eclipse
door eclipse Dec 21, 2010 om 09:00
Computers & telefonie

Ie beveiliging

hoi
ik krijg bij elke pagina , die ik open op internet na ca 5 seconden een beveiligingswaarschuwing, nou wordt ik hier dus doodziek van heb xp prof hoe krijg ik die rotte waarschuwing uit het kost me ca 15 seconden voor ik erop ben , beveiligingswaarschuwing klik ja nee , infotrmatie bla bla maar niks hoe ik dat klote ding uitzet, ben echt pissig krijg hem niet weg help aub voor ik die klote kast het raam uitflikker .. heb dat ding voor m `n plezier niet om er nerveus van te worden zit gewoon avg 8 op en google uiteraard

635 6 Rapporteer

pino123
door pino123 - Dec 21, 2010 om 09:31
2778 Antwoorden / 14 Vragen

Laat je computer even nakijken met MBAM. Anders even virusscanner deïnstalleren en opnieuw installeren.

freya
door freya - Dec 21, 2010 om 10:29
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo eclipse,

Krijg je die waarschuwingen ook als je 'gewone' websites bezoekt? (zoals google of hier bij kassa) Zoja, dan inderdaad maar eens scannen met MBAM. En kun je zien waar die waarschuwing vandaan komt? Is het een Windowsmelding? Of een melding van AVG?

En anders eens een systeemherstel proberen?

m.vr.gr. Freya

eclipse
door eclipse - Dec 21, 2010 om 11:01
1561 Antwoorden / 370 Vragen

hoi freya,
heb avg eraf gekieperd, maar haalt niets uit, het is van windows zelf als ik op meer info klik krijg ik het helpmenu van windows, maar daar kom je ook niet verder mee , het gebeurt op alle pagina `s
denk gooi ie 8 er even af opnieuw instellen , maar komt niet in software voor ????
wel bij prog files maar daar ken ik geen uninstal doen...
het duurt echt irritant lang, voor ik de pagina op mag , ik moet ja of nee klikken voor een beveiligde bla bla enz.... en anders meer info maar wordt je ook niet wijzer van, de taakbalk van ie al helemaal uitgeplozen of er wat staat aangevinkt, maar zie niets byzonders....alleen dat oogje onderaan de pagina....maakt niet uit of ik nu even naar me post op hotmail ga, of gewoon op internet een pagina opent , het blokje komt toch wel wilt u alleen de inhoud weergeven die via een beveiligde verbinding is verbonden ??? meer niet het is ja of nee ....

stuinman
door stuinman - Dec 21, 2010 om 11:20
6 Antwoorden / 0 Vragen

Kwaad worden is voorstelbaar, maar helpt niet. Een auto wil ook wel eens niet starten of de deuren zijn dicht gevroren zodat je er niet in kan....
Dat is net zoiets ;-).
Ik had laatst hetzelfde. Dat was malware en het is verholpen. Inderdaad is het een goed advies om een antimalwarescan uit te voeren, b.v. met MBAM (http://www.idealsoftware.nl/MBAM/ - gratis).
Hitman Pro is ook een goede (30 dagen gratis - http://www.surfright.nl/nl/hitmanpro). Check verder of je Microsoft updates up-to-date zijn (http://www.update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/default.aspx?ln=en-us).
De OneCare scans (gratis) kun je ook proberen (http://onecare.live.com/site/nl-nl/default.htm). Veel succes.

Gr.,
Sonja

freya
door freya - Dec 21, 2010 om 14:36
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Als je die waarschuwing op alle pagina's krijgt, dan lijkt het mij toch dat er één of ander 'vreemd' beveiligingsprogrammaatje op je computer staat. Ik zou de computer dan toch eens scannen met MBAM. En anders toch een systeemherstel (vanuit 'veilige modus').

Freya

fo
door forza19 - Dec 22, 2010 om 12:41
19 Antwoorden / 2 Vragen

Ik het een 2 dagen gehad bij een site, daar is het nu opgelost maar bij T-Mobile krijg ik de waarschuwing nog steeds, duurt al een week of 3.
Als ik op m'n telefoon naar T-Mobile ga heb ik de waarschuwing niet.

Heb geen tips voor je helaas.