el
door els vermeren Jun 15, 2015 om 09:59
Computers & telefonie

Hoe kan ik cashback aanvragen bij motorola?

zat.13.6.2015 een gsm gekocht. Actie Mediamarkt: € 20,- euro terug van Motorola. Kan op de site van Motorola niets vinden hierover. Heeft iemand tips? Ik heb wel een mailtje gestuurd via "support".

5809 13 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Jun 16, 2015 om 13:34
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Kijk eens hier.

Suc6

edrick3
door edrick3 - Jun 16, 2015 om 13:39
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@els vermeren,

Om welk toestel gaat het?
Het toestel type dat op de site vermeld staat?
Zie net dat Mediamarkt dan niet bij de leveranciers staat.
Al contact met Mediamarkt gehad?

el
door els vermeren - Jun 16, 2015 om 17:19
3 Antwoorden / 7 Vragen

Onderstaand de reactie die ik van Motorola kreeg vandaag. Nu maar naar de Mediamarkt. Ik ben benieuwd.

Geachte heer/mevrouw

Hartelijk dank voor uw bericht aan Motorola Mobility Europa.

Ik moet u helaas melden dat deze actie sinds kort bekend bij ons is. Dit is namelijk een actie van een aantal Nederlandse retailers die op deze manier een promotie actie voeren onder de naam van Motorola. Wanneer u een telefoon heeft gekocht bij deze winkel, zouden wij u graag willen adviseren om bij de desbetreffende winkel een aanvraag te doen op de cashback.

Op de website staat ook een e-mail adres (helemaal onderaan) die verwijst naar de klantenservice van deze actie. Nogmaals ik zou u er op willen wijzen dat dit geen Motorola Mobility actie is.

edrick3
door edrick3 - Jun 16, 2015 om 17:39
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@els vermeren,

Ik zou dan zeker met bovenvermelde boodschap terug gaan naar de Mediamarkt.
Lijkt me toch gek dat die onder de naam Motorola een cashback actie aangeven terwijl Motorola daar niet aan meewerkt.
Mediamarkt zou je nu die € 20 euro moeten retourneren lijkt me.
Mochten ze daar niet aan meewerken, dan zou ik dit in ieder geval melden bij Motorola en dan een klacht plaatsen op klachtenkompas.nl, maar hopelijk voor jou is dat niet nodig.

Met vr.gr.

Cookies
door Cookies - Jun 16, 2015 om 17:55
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=edrick3 schreef op maandag 15 jun 2015, 10:32]@els vermeren,

Om welk toestel gaat het?
Het toestel type dat op de site vermeld staat?
Zie net dat Mediamarkt dan niet bij de leveranciers staat.
Al contact met Mediamarkt gehad?

MediaMarkt staat er wel bij als leverancier.

Koop een Moto E (2de Gen) bij één van de deelnemende bedrijven en ontvang nu tijdelijk € 20,- retour!

Rond de registratieprocedure volledig af en wij zullen de € 20,- zo snel mogelijk aan je overmaken.

Dus als TS een Moto E (2e Gen) heeft gekocht, loopt de cashback actie toch echt via Motorola en begrijp ik de reactie van Motorola niet KLIK

edrick3
door edrick3 - Jun 16, 2015 om 18:00
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@carola.83,

.....MediaMarkt staat er wel bij als leverancier......

Zie dat nu ook, maar stond er gisteren dus NIET bij.
Denk dat Motorola naar aanleiding van mailtje van TS snel gereageerd heeft en Mediamarkt ook even snel de site heeft aangepast.

Benieuwd naar de reactie van Mediamarkt als TS daar verhaal gaat halen.

edrick3
door edrick3 - Jun 16, 2015 om 18:01
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@els vermeren,

Zou naar aanleiding van bovenstaande nog eens proberen of je het cashback formulier nu wel ingevuld krijgt op de site.

Met vr.gr.

Cookies
door Cookies - Jun 16, 2015 om 18:10
13336 Antwoorden / 36 Vragen

......Ik moet u helaas melden dat deze actie sinds kort bekend bij ons is. Dit is namelijk een actie van een aantal Nederlandse retailers die op deze manier een promotie actie voeren onder de naam van Motorola. Wanneer u een telefoon heeft gekocht bij deze winkel, zouden wij u graag willen adviseren om bij de desbetreffende winkel een aanvraag te doen op de cashback........

Deze reactie van Motorola slaat werkelijk helemaal nergens op, blijkbaar weten ze zelf niet welke acties er lopen. Waarschijnlijk beantwoord door de schoonmaakster of beveiliger van dat bedrijf.

Gewoon invullen en opsturen dus via Motorola Cashback.

ti
door timmerito - Aug 3, 2015 om 11:45
2 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi,

Ik heb hier een probleem met dezelfde actie, als je de imei code in moet vullen doet hij het niet. Hij staat op de doos en in de telefoon. Allebei dezelfde code, heb motorola al een mail gestuurd via dat mailadres op de site, maar daar word niet op gereageerd, wat kan ik doen zodat die code werkt?

ti
door timmerito - Aug 3, 2015 om 11:46
2 Antwoorden / 0 Vragen

Heb hem trouwens gekocht bij wehkamp en die doet mee aan de actie.

el
door els vermeren - Aug 3, 2015 om 13:30
3 Antwoorden / 7 Vragen

[quote=timmerito schreef op maandag 3 aug 2015, 11:45]Hoi,

Ik heb hier een probleem met dezelfde actie, als je de imei code in moet vullen doet hij het niet. Hij staat op de doos en in de telefoon. Allebei dezelfde code, heb motorola al een mail gestuurd via dat mailadres op de site, maar daar word niet op gereageerd, wat kan ik doen zodat die code werkt?

el
door els vermeren - Aug 3, 2015 om 13:33
3 Antwoorden / 7 Vragen

[quote=timmerito schreef op maandag 3 aug 2015, 11:45]Hoi,

Ik heb hier een probleem met dezelfde actie, als je de imei code in moet vullen doet hij het niet. Hij staat op de doos en in de telefoon. Allebei dezelfde code, heb motorola al een mail gestuurd via dat mailadres op de site, maar daar word niet op gereageerd, wat kan ik doen zodat die code werkt?

ik heb inmiddels mijn geld gekregen. Ik heb meerdere malen gemaild naar motorola, waarin ik het imei nummer vermeldde.
Kreeg geen antwoord meer van Motorola. Na twee weken niets doen heb ik weer geprobeerd op de website alles in te vullen en deze keer lukte het wel. Best vreemd. maar wel gelukt. Niet opgeven zou ik zeggen.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Aug 3, 2015 om 13:38
16772 Antwoorden / 202 Vragen

[quote=edrick3 schreef op maandag 15 jun 2015, 10:02]Kijk eens hier.

Suc6

Bij het aanklikken van de link meldt Norton bedreiging, site onveilig.