje bezig met zoeken op internet naar de mogelijkheid om gesprekken van mijn mobieltje te kunnen opnemen maar ik kom telkens uit op bepaalde betaalnummer maar ik wil het gratis doen...is dit mogelijk of moet je via een betaal service gaan werken ...

90236 11 Rapporteer

kaasbroodje
door kaasbroodje - Jun 5, 2013 om 12:08
937 Antwoorden / 2 Vragen

call recorder voor android gebruiken ( mits je een android smartphone hebt ) Ik gebruik dat zelf ook. Erg handig! Bewijs richting je klanten, geen pen en papier nodig voor notities, je kunt alles terug luisteren! Erg handig en gratis een aanrader.

Voor vaste aansluitingen zou ik het niet weten. Misschien heeft conrad een apparaatje

aurora1
door aurora1 - Jun 5, 2013 om 13:59
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Heb zelf ook de call recorder geïnstalleerd. Als je geen smartphone hebt om wat voor gsm gaat het dan, merk en type? Soms kun je nl via de site van de fabrikant software downloaden.

vr.gr.

de eelco
door de eelco - Jun 6, 2013 om 08:50
607 Antwoorden / 92 Vragen

ik heb geen dure smartfone maar een lg modelnummer kp500 softwareversie kp500goat-v10b

kaasbroodje
door kaasbroodje - Jun 6, 2013 om 09:30
937 Antwoorden / 2 Vragen

Je zou gewoon in staat moeten zijn om call recorder te installeren via de google play store, heb je wel een google account voor nodig. Het is geen bijzondere smartphone inderdaad maar het zou moeten kunnen.

ga
door gastonf - Jun 7, 2013 om 11:31
20 Antwoorden / 6 Vragen

[quote=kaasbroodje schreef op woensdag 5 jun 2013, 12:08]call recorder voor android gebruiken ( mits je een android smartphone hebt ) Ik gebruik dat zelf ook. Erg handig! Bewijs richting je klanten, geen pen en papier nodig voor notities, je kunt alles terug luisteren! Erg handig en gratis een aanrader.

Voor vaste aansluitingen zou ik het niet weten. Misschien heeft conrad een apparaatje

Heb even gekeken op Playstore, maar er zijn verschillende "recorders" is er nog een aanbevelingswaardige?

labren
door labren - Jun 7, 2013 om 12:24
862 Antwoorden / 0 Vragen

die functie zit meestal al op je telefoon!!

dirck
door dirck - Jun 7, 2013 om 17:42
3201 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=labren schreef op vrijdag 7 jun 2013, 12:24]die functie zit meestal al op je telefoon!!
Precies! Op mijn 9 jaar oude Nokia 5140 kun je tijdens het gesprek gewoon via Opties op Opnemen drukken (3 minuten opname).
Dus ik neem aan dat het 9 jaar later ook nog wel zo zal zijn met de nieuwe telefoons.

ha
door hanneke - Jun 7, 2013 om 18:00
321 Antwoorden / 1 Vragen

Als 'bewijs richting klanten' kun je dit alleen gebruiken als je van tevoren aangeeft dat het gesprek wordt opgenomen. Bovendien zal het in de rechtbank zeer waarschijnlijk niet als bewijs worden gehonoreerd omdat je het veel te makkelijk kan manipuleren.
Dus of je er nou zoveel aan hebt, waag ik te betwijfelen.

de eelco
door de eelco - Jun 8, 2013 om 08:32
607 Antwoorden / 92 Vragen

iedereen bedankt voor de antwoorden maar het is nog steeds niet gelukt....dus maar eens kijken voor een andere mobieltje....voor iedereen een top weekend toegewenst....

aurora1
door aurora1 - Jun 8, 2013 om 14:49
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Zou het kunnen zijn dat het telefoongeheugen vol is en dat het daarom niet lukt? Het interne/telefoongeheugen van deze gsm is vrij klein. Krijg je een melding waarom het niet lukt en wat voor melding?
En heb je de LG suite wel op de pc geïnstalleerd?
Je zou je vraag ook nog eens kunnen stellen op dit, hier klikken forum kunnen stellen en daar ook de uitgebreide handleiding kunnen downloaden mocht je die niet hebben.
Klik hier voor een instructiefilmpje over hoe apps te installeren, mogelijk zijn er nog meer van dergelijke filmpjes te vinden.
Mocht je toch naar een andere smartphone op zoek gaan dan is het misschien een idee om eentje te kiezen met wifi en een redelijk groot telefoongeheugen. Veel apps zijn nl niet op de sd kaart te installeren. Verder ook kijken waarvan je apps kunt downloaden. Voor I-phone is dat i-tunes en voor android is dat Google Play.

vr.gr. en ook een erg fijn weekend gewenst.

ne
door nemop - Jun 8, 2013 om 22:46
7 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=hanneke schreef op vrijdag 7 jun 2013, 18:00]Als 'bewijs richting klanten' kun je dit alleen gebruiken als je van tevoren aangeeft dat het gesprek wordt opgenomen. Bovendien zal het in de rechtbank zeer waarschijnlijk niet als bewijs worden gehonoreerd omdat je het veel te makkelijk kan manipuleren.

Daar ligt bijvoorbeeld een verschil tussen zelf opnemen of gebruik maken van een internet dienst. Wij gebruiken bijvoorbeeld een MD5 cheksum. Aan de hand van een MD5 checksum kan daarom worden gecontroleerd of de originele opname niet is gewijzigd.

Het belang van je opname bepaalt hoe je opeemt: zelf of via een internetdienst. Bedenk: penny wise is pound foolish.