he
door henkbuffyan Jun 29, 2007 om 16:06
Computers & telefonie

HTML bestanden openen

Ik krijg soms e-mails (o.a. een factuur) binnen met een HTML-bestand, ik kan deze mails niet openen/lezen, mijn vraag dus hoe kan ik een HTML bestand openen ?

17076 5 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jun 29, 2007 om 16:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo henkbuffyan,

Een HTML-bestand is niets anders dan een internetpagina en die moet je dus gewoon met je internetbrowser kunnen openen. Gaat het hierbij om een bijlage die bij de e-mail zit? Of staat er een 'link' in het e-mailtje?

m.vr.gr. Freya

ve
door verwijderd - Jun 29, 2007 om 16:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ben zelf een digibeet, maar vermoed dat u misschien geen Windows plus Outlook Express gebruikt. Dan kunt u een probleem hebben.

ve
door verwijderd - Jun 29, 2007 om 16:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dat klopt ik gebruik IncrediMail i.p.v. Outlook

ve
door verwijderd - Jun 29, 2007 om 20:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dan eventueel maar overstappen op firefox. Proberen kost je niets

ve
door verwijderd - Jun 29, 2007 om 20:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

Een html bestand kan je gewoon met je browser openen, of het moet een nepbestand zijn.