mathil
door mathil Jan 20, 2015 om 17:33
Computers & telefonie

Icoontjes meesturen

Hallo,
Hoe en kan ik een icoontje met Outlook 10, windows 7 meesturen?
Vr.gr. Mathilda

724 6 Rapporteer

lekkerisdat
door lekkerisdat - Jan 20, 2015 om 18:04
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Bedoel je symbolen of emoticons?

mathil
door mathil - Jan 20, 2015 om 18:17
3 Antwoorden / 15 Vragen

Emoticons bv. een bloemetje of een hartje

edrick3
door edrick3 - Jan 20, 2015 om 18:47
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo mathil,

Dat is dus wat anders dan een icoontje.
Rechtermuisklik op emoticon, kies voor kopiëren.
Ga naar je mail, zet de cursor waar je het plaatje wil, rechtermuisklik en kies voor plakken.

Suc6

mathil
door mathil - Jan 20, 2015 om 19:10
3 Antwoorden / 15 Vragen

Je zult mij wel een domme oma vinden, maar waar vind ik emoticon in Outlook 10?
Groet, Mathil

tenormin
door tenormin - Jan 20, 2015 om 19:17
16828 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=mathil schreef op dinsdag 20 jan 2015, 19:10]Je zult mij wel een domme oma vinden, maar waar vind ik emoticon in Outlook 10?
Groet, Mathil

Als je een email stuurt staan er toch meerdere dingen bovenaan: zoals doorsturen, emoticons, e.v.a. opties? Je kiest er tussen je tekst, op het moment dat je dit wilt, eentje uit, maakt 2 spaties, is wat duidelijker; ik kan op deze site geen emoticons maken maar wel een lachend, boos of zonnetje plaatsen. Te doen met de alt key; dus (bij mij) zonnetje Alt 15 ?, of dit ? = is alt 1 of Alt 2 = ?

aurora1
door aurora1 - Jan 20, 2015 om 19:42
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Emoticons zitten niet in Outlook 2010 voorzover ik gelezen heb. Dan zou u zelf wat plaatjes moeten opslaan in een map en volgens de methode van @edrick3 te werk moeten gaan.
Lees anders ook nog even klik hier.