pa
door pascalvenray Jan 8, 2013 om 19:31
Computers & telefonie

Hoge rekening Vodafone

Ik heb een tijdje terug hier een klacht over Vodafone geplaatst over een 10 keer zo hoge rekening als normaal door extreem dataverbruik terwijl ik niks anders dan andere maanden had gedaan.
Ik werd toen geadviseerd niet te betalen maar de rekening word alleen maar hoger wat moet/kan ik nu nog doen.
Ik weet dat ik niet verantwoordelijk ben voor het hoge dataverbruik maar ik sta alleen tegen over een groot bedrijf is het misschien niet verstandiger gewoon te betalen het is inmiddels al €999,20

515 6 Rapporteer

freya
door freya - Jan 8, 2013 om 20:12
10999 Antwoorden / 1 Vragen

*** Dubbelpost ***

zie: *[u]klik[/u]*

freya
door freya - Jan 8, 2013 om 20:14
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Nou, hier dan maar.....

freya
door freya - Jan 8, 2013 om 20:20
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Overigens, het gaat blijkbaar over *[u]deze[/u]* vraag.

Ik lees in dat topic dat er een webcaremedewerker van Vodafone heeft gereageerd. Naar ik aanneem heb je daar op gereageerd? En wat is daar uit gekomen?

Freya

pa
door pascalvenray - Jan 8, 2013 om 21:49
2 Antwoorden / 5 Vragen

Hallo Freya het gaat inderdaad over die ene vraag en de webmedewerker van Vodafone heeft gezegd dat ze bij de eerste maand een gedeelte hebben kwijt gescholden en dat het daar bij blijft en ik de rest gewoon moet betalen.

tijger1
door tijger1 - Jan 8, 2013 om 23:11
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Zoekster heeft u in het vorige topic verwezen naar Consuwijzer. Hebt u daar al contact mee opgenomen? Meteen doen

zoekster
door zoekster - Jan 18, 2013 om 12:24
10968 Antwoorden / 34 Vragen

@pascalvenray, vandaag zag ik een oproep van Kassa over onverklaarbaar hoog data verbruik
klik HIER misschien kun je daarbij aansluiten.