bi
door biancabouwman Feb 22, 2019 om 16:57
Computers & telefonie

Iemand ervaring met Ihoes?

We hebben een telefoonhoesje besteld bij Ihoes. Helaas moet hij terug. Daarvoor moet je een mail sturen. Helaas krijgen wij op meerdere mail geen reactie. We wachten al bijna 2 weken. Ook als je belt wordt je doorverbonden met een bandje en daarna wordt de verbinding verbroken!
Iemand hier een oplossing voor?

2621 7 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Feb 22, 2019 om 17:04
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Zou toch moeten lukken:

Contact
  iHoes.nl
Wageningselaan 44
3903 LA Veenendaal
  Telefoon
Werkdagen 12:00 uur - 17:00 uur
  Email
info@ihoes.nl
24 uur per dag, 7 dagen per week

diumenge
door diumenge - Feb 22, 2019 om 17:08
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Geen ervaring mee.

Ze "pronken" met het QShops keurmerk, terwijl op de site van QShops iHoes niet te vinden is. Dat is dus al een slecht teken. Maarja, toch maar klagen bij QShops dan. Als ze niets kunnen doen, kunnen ze in ieder geval dat logo laten weghalen daar.

sjjoppy
door sjjoppy - Feb 22, 2019 om 17:14
7156 Antwoorden / 3 Vragen

Nu contact per mail geen resultaat oplevert kunt u het nog eens per formulier proberen.
http://www.ihoes.nl/contacts/

heremietkreeft
door heremietkreeft - Feb 22, 2019 om 17:40
16775 Antwoorden / 202 Vragen

Zie de reactie van @DIUMENGE, klagen bij hetgeen daar wordt aangegeven. Is er geen markt bij u in de buurt waar dit soort zaken ook gemakkelijk te koop zijn? Dan is er geen terugzend gedoe. En bij eventueel niey voldoen van hetgeen wettelijk is geregeld door een webshop, als u uw recht wilt halen en niet krijgt zal procederen het enige zijn dat een oplossing kan biedeen maar dat kost u dan wel veel meer geld dan de aankoop van een hoesje.

aurora1
door aurora1 - Feb 22, 2019 om 21:49
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Nee, heb  ik geen ervaringen mee.
Maar als e.e.a. opgelost is en u het geld terug heeft zou ik eens bij de Action kijken. Vergelijkbare hoesjes voor ca 1,49 - 2,49 €. Of misschien heeft Xenos ook nog voordelige hoesjes, anders op de markt kijken.

va
door vanlotjegetikt - Feb 23, 2019 om 17:28
809 Antwoorden / Vragen

Winkelpand staat te huur. Ben bang dat het niets gaat worden als u  uw geld terug wilt