se
door selma41 Aug 25, 2019 om 07:16
Computers & telefonie

Ik kan in hotmail mijn verwijderde items niet verwijderen hoe krijg ik die map l

ik kan in hotmail mijn verwijderde items niet verwijderen hoe krijg ik die map leeg,ik heb outlook.live mail wat ik ook probeer map leegmaken dan krijg ik gewoon een lege map te zien, klik ik weer op de map verwijderde items dan staan alle mails er weer gewoon in, ik heb hier nooit problemen mee gehad maar sinds 2 dagen wel, ik doe niks anders dan wat ik normaal ook doe op mijn pc, maar wat ik al zei sinds 2 dagen doet  hij dit niet, ook heb ik wel last van dat hij mails niet verzend, als ik het 3 a 4 keer probeer wel maar niet gelijk. ik word er gek van, ik heb windows 10 , dagelijks scan ik mijn pc helemaal dus niet alleen de kritieke gebieden, maar echt helemaal ik heb internetsecurity, ik weet niet meer wat ik kan doen wie kan me helpen

10779 8 Rapporteer

marita5
door marita5 - Aug 25, 2019 om 07:39
11506 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Selma41 ,

Welk email programma gebruikt u ? Outlook.live mail bestaat niet .
Is het de app Windows mail die u gebruikt / of Windows live mail ?

De app Windows mail , vind ik sowieso een flutapp , probeer de webmail Outlook. en zie of u daar de items kunt verwijderen .

De webmail Outlook, of Thunderbird werkt veel beter , klik op de rode regels .

https://outlook.live.com/owa/

https://www.thunderbird.net/nl/

ik heb hier nooit problemen mee gehad maar sinds 2 dagen wel, ik doe niks anders dan wat ik normaal ook doe op mijn pc, maar wat ik al zei sinds 2 dagen doet  hij dit niet

Of doe systeemherstel , en zet de laptop terug naar een datum toen het wel nog werkte .

https://www.seniorweb.nl/artikel/problemen-oplossen-met-systeemherstel-windows-10

simon55
door simon55 Aug 25, 2019 om 08:54
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Outlook live mail bestaat WEL

marita5
door marita5 Aug 25, 2019 om 08:59
11506 Antwoorden / 15 Vragen

Nog nooit van gehoord . Wel Outlook.com en Windows Live Mail

aadpiraatje
door aadpiraatje Aug 26, 2019 om 19:38
0 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo Maritas,
U schrijft dat outlook.live niet bestaat, maar geeft ook een link voor outlook.live! Wat is het nou?

marita5
door marita5 Aug 26, 2019 om 23:31
11506 Antwoorden / 15 Vragen

Hoi @aadpiraatje , Ts schrijft :  ik heb outlook.live mail !! deze ken ik niet . Zoals ik eerder aangaf , wel Outlook.com en Windows live mail

tdmduc
door tdmduc Aug 28, 2019 om 10:50
703 Antwoorden / 2 Vragen
jantje7
door jantje7 - Aug 25, 2019 om 08:18
1459 Antwoorden / 23 Vragen

Dit is een probleem van Microsoft. Ook bij Hotmail lukt het niet om ongewenste mail te blokkeren. Nu dus maar 2x verwijderen, 1 maal naar de map verwijderen, daarna na definitef verwijderen.

marita5
door marita5 Aug 25, 2019 om 08:22
11506 Antwoorden / 15 Vragen

@jantje7 , Ik heb dit probleem niet , ik maak geen gebruik van de app Windows Mail , heeft bij mij nooit gewerkt . I.p.v de app Windows Mail gebruik ik de webmail Outlook en Thunderbird werkt perfect.

sjjoppy
door sjjoppy - Aug 25, 2019 om 08:55
7179 Antwoorden / 3 Vragen

klik met de rechtermuisknop in Hotmail op de map verwijderde items en dan op map leegmaken en als laatste definitief verwijderen.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Aug 25, 2019 om 10:53
16826 Antwoorden / 202 Vragen

Voor de liefhebbers: oulook.live mail bestaan niet. Wel windows mail, en twee versies outlook waarvan één de betaalde versie via Office.

Zie o.a.

  1. Inclusief resultaten voor outlook live mail.
    Wil je alleen resultaten weergeven voor oulook live mail?
  2. https://outlook.live.com

    Being productive is all about using the right tools. With seamless integrations, travel and delivery action cards, and our Focused Inbox that automatically sorts what ...

  3. https://office.live.com/start/Outlook.aspx

    Outlook.com is a free personal email service from Microsoft that doesn't scan your email for the purpose of serving you ads. Automatically file emails and share ...

  4. https://outlook.live.com/owa/logoff.owa

    outlook.live.com

  5. Windows Live Mail: overstappen naar Outlook.com | SeniorWeb

    https://www.seniorweb.nl/artikel/windows-live-mail-overstappen-naar-outlook-com

    Met ingang van 10 januari 2017 wordt Windows Live Mail niet langer ondersteund door Microsoft. Het is daarom af te raden het programma nog langer te gebruiken. In dit ...

heremietkreeft
door heremietkreeft - Aug 25, 2019 om 11:01
16826 Antwoorden / 202 Vragen

Als inderdaad hier hotmail wordt bedoeld is de reactie van @SJOPPIE ook de meest eenvoudige en normale oplossing. Ik benut zelf hotmal soms en het ook het adres waarop ik relevante berichten van Microsoft ontvang. En dan werkt dubbel verwijder op de al aangegeven manier en dus herhaald: naar de map verijderen gaan, het item aanklikken dat definitief verwijderd moet worden en dan nog een keer klikken. Helaas el stuk voor stuk.

Bij de outlook versies kunn je alles in 1 keer defeinief verwijderen door 'schilderen'en 1 x klikken. Bij hotmail dus niet (livemail idem)

sjjoppy
door sjjoppy Aug 25, 2019 om 11:14
7179 Antwoorden / 3 Vragen

Bij Hotmail kan de map in 1keer leeggemaakt worden.

heremietkreeft
door heremietkreeft Aug 25, 2019 om 16:12
16826 Antwoorden / 202 Vragen

Dat lukt mij dus niet, helaas. Maar voor mij is dat ook geen probleem.

sjjoppy
door sjjoppy - Aug 25, 2019 om 12:55
7179 Antwoorden / 3 Vragen

Map verwijderde items in Hotmail kunnen in 1keer leeggemaakt worden door te klikken op de vraag: weet u zeker dat.... enz.

ma
door maralt - Aug 27, 2019 om 09:47
3 Antwoorden / 6 Vragen

Ik heb onlangs ook problemen met mijn hotmail gehad bij verwijderen van de postvak-in berichten werden er steeds meerdere berichten in een keer verwijderd.
Na een hulpvraag bij seniorenweb kreeg ik het advies een andere muis te proberen omdat dat hoogstwaarschijnlijk de oorzaak was. Na gebruik van een andere muis heb ik geen problemen meer gehad dus, dit kunt U misschien ook proberen.

tdmduc
door tdmduc - Aug 28, 2019 om 10:44
703 Antwoorden / 2 Vragen

Ik heb thuis in Office 365 (onderdeel outlook) al mijn mailadressen Gmail, iCloud en ook Hotmail  geconfigureerd.

Hier kan ik alles tot in de puntjes organiseren, ook mails definitief verwijderen.

Maar ja office 365, dat kost geld en dat willen we niet. ;-)