re
door reina Aug 19, 2006 om 20:17
Computers & telefonie

Ik ben op zoek naar een goed online fotoalbum

Ik zoek een onlinefotoalbum. Een vereiste daarbij is dat mensen die mijn een bepaald fotoalbum willlen bekijken een wachtwoord in moeten voeren, maar zelf niet lid hoeven te zijn van datzelfde fotoalbum.
Ik moet dus iemand naar een specifieke map in mijn fotoalbum kunnen geven. Als ze de link openen wordt hun gevraagd om een wachtwoord. Ze kunnen dus alleen op de site als ik hun het wachtwoord heb gegeven.
Ik hoop dat ik het een beetje goed uitleg. Ik weet dat HCC deze optie heeft, mnaar daar moet je HCc lid voor zijn en dat ben ik niet.
snapt iemanmd wat ik bedoel en heeft er iemand suggesties voor een goede site?

556 8 Rapporteer

ve
door verwijderd - Aug 19, 2006 om 20:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

www.dds.nl heeft zo'n optie, maar dan moet je wel het basispakket hebben (email, virtuele hd voor backups, etc). Kost vanaf 2 euro p.m. maar dan heb je ook wat :)

ve
door verwijderd - Aug 19, 2006 om 21:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dew fotoalbums van Canon en Epson hebben deze opties.
http://www.photo.epson.com/

http://www.cig.canon-europe.com/user/login.html?locale=nl_NL

ve
door verwijderd - Aug 20, 2006 om 10:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Een erg handig fotobeheer- en fotobewerkingsprogramma is Picasa2 (download zie:  www.picasa.nl). Met Picasa kunt u uw foto's onbeperkt bewerken zonder dat u het risico loopt dat de foto verknoeid wordt.

Hello is in Picasa2 geïntegreerd en is precies wat u zoekt. Al uw vrienden, die u zelf per e-mailadres kunt uitnodigen, moeten ook een Hello account hebben om uw gedeelde foto's te kunnen zien en te kunnen gebruiken.

Groet,
GSM

ve
door verwijderd - Aug 20, 2006 om 11:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

Probeer deze eens:

http://www.mijnalbum.nl/

Is gratis, nadeel er komt reclame.

Boy

ve
door verwijderd - Aug 21, 2006 om 14:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

Goedendag!

Je zou eens kunnen kijken bij de HEMA:

http://www.hema.nl/SITE/HEMA-NL/FOTOSERVICE/ONLINE+FOTOSERVICE/Webalbum/default.aspx

Hier kan je verschillende albums aanmaken en dan per album verschillende mensen uitnodigen om te kijken. Misschien is dit wat je wilt?

Ik moet trouwens zeggen dat hun albumprintservice ook erg goed is, zeker nu er nieuwe software is. Je kunt je album helemaal zelf samenstellen, het wordt gedrukt (geprint?) op mooi papier zodat je niet zelf aan de gang hoeft met pritt-rollers e.d., en het boek heeft nog een ISBN nummer ook, dus het is makkelijk na te bestellen en omdat het een boek is en geen losse foto's, is het BTW-percentage ook maar 6% ipv 19% :-)

ve
door verwijderd - Aug 23, 2006 om 19:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

Coppernic is echt het beste foto album wat er bestaat en...... het is gratis.

Je kan er groepen gebruikers aanmaken en gebruikers, zodat je zelf kan bepalen wie welke foto mag zien.

Gebruikers kunnen zich online bij jou de beheerder registreren. Je hebt dan wel kennis nodig van Mysql en een provider die mysql host alsmede php.

Ik heb mijn site via drukken.org gehost ik dacht iets van 5 Euro ex. btw per maand

ve
door verwijderd - Nov 6, 2006 om 21:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als je zelf een zogenaamde webruimte bij je provider hebt, kun je middels gratis programatuur zelf een fotoalbum online opzetten.

Dit is oa mogelijk met cgi getsuurde scripts.

Kijk voor een aantal voorbeelden hier;

http://cgi.resourceindex.com/Programs_and_Scripts/Perl/Image_Display/

Hier kun je een heleboel gratis programmas voor je website vinden en het is nog leuk om te doen ook.

ve
door verwijderd - Feb 27, 2007 om 00:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste?

Ga hier eens kijken:

http://www.leejoo.nl/gratis-tools/grafisch.htm

en niet alleen op deze pagina, maar ook eens vanaf "de home"  zelf:   http://www.leejoo.nl

Veel succes!