be
door ben deen Aug 16, 2019 om 12:16
Computers & telefonie

Hoe gaat dat met een pincode verbinding maken met windows

Ik maak verbinding met een wachtwoord .Maar ik zou graag weten hoe dat met een pincode gaat?

703 3 Rapporteer

gerbera
door gerbera - Aug 16, 2019 om 12:18
7359 Antwoorden / 14 Vragen

Google is uw beste vriend kijk maar hier

be
door ben deen Aug 16, 2019 om 12:27
1 Antwoorden / 4 Vragen

Bedank dat ga ik doen.

af
door afkok - Aug 16, 2019 om 12:48
2 Antwoorden / 1 Vragen

Zie het antwoord van Gerbera.

Hoe het verder gaat is heel simpel. Zodra u een pincode heeft ingevoerd krijgt u vervolgens de vraag de pincode in te voeren in plaats van het wachtwoord. Wees niet verbaasd eens in de zoveel tijd kan Microsoft u vragen toch het wachtwoord in te voeren ter verificatie dat u nog steeds diezelfde persoon bent.

edrick3
door edrick3 - Aug 16, 2019 om 14:27
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Inloggen op diensten gaat meestal via een wachtwoord. Vindt u getallen gemakkelijker te houden dan woorden? Gebruik dan een pincode om uzelf aan te melden op Windows 10. Een pincode bestaat uit minimaal vier cijfers en mag geen voor de hand liggende reeks zijn, zoals 123456 of 1111.

  • Klik op de knop Starten.
  • Klik op Instellingen (het pictogram van het tandwiel).
  • Klik op Accounts.
  • Klik links op Aanmeldingsopties.
  • Klik onder het kopje 'Pincode' op Toevoegen:

Een pincode toevoegen

  • Typ nu eerst het wachtwoord in van Windows 10.
  • Klik op OK.
  • Typ nu de gewenste pincode in, en nogmaals in het vakje eronder.
  • Klik op OK.
  • De pincode is ingesteld.

Nu kunt u inloggen met de door u ingestelde pincode. Wilt u de pincode op een ander moment weer verwijderen? Volg dan de volgende stappen:

  • Klik op de knop Starten.
  • Klik op Instellingen (het pictogram van het tandwiel).
  • Klik op Accounts.
  • Klik links op Aanmeldingsopties.
  • Klik onder het kopje 'Pincode' op Verwijderen.
  • Klik nogmaals op Verwijderen.
  • Vul uw Windows-wachtwoord in.
  • Klik op OK.
  • De pincode is verwijderd.

(Bron: seniorweb)