marjon1968
door marjon1968 Jun 2, 2006 om 08:23
Computers & telefonie

@home gebreken,gebreken en nog eens gebreken

Ik ben sinds een jaar bij @home en heb niks als problemen gehad met de verbinding, maar wat me af gelopen maand gebeurd is spande wel de kroon.


4 Mei had ik ineens niks meer en dat heeft 23 dagen geduurd talloze telefoontje heb ik er aan gespendeerd en werd van het kastje naar de muur gestuurd wat was het probleem het sein van mijn verbinding ging naar de verkeerd wijkkast. 27 Mei had ik dan eindelijk weer internet, maar omdat ik zoveel veranderd was moest ik een nieuwe router kopen, omdat ik de oude niet meer ingesteld kreeg.


Met de klap op de vuur pijl kreeg ik mijn telefoonrekening en ik schrok me kapot die was verdrievoudigd, het geintje van @home had me alleen al €73,00 gekost.


Als vergoeding krijg ik korting op mijn abonnement van de maand juni, maar is nog afwachten hoeveel dit is.


Wat mij dus het meest stoord dat @home geen eens de moeite neemt voor een Sorry en dat je zelf voor de telefoonkosten mag opdraaien.Maar ze zijn nog niet van me af.


Er bestaat nog zoiets als strafwetboek art 74 .


 


Groetjes Marjon


 


 


 

393 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

sa
door sasmau - Jun 4, 2006 om 12:13
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

Marjon,


 


ik heb hetzelfde probleem. Sinds 4 mei heb ik geen telefoon meer. na 16 uur mobiele telefoon, en van het kastje naar de muur gestuurd te worden ben iik nog niet veel wijzer geworden. alleen dat ik wegga bij @home.


de onkostenvergoeding van 1 euro per dag is een lachertje in dit geval.


ook ik ga verdere stappen ondernemen. misschien is het handig om dit met meerdere betrokkene te doen!!!


Maurice Klein

marjon1968
door marjon1968 - Jun 6, 2006 om 07:29
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ja er zullen heus nog veel meer mensen zijn met dit soort probleem en die ook een torenhoge telefoon rekeing hebben ontvangen.


Je belt wel onder lokaal tarief, maar mobile kosten worden er ook nog eens boven op gegooid,en daar de meeste mensen alleen nog een mobile hebben "EN DAT WEET @HOME BEST" krijgt @home dus meer uitbetaald dan het lokale tarief en dat noem ik nou eens uitbuiten van anderen.


Zijn er meer mensen met dit probleem en willen jullie meer stappen gaan onder nemen ,Meerdere krijgen meer gedaan dan een iemand,en kunnen we samen stappen gaan onder nemen om ook de telefoonkosten en dergelijke bij @home te kunnen verhalen.


 


Groeten Marjon

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

GK
GKHB - Sep 29, 2024 om 06:47
Huishouden & energie

Oxxio: Verbruik gas = Eindstand - Beginstand + factor?

Op mijn jaarnota staat een verbruik van 431 m3 gas. Nu hou ik zelf de meterstanden bij, en kom uit op een verbruik van 422 m3 gas. (Meterstanden kloppen). Dit heb ik teruggekoppeld met Oxxio. Hun reactie:   Wat vervelend dat dit gebeurd is op de jaarnota. Ik heb het voor je nagekeken en dat heeft te maken met de factor waarmee het gas wordt berekend. Dit gebeurd altijd op de jaarnota en de fac ... Lees meer

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer

Ba

Bankrekening openen voor kleine commissie met weinig omzet

Goeienavond, 

Ik ben op zoek naar advies m.b.t. het openen van een bankrekening voor commissies, werkgroepen of andere kleine clubjes. 
Dit mag blijkbaar niet op persoonlijke titel, maar een zakelijke rekening is nogal duur als je jaarlijks niet zoveel omzet hebt. 
Hoe kan ik dit het beste aanvliegen?

De situatie: 
Ik zit in een commissie die maandelijks ee ... Lees meer