hans515
door hans515 Dec 10, 2017 om 12:44
Computers & telefonie

Hoe een video bijlage in Whatsapp downloaden ?

Ik heb nu een ook een smartphone en heb er Whatsapp op geinstalleerd. Werkt mooi! Maar hoe kan ik een bijlage, een video downloaden naar bijv. laptop?  Het videobeeld is nl. erg klein........

19282 8 Rapporteer

heremietkreeft
door heremietkreeft - Dec 10, 2017 om 12:49
16830 Antwoorden / 202 Vragen

OP het scherm (de bijlage) drukken tot het blauw kleurt en dan verzenden naar het e-mail adres, de instructie volgt op het scherm.

Cookies
door Cookies - Dec 10, 2017 om 12:50
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Zoals je foto's van een camera naar laptop verplaatst: op usb aansluiten. Simpelste methode.

Topantwoord

gsm
door gsm - Dec 10, 2017 om 12:51
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Smartphone met USB of BlueTooth aan de computer koppelen.
Met de verkenner in Windows het bestand kopieren, van de SmartPhone (SdCard - Android / Data / WhatsApp/media) naar de gewenste map op de computer.

tdmduc
door tdmduc - Dec 10, 2017 om 13:45
703 Antwoorden / 2 Vragen

Via Dropbox je telefoonmedia synchroniseren. (instelling)

Voordeel; raak je je telefoon kwijt(of gestolen) dan heb je je filmpjes en video's nog.

Zodra je foto's en video's maakt gaan ze (bij een goede internetverbinding) direct door naar je Dropbox(cloud)

wi
door willem2sigaren - Dec 10, 2017 om 15:50
44 Antwoorden / Vragen

Bij de iPhone komen ze automatisch in de Foto's app.

teunwestland
door teunwestland - Dec 11, 2017 om 12:24
10 Antwoorden / 2 Vragen

Of Whatsapp op computer zetten.
https://www.whatsapp.com/download/

gerardk
door gerardk Dec 11, 2017 om 13:09
175 Antwoorden / 8 Vragen

op de pc versie van WhatsApp staat alleen een link naar de foto's

teunwestland
door teunwestland Dec 11, 2017 om 13:52
10 Antwoorden / 2 Vragen

Eerst op foto klikken.Pijltje naar beneden en streepje eronder. (Rechter boven hoek)Dan kan je hem opslaan!

Topantwoord

jo
door jorisw - Dec 11, 2017 om 12:54
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Als het een Android telefoon is, is de kans groot dat de video al naar Google Drive (cloud) is gesynchroniseerd (volgens mij staat dat standaard aan). Dan kan je m gewoon in je browser op de PC bekijken door naar Google Drive te gaan.

gerardk
door gerardk - Dec 11, 2017 om 13:07
175 Antwoorden / 8 Vragen

de foto en video bestanden staan bij bij een android smartphone op "Mijn bestanden" "Apparaatopslag" "WhatsApp" "Media" "Whatsapp Images" die kan je als bijlage zenden naar je pc, voor een i-phone zal dat ongeveer hetzelfde zijn.