th
door theru Jan 18, 2008 om 14:58
Computers & telefonie

Hoofdletters

Ik krijg in WORD in een kolommenbestand in iedere kolom een hoofdletter, als ik  een kleine letter intik en naar de volgende kolom ga dan wordt die outomatisch een hoofdletter, die ik dan weghaal en een kleine letter tik blijft die blijft dan wel staan. Hoe kan ik rechtstreeks een kleine letter houden

837 5 Rapporteer

poltol
door poltol - Jan 18, 2008 om 15:19
3885 Antwoorden / 22 Vragen

Hallo,

U moet het vinkje weghalen voor de vraag elke nieuwe regel met een hoofdletter beginnen. Dan loopt het wel goed. U vindt het bij indeling kolommen.

Succes, poltol

birdtweety
door birdtweety - Jan 19, 2008 om 20:56
115 Antwoorden / 21 Vragen

om de hoofdtletters in alle cellen weg te krijg moet je de gehele tabel selcteren.dan moet je bovenin de werkbalk op de knop "opmaak"klikken.en dan moet je op de optie "lettertype"klikken.in het venster dat open gaat kun in het midden ongeveer het vinkje weg halen waar "hoofdleters"staat.klik op de knop "ok"

en nu zal in elke nieuwe cel de tekst beginnen met een kleine leters.

pe
door petraker - Jan 21, 2008 om 12:37
27 Antwoorden / 0 Vragen

@Theru

Extra --> Autcorrectie

Vinkje verwijderen voor Zinnen met een hoofdletter beginnen.

Klik op OK.

th
door theru - Jan 21, 2008 om 12:38
15 Antwoorden / 15 Vragen

O.k. petraker dit is het goede antwoord. Bij de andere ging het toch niet.

bedankt.

th
door theru - Jan 21, 2008 om 12:40
15 Antwoorden / 15 Vragen

O.k. petraker dit is goed bij de andere lukt het niet.