ju
door justin29 Jun 19, 2009 om 09:56
Computers & telefonie

Hotmail account verwijderen?

Hele simpele vraag, maar ik kom er niet uit

Hoe kan ik mijn hotmail account verwijderen? Heb wel bij hotmail gekeken, maar dan staat er dat er bijv hotmail live nog actief is ofzo en dat ik bijv halfjaar niet moet inloggen. Weet iemand of dit ook direct kan?

8387 9 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jun 19, 2009 om 10:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

Alles uit de mailbox verwijderen, afsluiten en niet meer naar omkijken,
Kijk je een jaartje later dan heb je geen mailbox meer, lost dus vanzelf op.

Het is een . . . .

Oracle

ve
door verwijderd - Jun 19, 2009 om 10:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

O ja, misschien is het mogelijk dat je ook eens een reactie op je eigen vragen geeft of iets geholpen heeft ja dan nee, zou leuk zijn.

ve
door verwijderd - Jun 19, 2009 om 12:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

justin29: kijk bij de helpfunctie van Hotmail. Je kunt deze vraaag ook googelen, dan vind je vele hits.

vr.gr.

ve
door verwijderd - Jun 19, 2009 om 13:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

http://www.kickbox.nl/forums/archive/topic/13477-1.html

login via www.hotmail.com met je email die je wilt verwijderen / opzeggen

dan ga je naar postvak IN

kopieer onderstaande link en plak deze in je adresbalk!

http://www.hotmail.msn.com/cgi-bin/accountclose

na de instructie's heb je dus je account verwijderd/ opgezegd

en kun je rustig een nieuwe maken

succes

ve
door verwijderd - Jun 19, 2009 om 13:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bij Hotmail kan u ook medere acounts aanmaken maar natuurlijk niet met de zelfde naam.

Of een gmail acount nemen is ook de mogeijkheid en misschien zelfs met de zelfde naam....

ve
door verwijderd - Jun 19, 2009 om 17:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

http://www.hotmail.msn.com/cgi-bin/accountclose.

Deze optie verwijderd de hotmailaccount van je computer,maar de account blijft na deze handeling bestaan.Je kunt een nieuwe account aanmaken en  dan niet meer op de oude account inloggen ,dan wordt ie vanzelf in actief

ve
door verwijderd - Jun 19, 2009 om 18:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

login op hotmail. je komt nu op je e-mail pagina. klik dan boven aan de pagina op profiel.

op die pagina kun je helemaal rechts onderaan op accountservices klikken.

op de pagina die dan volgt kun je op account sluiten klikken.

ve
door verwijderd - Jun 22, 2009 om 13:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

Heb dat uitgeprobeerd, maar als mensen naar dat Hotmailaccount blijven sturen, dan blijft hij actief.

Mij lukt het absoluut niet om het volledig inactief te maken!

ve
door verwijderd - Jun 23, 2009 om 16:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

Gewoon zoals al eerder geantwoord 'n half jaar geen hotmail gebruiken vervolgens een ander mailadres aanmaken maar wel van te voren al je relaties aangeven dat je je mailadres gewijzigd hebt of gaat wijzigen. Het hotmailadres niet meer openen want telkens wordt bovengenoemde termijn verlengd. Succes ermee